fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

גולד ווינג 2012: עדכון למלך התיור

גולד ווינג 2012: עדכון למלך התיור

טל שביט


השנה, לראשונה מזה עידנים, עומדת השליטה של הונדה בשוק אופנועי-התיור הגדולים בסכנה. באמצע השנה שעברה חשפה ב.מ.וו את דגמי התיור החדשים שלה, ה-K1600GT/GTL, משופעים בטכנולוגיה ועם מנוע שישה-צילינדרים חדש, ובתחילת פברואר גם נערכה השקת האופנוע לעיתונאים. מדובר באיום בהחלט מוחשי להגמוניה האבסולוטית של הגולד-ווינג, אופנוע התיור ב-ה' הידיעה אשר שולט ללא מצרים בתחום מאז הושק בגרסתו המקורית – עם מנוע בעל 4 צילינדרים בנפח 1,000 סמ"ק – לפני כ-35 שנה (!). בדגם הנוכחי כבר צמח המנוע ל-6 צילינדרים ול-1,800 סמ"ק

הנה, בתזמון מדוייק, מודיעה הונדה על עדכון ליאכטה הדו-גלגלית שלה כתשובה חלקית לאיום מצד ב.מ.וו. לא, הגולד-ווינג עוד לא קיבל תיבה אוטומטית (קצת מפתיע שזה לא קרה עד היום, לא?), אפילו לא את התיבה הרובוטית שקיימת כאופציה ב-VFR1200 החדש, כי זה כבר היה מחייב לתכנן מחדש את כל מערכת ההנעה – ליצור אופנוע חדש, למעשה. הונדה מסתפקת בעדכונים פחות משמעותיים, כמו מזוודות צד עם קיבולת גדולה יותר, מיגון רוח משופר, כיול מחודש למיתלים, מערכת ניווט מתקדמת יותר, מערכת שמע משודרגת (עם צליל סראונד, כמובן. מה חשבתם, וחיבור ל-iPod) שיודעת להתאים אוטומטית לא רק את עוצמת השמע לרעשי הסביבה, אלא גם להגיב לאופי הרעשים הללו – יותר או פחות בס וכו'.בסך הכל כוללת מערכת השמע 6 רמקולים. כל העסק נשלט ממרכז-בקרה שעוצב מחדש, כאשר מערכת הניווט האופציונלית זוכה לצג צבעוני גרפי עם אפשרות לתצוגה תלת-ממדית. רוכשי הגולד-ווינג בארה"ב, שם הוא מיוצר, יוכלו לקבל על הצג מידע אודות אתרי-ענין מקומיים, תחתנות דלק, מסעדות, מרכזי שירות של הונדה, משרדים ממשלתיים, שירותי חירום… ועל כל העסק אפשר לשלוט באמצעות בקרה קולית דרך מיקרופון מובנה בקסדה, אם תרצו. גם כרית אוויר נמצאת ברשימת הציוד תחת סעיף "אם תרצו".

כדי שלא נתבלבל בין הגולד-ווינג החדש לקודמו, בוצע גם רענון עיצובי. האם כל זה יספיק כדי להדוף את ספינת-התיור החדשה של ב.מ.וו? יהיה מענין לבדוק ולחפש את התשובה, זה בטוח. הלוואי ותנתן לנו ההזדמנות לברר… בארה"ב יצא האופנוע המחודש לשוק במאי השנה, כדגם 2012.


לא, הגולד-ווינג עוד לא קיבל תיבה אוטומטית (קצת מפתיע שזה לא קרה עד היום, לא?)

גלריה

3 תגובות ל גולד ווינג 2012: עדכון למלך התיור

  1. איזו ספינת פאר !!.. הקרנף שלי נראה כמו ביבי נינג'ה על ידו

  2. לא חושב שיש שמץ של הנאה ברכיבה על דינוזאור כזה .זה טוב לתדמית של החברה שמייצרת אותם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל