fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

קריאה לתיקון לדגמי סאניאנג ג'וירייד

קריאה לתיקון לדגמי סאניאנג ג'וירייד

הלל פוסק

צילום: טל שביט

הבוקר, יום ב', מפרסמת  'מטרו מוטור' קריאה לתיקון לדגמי סאניאנג  ג'וירייד, הקטנוע הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. מדובר בכ-5,000 קטנועי סאניאנג ג'וירייד מדגמי 125 ו-200 Evo, אשר יוצרו בין השנים 2009 ו-2011 שנקראים למוסכי היבואנית במסגרת קריאת תיקון גדולה שעורכת היצרנית, במסגרתה תוחלף נורית לוחית הרישוי. לדברי מטרו, בנורית האמורה התגלה ליקוי אשר עלול לגרום לפגיעה בה ושריפתה. יש להזכיר כי רכיבה ללא לוחית רישוי מוארת הינה עבירה (סעיף 97א לתקנות התעבורה ), שקנס בצדה – "לא ינהג אדם רכב מנועי בזמן תאורה אלא כשפנסי החזית והפנסים האחוריים מאירים ולוחית הזיהוי האחורית מוארת".

בחברת מטרו אומרים כי החברה נערכה זה מכבר לביצוע התיקון ב-5,000 הקטנועים שזומנו למוסכי הרשת, וכי לכל בעלי הקטנועים הרשומים נשלח בדואר זימון לתיקון. בעלי קטנוע שאינם משוכנעים האם עליהם להגיע לביצוע התיקון, מוזמנים להתקשר לשירות הלקוחות של מטרו בטלפון 03-6335660. רשימת המוסכים בהם ניתן לבצע את התיקון מופיעה באזור המתאים באתר האינטרנט של החברה.

התיקון יתבצע ללא כל תשלום, ויארך לדברי מטרו כחצי שעה. יש להזכיר כי תקנות התעבורה קובעות כי על בעל רכב לבצע קריאות-תיקון שנשלחו אליו. אי ביצוע ימנע את חידוש רישיון הרכב.

10 תגובות ל קריאה לתיקון לדגמי סאניאנג ג'וירייד

  1. עדיף לשלם יותר על יפני ולקבל איכות וזה לא משנה לצורך העניין אם זה הונדה או סוזוקי

  2. אני רוכב על "זבל טאיווני" כמעט עשר שנים. ואני חייב לציין שה"זבל" הזה משרת אותי בצורה נפלאה ללא כל תקלה ואו בעיה מיוחדת……קנה אחד כזה ותיווכח גם אתה בעצמך.

  3. אולי לא בכי טוב ולא הכי יפה (עניין של טעם) אבל זבל הוא לא. אילו היה זבל לא היה המבוקש בארץ. מחיר לבד לא יוצר את הפופולריות לכלי.
    זה למשהו יש יותר.אמצעים או שהוא.נותן עדיפות לכלי יפאני לא הופך אותו לאדם טוב יותר. יהירות? לא בין הרוכבים בבקשה.

  4. לזמן כלים לבדיקה- גם על עניין פעוט לכאורה- כמו נורה אחורית. ולמי שלא היה ג'וירייד אספר- שדגם ה125 שימש אותי בעבודת-שליחויות של מטענים מאוד כבדים. וקבלו נתון: בארבעה-עשר חודשים- 56000 ק"מ בתוך ומחוץ לעיר. רק החלפת גיר קומפלט, השחזת הפאזה בצלחת הואריאטור (מלפנים) רק טיפולים ותו לא (בולמים ורפידות בגלל המטענים הכבדים- כמובן). לאחר קילומטראז' כזה- כשהרינגים משוחררים, בקומפרסיה נמוכה והמניפול סדוק- היה משתלם למכור אותו לחלפים. ….אני עדיין נפגש עם הרוכש שלו, ברמזורים….

  5. הוכחה לכך – 5 שנים ללא שקל הוצאה על תיקונים.

  6. בלי להיות מומחה, הכבישים שלנו מוצפים בזה – 34903 לא טועים. אחלה כלים.

  7. כל הכבוד. יבואן אמין + יחס נוח + מיר, ימשיכו להיות לערך עליון שם ויצליחו לשמור עליהם

  8. יפה מאוד. שחברה גדולה כמוכם- מעניקה אחריות ושירות עם דגש על הבטיחות והרוכב ועדיין לא עלה לכם השתן לראש. ונקווה שגם לא יעלה.

  9. התלבטתי רבות בין שניהם: 172 סמ"ק או 249- מדרס הרגלים הגדול הכריע את הכף בבחירתי. אגיע אליכם בסוף השבוע הבא.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל