fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

אופנועי AJP הושקו בישראל

אופנועי AJP הושקו בישראל

אופיר דואק

צילום: גיל פריאנטה

לפני כחודשיים התבשרנו על מותג נוסף המצטרף לשוק אופנועי השטח הצפוף בישראל. מדובר באופנועי חברת AJP Moto  מפורטוגל, חברת בוטיק קטנה אשר הוקמה על ידי צמד אחים, אנטוניו וג'ורג' פינטו, שהחליטו לאחר ניסיון שצברו במרוצים לבנות אופנועים משלהם ועל פי העדפתם. כמה קטנה? AJP מייצרת היום קצת יותר מ-1,000 אופנועים בשנה אך הם נמכרים ב-20 שווקים באירופה (ספרד, איטליה, צרפת, פולין,יוון) וברחבי העולם (ברזיל, יפן) נוסף על השוק הפורטוגלי.

אופנועי החברה מגיעים ארצה על ידי חברת HM ישראל המייבאת את אופנועי HM מוטו שערכה היום, יום ב', את ההשקה הרשמית של המותג בישראל. ההשקה הייתה אמורה להתקיים בליד קיבוץ ניר אליהו אך עקב הגשמים העזים שירדו ביום ראשון הועבר אירוע ההשקה ברגע האחרון לפארק קנדה, כשגם שם קידם הבוץ את פני האורחים מפורטוגל. המשלחת הפורטוגלית כללה את אנטוניו פינטו מייסד החברה,  מנהל היצוא פדרו מטוני ורוכב המפעל ז'ורה ריביירו.
כפי שסיפרנו בעבר, ההיצע של AJP מתבסס על 3 משפחות דגמים שלהן גרסאות אינדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו עם תתי גרסאות בעלות מפרטים ואבזור שונים. לארץ מגיעים שלושת משפחות הדגמים לעת עתה רק בגרסאות האינדורו ובמפרטי ה-Pro הכוללים מכלולים איכותיים יותר. אופנועי החברה מתאפיינים בשלדות אלומיניום מתכנון עצמי ומנועי האופנועים, בנפחי 125, 200 ו-250 סמ"ק, כולם מקוררי אוויר/שמן, בעלי מתנע חשמלי ומבוססים על תכנון של הונדה ומיוצרים ברישיון. לטענת אנשי AJP ההתבססות על מנועים פשוטים וותיקים מאפשרים להציע לרוכב רמת אמינות גבוהה ומרווחי טיפולים גדולים שלא מוכרים בקרב אופנועי השטח המקצועיים והיקרים יותר. הדגש באופנועים הוא על פשטות, ידידותיות למשתמש ועלויות אחזקה נמוכות. האמונה במותג באה לידי ביטוי גם באחריות יוצאת דופן של שנתיים אותה מעניק היבואן. למעשה רק הוסקוורנה וב.מ.וו מעניקות בארץ אחריות של שנתיים לאופנועי השטח שלהם אלא ש-AJP מציעים צ'ופר נוסף בדמות טיפולים הכלולים במסגרת האחריות.

PR3 – האופנוע הבסיסי בהיצע של AJP הוא אופנוע לרוכבים צעירים ומתאפיין במידות חישוקים קטנות, 19" מלפנים ו-17" מאחור, ומושב בגובה של 840 מ"מ. האופנוע מוצע עם מנועי 125 ו-200 סמ"ק מוזני קרבורטור המספקים 12.6 ו-18 כ"ס בהתאמה, לתיבת ההילוכים 5 מהירויות והמשקל הוא 100 ק"ג בלבד. המפרט הטכני כולל מזלג רגיל ובולם של פאיולי אך גרסת ה-Pro מגיעה עם מזל הפוך של מרזוקי ובולם זאקס מאחור עם מהלך מוגדל.

PR4 האח הגדול של ה-PR3 הוא כבר אופנוע במידות מלאות ומצויד בחישוקים בגודל מלא, 21" מלפנים ו-18" מאחור, ומושב בגובה 920 מ"מ. המנועים ותיבת ההילוכים זהים לאלו של ה-PR3 וכך גם המתלים של גרסת ה-Pro המבוססים על מזלג הפוך מרזוקי 40 מ"מ מלפנים ובולם זאקס מאחור. ל-PR4 בלם אחורי מעט גדול יותר והמשקל גדל ב-5 ק"ג לעומת האחר הקטן. ה-PR4 מגיע גם במהדורה מיוחדת עם מזלג זאקס 48 מלפנים ושלדה הצבועה באדום.

PR5 – האופנוע הבכיר של AJP מוצע רק עם מנוע 250 סמ"ק שבניגוד למנועים הקטנים יותר מצויד בהזרקת דלק. ההספק המרבי עומד על 25 כ"ס ותיבת ההילוכים היא בעלת 6 מהירויות. ה-PR5 מגיע ארצה גם בגרסת פקטורי קרבית יותר עם מנוע משופר ומערכת פליטה חופשית יותר. ההמזלג הקדמי הוא 48 מ"מ עם כוונון מלא של זאקס וכך גם הבולם האחורי.

אופנועי AJP מיועדים לרוכבים עממים, כאלו שמעוניינים באופנוע פאן לסופי שבוע עם עלויות אחזקה נמוכות ולרוכבים העושים את צעדיהם הראשונים ברכיבת האינדורו. המחירים של AJP ממצבים את החברה בפלח השוק התחתון של רוכבי השטח אבל זול זה לא בהכרח רע. כשמחיר אופנוע אינדורו מקצועי בקטגוריית הביניים עובר את קו ה-80 אלף ₪ ה-PR5 נמכר במחיר של 47 אלף ₪ (44 אלף במחיר ההשקה), פחות ממחיר אופנוע אינדורו 125 מקצועי. גם יתר הדגמים מציעים מחירים שפויים יחסית שבין 25 ל-37 אלף ₪. תוסיפו לזה מנועים פשוטים על בסיס מוכח עם אחריות מורחבת ומכלולים איכותיים וקיבלתם חבילה קורצת מאד עבור מי שלא מתיימר לתחרות באופן מקצועי. מה איכות החבילה הכוללת? את זה נגלה במבחן מלא שנערוך בקרוב.

דגם מחיר רגיל מחיר מבצע
PR3 125 26,900 ש"ח 24,900 ש"ח
PR3 200 34,900 ש"ח 32,900 ש"ח
PR4 125 26,900 ש"ח 24,900 ש"ח
PR4 200 36,900 ש"ח 34,900 ש"ח
PR4 200 Limited Edition 39,900 ש"ח 36,900 ש"ח
PR5 250 47,900 ש"ח 43,900 ש"ח
PR5 250 Factory 57,900 ש"ח 54,900 ש"ח

גלריה

17 תגובות ל אופנועי AJP הושקו בישראל

  1. אבל גם 45 אלף ש"ח זה המון בשביל אופנוע שעולה בארהב פחות מ-5,000 דולר. שיהיה בהצלחה

  2. האופנועים נראים טוב מאוד, בלי פוזה מיותרת- ישר ולעניין, לא יותר מדיי קיצוניים ומתאימים למתחילים בשטח, בהצלחה ליבואן.

  3. באירופה כבר הפנימו שמוטב להשקיע באיכות המוצר המוגמר, ההפך מסין שיימכרו לך רולס-רויס חד-פעמי.

  4. בכל בוקר, על הבוקר, אתה מערבב לי רד בול עם הקפה… תן להתעורר. סחטיין עלק, אין כמוך.

  5. גם אני רוצה "קוצב לב" חיצוני כזה. לא חובה עם פלאש.

  6. מה עם איזה סופר מוטו חינני. בוא נאמר 400 סמ"ק. שייתן לסוזוקי די.אר.אס.אם- בראש.

  7. בימי שישי ושבת הפארק עמוס ברוכבי אופניים במסלולים מסומנים. הייתי שם בשישי אחה"צ. ופתאום משום מקום וללא הודעה מוקדמת צצו עוד שלושה חרגולי צבי-צב כמוני. קיפצצו על הסלעים ונעלמו. חבל"ז אלו תנאי רכיבה: כניסה ממזרח (מירושלים): כמאה מטר לאחר תחנת הדלק שער-הגיא, בכביש הפנימי. ממערב (למגיעים מאיזור המרכז- על כביש מספר אחת): מחלף לטרון, מנזר אמאוס, לאחר קילומטר- כניסה מסודרת לשטח הפארק (תמיד יש שם גזלן)…אל תפחדו להתברבר- הכל מסומן. ובאיזור האקליפטוסים יש עדר פרות, בבקשה לא להכין מהן שישליק.

  8. העלתם מונטסות מספרד על הכבישים, בהצלחה עם הפורטוגלים.

  9. רבותי היבואנים: כשאתם רוצים אתם יכולים….. זו צריכה להיות סקאלת המחירים, לא רק כמבצע חדירה לשוק, או חיסול שנת דגם קודמת- אלא…..תמיד תמיד. נקודה.

  10. מאוד נוח, לא מתפרץ מדיי, בטוח, יציב, נוח. הלוואי בקרוב אצלנו. אם השוק "קולט" יצרנים חדשים (ומבחינתי גם ה HM חדש)- גם אם יימכרו רק חמישים יחידות, דיינו. היום ביממה אתה מארגן חלק מפורטוגל.

  11. מחיר מופרז על כלי 250 סמ"ק בכלל כל הכלים יקרים כשאפשר לרכוש הונדה 450 במחיר של 41000 אלף ש'ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל