fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

מסירות ינואר: פותחים שנה ברגל שמאל

מסירות ינואר: פותחים שנה ברגל שמאל

אופיר דואק

צילום: תומר פדר

שנת 2011 נסגרה בתחושה חיובית יחסית לאחר שהשוק הדו-גלגלי בישראל הצליח לבלום את הנפילה של השנים שקדמו לו ולהתייצב. רבים קיוו ששנת 2012 תיפתח בתנופה אך נתוני לשכת איגוד המסחר שמתפרסמים היום מגלים שבחודש ינואר החולף ירדו מסירות הכלים הדו-גלגליים ב-21.9% לעומת חודש ינואר 2011.
בדרך כלל חודש ינואר הוא חודש חזק יחסית במסירות כלים דו-גלגליים אלא שאולי בגלל מזג אוויר גשום יחסית ובגלל שההוזלה בביטוח בעקבות אישור חוק ההעמסה טרם נכנסה לתוקף, נמסרו בסך הכל 1,193 כלים דו-גלגליים, זאת לעומת 1,526 כלים שנמסרו בחודש ינואר בשנה שעברה. מדובר בחזרה לנתוני חודש ינואר 2010 שבו נמסרו מספר זהה בדיוק של כלים. אם רוצים להיות מעט יותר אופטימיים אפשר להשוות את הנתונים לאלו של חודש דצמבר האחרון שבו נמסרו רק 660 כלים אבל חודש דצמבר ידוע כחודש שחון במכירות הדו"ג בישראל.

מניתוח נתוני חודש ינואר עולה שבאופן מעניין דווקא הקטגוריה שבה נמסרו מרבית הכלים הייתה קטגוריית ה-126 עד 250 סמ"ק. בקטגוריה זו נמסרו 539 כלים לעומת 469 כלים בקטגוריה של עד 125 סמ"ק. המותג המוביל בחודש ינואר הוא סאניאנג עם 472 כלים שנמסרו בינואר כשאחריו נמצאת קימקו עם 283 כלים ובמקום השלישי פיאג'ו עם 174 כלים.

18 תגובות ל מסירות ינואר: פותחים שנה ברגל שמאל

  1. וזה גם לא קשור כלל לחוק ההעמסה: כך נראה ומרגיש מיתון.

  2. אם קטגוריה זו שומרת על יציבות יחסית או התחזקות. זה רק מצביע שהבום הגדול ב 2010 של שינוי מדרגות הרישוי ורכישת המון המון 125. נעצר מעט. ואולי אנשים שקונים כלים לנסיעות פרברים עם 33 כ"ס. ולא ייפחדו ליסוע איתו מגדרה עד חדרה. מגדילה בסה"כ הכללי את מספר הרוכבים.

  3. מעבר לכך שהכלים בארץ יקרים מאירופה עשרות מונים- כשיבואן מחדיר לשוק אופנוע, או מנסה להיפטר משנת ייצור קודמת- אז פתאום 4000-6000 ש"ח פחות. אם תמכרו טיפה יותר בזול- תגיעו ליותר רוכשים, יותר עבודה למוסכים וצורך בחלפים. ואז תרוויחו עשרות מומים על-חשבון הנחת המקור. הגיע הזמן שתתאימו את עצמכם למצב. ואני לא אומר מבנה תשלומים של מקדמה, תשלום חודשי ותשלום סופי- כמסלול מימון. מי יישלם 4500 יותר על קטנוע??? לפרוס לתשלומים…כן. ותספגו את הריבית. שורה תחתונה, כפי שציינתי: תרוויחו. אתם האשמים והלא בסדר.

  4. ניסית למכור אופנוע בן שנה עם 15000 ק"מ? כמה ירדת? 25%. יצאת בזול- יש גם כאלו שנאלצים לרדת 40%. רק כדי להיפטר מהכלי. אז מתקנים, משקיעים 2000 ש"ח. ממשיכים איתו וממשיכים לחפש קונה במחיר ריאלי.

  5. אין מינוס, הלוואות, כרטיסי-אשראי, משכנתא, חוגים לילדים או פעוטון בחמישיה, פלאפון, שופרסל, חשבונות וכו'. אי אפשר לאכול עוגות כשאין אפילו לחם- בניגוד למרי אנטואנט והמהפכה ב1789 עם הגיליוטינות.

  6. ניפוניה, גאס גאס, ajp, הוסקוורנה, הואסברג- ליבואנים: אל תשקיעו אפילו במערך לוגיסטי שלם בשביל עשרים כלים בשנה. אז יופי- תפסתם רשת פיצות, אז מה. בטיפול הגדול או בעיות בולמים הם ייזרקו אותם לפח. מ: HM אני מצפה ליותר, לפחות 5000 ש"ח הנחה. ואתם מיישרים קו עם כל התותחים. כולל הקיי.טי.אם.

  7. אני מהמר שאין מוכר אופנועים אחד שעל כל כלי שהוא מוכר- צריך בבוקר להוציא החוצה שלושים גרוטאות. שהוא בכלל לא מנסה אפילו למכור…כי עדיף לו להעלות עוד כלי חדש על הכביש.

  8. כבר בפעם השניה בשנה וחצי האחרונות, נמאס לי להוריד את התחתונים מול האשנב של הדואר בהעברת הבעלות. איך אקנה חדש אם לא בתשלומים- שלוש שנים קדימה. וכנראה לעד אספוג רבע ממחיר המחירון במכירה.

  9. אנחנו יורדות מ81000 ל 70000. הבעלבית מרוצה והרוכש החדש שלי גם מרוצה. נקודה.

  10. אנשים מתקרבים לאופנועים רק בערוצי הספורט כי הארנקים ריקים.

  11. ויבואנים יקרים. תתחילו להתאפס עם מדינת ישראל. אל תיתנו לי קסדה סינית של 60 ש"ח במקום הנחה.

  12. הרגשתי את האדישות ויחס האפטי כאשר ביקשתי לברר מחיר של FAZER8 חדש.

  13. נא לקרוא את תגובה מס' 3, ללמוד אותה בע"פ ולבוא אלי למבחן. לא רוצים? תשארו תקועים !

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל