fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוזוקי משיקה את הוי-סטרום 650 החדש

סוזוקי משיקה את הוי-סטרום 650 החדש

אופיר דואק

צילום: תומר פדר

למרות מזג האוויר הסוער התקבצו למעלה מ-100 חברי מועדון הוי-סטרום הישראלי לחגוג את יום ההולדת הרביעי של המועדון. הסערה אמנם איימה לגנוב את ההצגה אבל למרות זאת עיקר המיקוד היה על הוי-סטרום 650 החדש שהוצג בישראל לראשונה באירוע זה. דגם 2012 של הוי-סטרום 650 נחשף כבר בראשית הקיץ וכבר משווק מזה מספר חודשים בארה"ב אך השוק הישראלי הוא מהשווקים הראשונים באירופה שאליהם הוא מגיע ולא בכדי. זהו אחד הדגמים הרב-גוונים והפופולארים בארץ וגם באופנוע הנמכר ביותר של סוזוקי בישראל.

לא מדובר בדגם חדש לגמרי אלא במתיחת פנים מקיפה לדגם ה-650 שהוצג לראשונה ב-2003. הוי-סטרום 1000 הוותיק עוד יותר נותר עדין בעולם ללא שינוי. מבחוץ ניתן להבחין בעיצוב חדש לגמרי, אך עם קשר ברור לזה של קודמו, הכולל מסכה, פנסים ומשקף מתכוננן (ל-3 מצבים) חדשים. משטחי הצד חדשים גם הם ומשלבים פלסטיק שחור וקשיח עם פתחי אוורור לקירור משופר ומראה קרבי. ישנו מושב חדש ומעט גבוה יותר שבקצהו ידיות מורכב חדשות המשתלבות עם הסבל. הרוכב נהנה גם מלוח מחוונים חדש הכולל כעת גם מחשב דרך.

המנוע נותר אותו וי-טווין מוזרק בנפח 645 סמ"ק שמשרת גם את דגמי ה-SV אך הוא זכה לעדכונים קלים שנועדו לשפר את זמינות הרוח בסל"ד הביניים ואת צריכת הדלק שלגביה נטען ששופרה ב-10%. בנוסף קיימת גם גרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1.
השלדה לא עברה שינוים מהותיים אף בסיס הגלגלים התארך ב-20 מ"מ לטובת היציבות ועומד כעת על 1,560 מ"מ, מיכל הדלק הצטמק בשני ליטרים והמשקל הכללי ירד ב-6 ק"ג. החדשה המעניינת והבטיחותית היא מערכת ה-ABS שהפכה להיות תקנית. רשימת האופציות כוללת מגני גחון וידיים, חימום חימום לידיות וזיווד מקורי. מחירו של הויסטרום החדש ללא תוספות עומד על 71,195 ₪, כ-1,000 ₪ יותר מאשר הדגם הקודם.

סוזוקי וי-סטרום 2012 – מפרט טכני

מנוע וי-טווין, 645 סמ"ק, א שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
קדחXמהלך  62.6X81 מ"מ
יחס דחיסה 11.2:1
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 150 מ"מ
אחורי – מונושוק, מהלך 159 מ"מ
בלמים קדמי – דיסק כפול 310 מ"מ, ABS
אחורי – דיסק 260 מ"מ, ABS
צמיגים קדמי – 110/80-19
אחורי – 150/70-17
בסיס גלגלים 1,560 מ"מ
גובה מושב 835 מ"מ
מיכל דלק 20 ליטר
משקל 214 ק"ג
מחיר 71,175 ש"ח

11 תגובות ל סוזוקי משיקה את הוי-סטרום 650 החדש

  1. היה אחלה, שמתי לפגוש פרצופים אוהדים ומוכרנים. ממתין להחלפה כבר.

  2. כיף של כלי, מועדון תותחי, עם חברויות, טיולים, שמחה. תודה על עוד יום מגניב בקרב המועדון, רק חבל שהיה מזג אוויר שגרם לנו לצאת עם האוטו.

  3. בסך הכל שינוי עיצוב ן-ABS. הוא נאה טוב אבל מאכזב כי במחיר של ויסטרום עם תוספות מביאים כבר ב.מ.וו F800

  4. החרגול הזה רק בגלל כל ההווי הזה שיש מסביב…

  5. ע"פ התמונות מהארוע – אם אתה רוצה לרכוש כזה כלי – אתה צריך להביא אישור רפואי שאתה מעל גיל 65 ושוקל לפחות 115 ק"ג …

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל