fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

גאס גאס עם הפנים ל-2012

גאס גאס עם הפנים ל-2012

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

בערב יום שני אירחה חברת מוטוטראק, המייבאת את אופנועי גאס גאס לישראל, מסיבת עיתונאים לסיכום תקופת החדירה של המותג הספרדי לישראל כמו גם להציג את דגמי 2012. עבור גאס גאס מדובר בחדירה מוצלחת לשוק הישראלי שכן מאז החלה החברה בפעילות ביוני 2011 נמכרו למעלה מ-100 דגמי גאס גאס בישראל, 78 מהם במחצית השנה השניה של 2011 מה שהפך את המותג לשני בתחום השטח רק לק.ט.מ. ההצלחה של גאס גאס נבעה בעיקר מתמחור אטרקטיבי המגובה בעסקאות טרייד אין אך גם בזכות פעילות שיווקית ענפה. דוגמאות לכך הן רכיבת ההדרכה עם רוכב המפעל איוון סרבנטס, עידוד רוכבים במרוצי עמותת האינדורו כמו גם אימוץ רוכבים צעירים כדוגמת בר נוב ודן מיה. מיה צפוי להשתתף כרוכב מפעל רשמי בסבב הספרדי של אליפות העולם באינדורו מה שמעיד על הקשרים הקרובים שיש ליבואן עם היצרן. מעניין לציין שההצלחה של גאס גאס היא לא רק בקרב אופנועי האינדורו אלא גם במכירת אופנועי טריאל שהם תחום ההתמחות המסורתי של החברה אך נישה שכמעט אינה קימת בארץ.

בשנת 2012 מקווים בגאס גאס לשמור על קצב מכירות דומה לזה שעד כה ונוקבים בנתון של 160 יחידות.  לפי דברים של מתן ניר, מנהל מותג גאס גאס בישראל, הדבר אפשרי שכן שוק אופנועי האינדורו המקצועיים  צפוי לגדול ב-25% במהלך 2012 לכדי קרוב ל-600 יחידות.
קו הדגמים של גאס גאס ב-2012 עובר מטרומורפוזה שעיקרם הם דגמי ה-250 וה-300 סמ"ק הדו-פעימתיים החדשים שהוצגו לא מכבר ונחתו כבר בארץ. המנועים של שני הדגמים מתבססים אל אלו של דגמי 2011 אך השלדה חדשה לגמרי הכוללת תת השלדה העשויה פלסטיק ולא אלומיניום לטובת חיסכון במשקל. גם הארגונומיה חדשה לגמרי וישנה תנוחת רכיבה חדשה עם מושב גבוה יותר. בניגוד לעבר שבו כל דגם  כלל מספר רב של גרסאות הדגמים החדשים מסתפקים בגרסאות בסיסיות ובגרסאות רייסינג (מזלג מרזוקי ובולם אחורי אוהלינס) בלבד, ללא גרסאות SIX DAYS ורפליקה. מחירם של דגמי 2012 יוותר ללא שינוי ויתחילו באזור ה-65 אלף ש"ח.

בהמשך השנה יגיע גם דגם ה-125 סמ"ק הדו-פעימתי החדש שיוצג בחודשים הקרובים וימלא את החלל של  דגם ה-125 הקודם שיצורו הופסק. ה-EC125 החדש יהיה בעל מנוע חדש לחלוטין וככל הנראה גם שלדה חדשה בהשראת אחיו הגדולים.
בקרב הדגמים הארבע-פעימתיים ימשיך שיתוף הפעול של גאס גאס עם ימאהה ומנועי סדרת ה-WR ישרתו את הדגמים הארבע-פעימתיים של גאס גאס. שני דגמים חדשים מצטרפים השנה להיצע הארבע-פעימתי והם ה-EC300YR המתבסס על מנוע מוגדל של הימאהה WR250 וה-EC450YR בעל המנוע של ה-WR450.

בין האופנועים החדשים ניצב רכב מעניין, ספק באגי ספק טרקטורון תואם פולריס רייזר בשם RS800 ששיווקו אמור להתחיל בקרוב ארץ. ה-RS800 הוא רכב בפנאי המיוצר בסין ומצויד במנוע 3 צילינדרים בנפח 820 סמ"ק של צ'רי המשמש גם מכונית המיני של החברה, בתיבת הילוכים בת 5 מהירויות והנעה כפולה עם דיפרנציאלים ננעלים.  למרות המפרט המעניין ה-RS800  הוא אינו כלי קרבי האמור להתחרות בפולריס רייזר, אלא כלי לטיולי שבילים שהודות לרישוי של טרקטור משא אמור להתאים לשימושים עירונים של בני תפנוקים מבוססים. גם העיצוב החביב, עם מרכב מתכת המזכיר את המיני מוק הקלאסית, מבהיר שלא מדובר בכלי אקסטרים אם כי הוא מסוגל להגיע בקלות למהירות של 100 קמ"ש ולהציע צריכת דלק של כ-16 ק"מ לליטר. מחירו של ה-RS800 יעמוד על 68 אלף ש"ח והוא אמור להיות משווק באולמות התצוגה של חברת סמל"ת יבואנית מכוניות פיאט שהיא חברת האם של מוטוטראק.

גלריה

15 תגובות ל גאס גאס עם הפנים ל-2012

  1. איך אפשר בכלל לחשוב על לניקנות כלי חדש …זה כבר נהייה כמו לקנות דירה.

  2. מי מבטיח חלקים וטיפולים במחירים הגיוניים. הרי הכלים האלו מתפרקים ברכיבות ..נופלים איתם, קופצים איתם ומה לא….. תנו קצת אינפורמציה על המוסכים שיטפלו בכלים וכן עלויות מסויימות על דברים קבועים…

  3. למה אין סיכוי? אם תןך חצי שנה מכרו 100 יחידות אזהיעד אפשרי בהחלט. כל עוד המחירים תחרותיים והשירות טוב אין שום סיבה שלא יצליחו כי המוצרים של גאס גאס לא נופלים ברמתם משאר התוצרת האירופאית

  4. במיוחד אם היבואן תומך בספורט המוטורי ומקדם רוכבים צעירים. אני רק מקווה שאכן השוק יגדל כמו שנאמר בכתבה ולא יהיה קניבליזם בין המותגים

  5. שיתנו סוף סוף כבוד לספורט המדליק הזה ויארגנו איזה מופע טריאל איכותי ביד אליהו

  6. מי המוסך המטפל?
    מי מטפל בתיקונים באחריות?
    האם כל הטיפולים מבוצעים בשני חלקי האופנוע?

  7. חיבור של מנהל מותג מעולה עם חברה מצויינת יצליחו גם יצליחו להגיע ליעד מניסיון,שרות טוב כלים מעולים שווה כל שקל!!!!!

  8. את דוחות משרד הרישוי שהצביעו על 78 יחידות בלבד

  9. יחד עם מה שמכרו ב-2012 מדובר על 100 יחידות וכל זה כשעוד לא מלאה להם שנת פעילות מלאה

  10. וקדימה שיתחילו לארגן מרוצים . שיהייה גם קצת עיניין.

  11. השאלה איך יחזיקו כאן בשטח והברוטאליות של הרוכבים הישראלים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל