fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC

הדיוק 690 יורד למסלול

הדיוק 690 יורד למסלול

אופיר דואק

צילום: יצרן

בעשור האחרון החלה ק.ט.מ, שעיקר תהילתה הגיעה בזכות ניצחונות בתחרויות השטח השונות, לתת דגש גם על מרוצי כביש בנוסף על ההשתתפות במרוצי הסופרמוטו. זה החל בכניסה לקטגוריות הנמוכות של ה-MotoGP (עם אליפות היסטורית בקטגורית ה-125 בעונת 2005) והמשיך בכניסה לאליפות הסופרבייק העולמית עם ה-RC8 שהתקבל כשווה בין שווים עם יחד עם המתחרים המבוססים יותר. אבל בק.ט.מ מכוונים גם לסדרות מרוצים עממיות יותר כמו למשל סדרת ה-Junior Cup האירופאית (EJC) שמהווה חימום ב-8 סיבובים באליפות הסופרבייק העולמית. לרגל עונת הסופרבייק שיצאה לדרך (ותתארח בסוף השבוע הקרוב במסלול אימולה האיטלקי) יתחדש גם סבב ה-EJC  שרוכביו יעשו שימוש בגרסת מסלול חדשה של הק.ט.מ דיוק 690 שנחשף כעת. אגב, הדיוק 690 מהווה כלי פופולארי כבסיס זול יחסית למרוצע כביש כפי שראינו עם ה-RC4 של סדנת מוטוטק.

גרסת המסלול מכונה דיוק 690 Trac ומתבססת על הדיוק 690 החדש שהוצג בתערוכת מילאנו. כראוי לגרסת מסלול גרסת ה-Trac מוותרת על מכלולים מיותרים כמו מערכת התאורה, מאותתים וגם מערכת ה-ABS  שלא נחוצה ברכיבת מסלול. הדיאטה מסתכמת בהשלת 10 ק"ג שמעמידים את משקלו של הדיוק 690 Trac על 140 ק"ג יבשים. גרסת המסלול מקבלת מושב יחיד חדש ומתהדרת במערכת מתלים משודרגת הכוללת מזלג חדש של WP  שגם גבוה יותר ב-15 מ"מ בולם WP עם מלוא אפשרויות הכוונון המחליף את הבולם הפשוט של הגרסה הסדרתית. המנוע לא עבר שינויים מרחיקי לכת אבל זוכה למספר רכיבים מקטלוג האפטר-מרקט של ק.ט.מ ובהם גל זיזים משופר ותיבת אוויר חדשה. מערכת הפליטה שודרגה אף היא למערכת פתוחה מטיטניום/קרבון של אקרופוביץ' ובסך הכל מעניק המנוע תוספת של 9 כ"ס לעומת הדגם הסדרתי, 79 כ"ס בסך הכל. רשימת השדרוגים כוללת גם מצמד מחליק, בלמי ברמבו, חישוקי מרקסיני ומגיני מנוע מקוריים.

גרסת ה-Trac תיוצר ב-200 יחידות הומולגציה שיהיו זהות לאופנועים שמשמשים באליפות ה-EJC. לשמחתכם מחירו של הדיוק המשודרג אמור לעמוד על פחות מ-10 אלף יורו, כ-2,500 יורו יותר מחיר הגרסה הסדרתית, אלא שכמובן הוא אינו מיועד לשימוש בכביש הסדרתי

גלריה

8 תגובות ל הדיוק 690 יורד למסלול

  1. כל עוד אתם מייצרים בבאגאז' הודו- תתחרעו על כולם. אני אישית הייתי נשאר באוסטריה ונותן פוש ל דו"שים.

  2. ההונדות , הסוזוקי והימאהה- שלוטות שם בטח, לעומת הארופאים שזה הנאמבר וואן שלהם. רק לאחרונה האמריקאים מתחילים להידלק. אבל הם שמרנים. האם יש מתחרים אמריקאים בין-לאומיים? כמעט ולא.

  3. הוא שוכח ש-KTM זה האופנוע האירופאי הנמכר ביותר בארצות הברית כבר 3 שנים ברציפות. הרבה לפני אפריליה, דוקאטי וב.מ.וו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל