fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה

לפיאג'ו יש e-Mail

לפיאג'ו יש e-Mail

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

בעידן של מודעות לאיכות הסביבה ומחרי הדלק המאמירים, פועלוםת יצרניות הרכב והאופנועים על מנת למצוא אלטרנטיבות נקיות וחסכוניות יותר למנוע הבעירה הפנימית. האלטרנטיבה שכנראה תהיה הדומיננטית ביותר בשנים היא האלטרנטיבה החשמלית, כשכבר בשנים האחרונות היו בארץ מספר ניסיונות לשיווק קטנועים חשמליים (וקטריקס ומותגים סיניים) אך אלו לא ממש זכו להצלחה.
במסיבת עיתונאים ביום רביעי חשפה 'עופר אבניר' את הפיאג'ו ליברטי החשמלי במכונה גם e-Mail עקב היותו חביב על שרותי הדואר באיטליה ובאוסטריה.

הליברטי הוא קטנוע גדול גלגלים המתבסס על הליברטי שנמכר בעבר הרחוק בישראל. את מקום מנוע הבנזין מחליף מנוע חשמלי בהספק של 2.6 קילוואט שהם כ-3.5 כ"ס. תחת המושב ישנה סוללת ליתיום המספקת טווח של 40 ק"מ ונטענת במלואה בשעתיים. כאופציה מוצע הליברטי עם סוללה נוספת המגדילה את טווח הרכיבה ל-80 ק"מ. הטעינה מתבצעת באמצעות כבל הנשלף מתחת למושב ומתחבר לשקע החשמל. הליברטי החשמלי מקביל בביצועיו לקטנועי 50 סמ"ק ומהירותו המרבית עומד על 50 קמ"ש.
הליברטי החשמלי מוגדר ככלי המותאם למשימות תפעוליות וניתן להתאים את עיצובו (מיקום הפנס הקדמי, גודל המנשאים) בהתאם לדרישות הלקוח. שיווקו בפועל יחל רק בעוד מספר חודשים כשממעל מרחפת שאלת המחיר שאינו ידוע כעת. מחירי כלים חשמליים גבוהים משמעותית מכלים מקבילים בעלי הנעה רגילה בין היתר עקב עלות הסוללות. עם זאת, יש לציין שמשרד התחבורה מעניק פטור ממס קניה על קטנועים חשמליים על מנת להפוך אותם לאלטרנטיבה תחרותית לכלים רגילים.

גלריה

14 תגובות ל לפיאג'ו יש e-Mail

  1. איזה עונש להסתובב על דבר כזה על הזה ולחלק דואר כל היום

  2. מ1982 עד 1992 רכבתי על פיאג'ו סי. אין אין על הטוסטוסים של פיאג'ו. ואני משוכנע שגם אם הליברטי החשמלי הזה לא תהיינה בעיות.

  3. רבותי…רק תנסו, רק תנסו. ותבינו מה היא יציבות כביש ופניות ליגה לאומית

  4. ולי הביא ולי הביא מכתב קטן מכתב עם בול.

  5. זה יישור קו נטו עם המגמה העולמית, ישר כח. וגם הפחתת ברמת זיהום האוויר.

  6. האם אורך חיי המצבר מגיע לאלף שעות?

  7. לא היה להיט. אבל הפעם זה בן דוד מחושמל על אותו הליברטי כמעט. חלקי פלסטיק גמיש, צבע צבע, גלגלים גדולים, מקום להעמסת מטען. בוא נראה מה קורה בחצי שנה הקרובה בלתת בראש לאגסי. ואז אבוא להתרשם.

  8. עופר אבניר! כל עוד רפורמת המגמה הירוקה של משרד האוצר ומשרד התחבורה בתוקף ואין מס קנייה- תרביצו אותה בלי להתבייש ובלי להקשיב לספקולנטים פסימיים.

  9. נקודות טעינה חוץ-ביתיים ותחנות השכרה כמו האופנים הירוקות. הלוואי שתביאו אותנו לרמה של פריז- סמארט- (זה אמנם לא הסמארט המקורי אבל דומה שתי טיפות מים) חשמלי בעשרה יורו ליממה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל