fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בלעדי! קטנוע מנהלים חשמלי ישראלי בדרך

בלעדי! קטנוע מנהלים חשמלי ישראלי בדרך

גלעד בן-זקן

צילום: גלעד בן-זקן

הקטנועים החשמליים מצליחים ליצור דריסת רגל מסוימת לאחרונה למרות כישלונות עבר כמו הוקטריקס. ראייה לכך היא תחילת כניסתם של כל היצרנים הגדולים והמוכרים לתחום כמו למשל ב.מ.וו שהציגה בתערוכת פרנקפורט את הקונספט E או הונדה שהציגה אופנוע סופרבייק חשמלי בטוקיו. אבל לא רק יצרניות מבוססות פונות לתחום החשמלי אלא גם חברות קטנות שמתחילות לצוץ על בסיס פיתוח עצמאי.
כך חזינו בחברת GMI בתערוכת אוטומוטור, יצרן ישראלי המרכיב קטנועים חשמליים מתוצרתו על בסיס מכלליים היקפיים מרחבי העולם המורכבים במפעלי תע"ר בנצרת בהם ג'יפ סופה.

ובכן, בנוסף, מזה כשבועיים מסתובבת שמועה על קטנוע חשמלי גדול המסוגל לגמוע מרחקים במהירות בין-עירונית. הצלחתנו לעקוב אחר הקטנוע למרחק של כ-30 ק"מ ובמהירות של 110 קמ"ש, בעודו רכוב על ידי דמות מוכרת מענף האופנועים. בעצירה בת"א ניתן היה להבחין כי כל הסימנים המזהים הוסרו מן הקטנוע ונעשה מאמץ ניכר להסוותו. אפילו המראות הוחלפו. בסך הכל ממבט חטוף אפשר להסיק שמדובר באבטיפוס מוגמר למדי.
כשמחירי הדלק מרקיעי שחקים קטנוע חשמלי המסוגל לנוע מרחקים בטווח של ת"א-ירושלים במהירות הגבוהה מ-100 קמ"ש עלולים להוות איום ממשי ליבואני הרכב הדו-גלגלי. כמו כן יש לציין שקטנועים חשמליים נהנים מפטור ממס קניה מה שעוזר להם להימכר במחירים המקבילים לכלים רגילים. כמיזם ישראלי מסקרן ובעל פוטנציאל נמשיך ולעקוב אחר ההתפתחויות.

גלריה

17 תגובות ל בלעדי! קטנוע מנהלים חשמלי ישראלי בדרך

  1. אם עליית מחירי הדלק בארץ, החשמלי נשמע אופציה ריאלית

  2. ניסו להסוותו הורדו המראות…טוב שבמקרה בארץ לא הורידו לו גם את המנוע בטעות.

  3. ובסוף הפרוייקט יקבל סטירה ויפול ולמדינה שוב יהייה עוד איזה חוב אבוד. שטויות. …

  4. זה לא של GMI זה של די זד שגם הביאו את הווקטריקס.
    הביטוח זה 2500 לשנה
    הם לקחו דגם קטן שמוגבל ל70 קמש ועושה 200 ק" ביום שליחויות והם לא רצו להגיד מחיר.
    הדגם מיוצא בעיקר לספרד ואיטליה ורק לחברות (לא לרוכבים פרטיים) אז בטח אנחנו לא יכולים לקנות כזה בודד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל