fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

אפריליה SRV850 – מבחן בוידאו

אפריליה SRV850 – מבחן בוידאו

עדי שרון

צילום: אריק רוזנבלום

נתחיל מהסוף: האפריליה, בידיים הנכונות, בכבישים מפותלים תביא גאווה לבעליה ועלולה בהחלט לבייש רוכבי ספורט וסופר-ספורט.
המנוע החזק שתול בשלדה חסונה. שניהם עטופים במעטפת ביטחון של בלמים ומערכות אלקטרונית (ABS, ATC) שעוד נחזור אליהם, וכל החבילה מספקת שעות של הנאה.
למגה-ספורט-נוע בלמים הכי טובים שנתקלתי בקטגוריה. יש אופנועים ספורטיביים שיכולים לקחת שיעור אצל ה-SRV בהליכות בלימה. ובהמשך תקראו מדוע.
רוצה לומר, האפריליה משייט במהירויות על-חוקיות בנינוחות מופלאה עד ההגעה ליעד מפותל, שם משוחררת חיה נסתרת שמסוגלת לנגוס בכל רצף פיתולים וליישרם במחי היגוי הפוך.

מנוע:
זו הסיבה הראשית לקיום ה-SRV. המנוע הלא שפוי שפועם מתחתיך.
שני הצילינדרים שמנגנים היטב יחדיו, מפיקים 76 סוסונים הדוחפים חזק למעלה אלי קו-אדום (8,500 סל"ד). אם תהיו בעליו הגאים של האפריליה מובטח לכם בילוי דקות ארוכות בטווח השליש העליון של שעון הסל"ד. לא רק בגלל אופיו של המגה-סקוטר אלא גם בגלל משקלו המוטרף (249 ק"ג יבשים, באזור ה-60 קג' יותר מאופנוע ספורטיבי, 30 קג' יותר מ-T-Max).

הכוח מועבר לתיבת ההילוכים משתנה (CVT) שבתורה מעבירה את הכוח לגלגל האחורי דרך שרשרת. הכל מתבצע בחלקות ראויה לציון למרות שבמהירויות שמעל 80 קמ"ש יש תחושה לא מובנת מהפולים של התמסורת המשתנה, כאילו אינם שומרים על מיקומם. התוצאה, ויברציה משולבת צליל עולה ויורד מכיוון מתיבת ההילוכים. רוצה לקוות שההערה האחרונה שייכת רק לאופנוע המבחן.

ואם מדברים על צליל: כפי שמגיע ה- SRV850 מהמפעל הוא נשמע מסורס. אנשים קונים אופנועים ספורטיבים, או ספורט-סקוטר (בסוף נמצא שם נכון לבהמה) רוצים לשמוע מנוע נוהם ומנגן. חלק בלתי נפרד מהחוויה.
מהנדס תורן באפריליה, פסס, פססט שומע? בפעם הבאה לא לחנוק צליל מנוע עם אגזוז נכאים מגיזרת הג'וי-מקס. פנה ליצרני אגזוזים הם ילמדו אותך להוציא צליל סקסי מהמנוע לאופנוע סקסי.
יאמר לזכות היצרן שהוא מציע כאופציה אגזוז של ARROW. עדיין האגזוז המקורי נשמע אנמי ולא ראוי.

מהירות:
בד"כ הסעיף הזה נחבא בסעיפי מנוע, היגוי וכו'.
לתפלצת-נוע, ראוי סעיף נפרד.
ה-SRV אוסף מהירות כאילו אין מחר. בסיבוב מצערת, מעמידה או בנסיעה (רול-און) התאוצות מרשימות מאוד. נעשו ניסיונות מול מס' כלים מ-Tmax משופר ועד אופנועי ספורט. אין סקוטר שיכול לעמוד מול גודזילה-נוע. אופנועים, בעיקר עד 90 קמ"ש עשויים להשפיל מבט.
לא תשימו לב (וחזקה עליכם לא לשים לב אם בחרת לנטוע עכוזכם על סיפון האפריליה הזו) ועברתם למחוזות מהירות משפטיים. כשתאמרו לשוטר "לא שמתי לב" הוא אמור להאמין לכם.

אבל…
בחו"ל ובארץ כתבו שה-SRV מגיע ל-200 קמ"ש (מהירות שערורייתית למגה-ספורט-נוע). לא-משהו-מהירות-נוע המבחן, כך מספרים אחרים, מגיע למנתק הצתה בכ-180 קמ"ש על השעון. לאיטלקים או ליבואן פתרונים.

שילדה ובולמים:
על-מנת להחזיק את המשקל העצום בנו אפריליה שילדת עריסה מצינורות עגולים.
בקצה הקדמי שתלו זוג בולמי 41 מ"מ (כבר אמרנו אופנוע). באחורי שתלו בולם יחיד עם 7 אפשרויות כוונון לעומס קפיץ המחובר לזרוע אחורית מעוצבת.
הכל מוביל לחדשות טובות וחדשות רעות.

חדשות טובות: הכלי פונה כמו… אופנוע. ליתר דיוק, יש אופנועים שיכולים לקבל שיעורים פרטיים (בתשלום מראש כמובן) בהיגוי קל ונשלט. פקודת היגוי הפוך והכלי פשוט פונה לאן שביקשת, ללא דרמות. תוסיפו את המתלים המצוינים, המותאמים לאופי הכלי, ותקבלו מכונת פניות.
לא ממש הצלחנו לגרום למערכת ה-ATC – Aprilia Traction Control לפעול.
ראשית, הכלי הגיע ללא ספר רכב . שנית הכפתור שמפעיל ומנטרל את המערכת לא ממש הגיוני בתפעולו (מצד שלישי, מעולם לא טענו שאנחנו מבריקים).
רביעית, הכבישים היבשים בתוספת תיבת ההילוכים המשתנה עם משקל גבוה לא מאפשרים החלקות של הגלגל האחורי. נעיד אבל, שעל חצץ הנורית הבהבה. וואו.
בל נשכח את היכולת להשכיב בלא הפרעות מיותרות (עד שמגיעים לג'ק האמצעי). רוב הרוכבים ימרחו לפני שיגיעו לג'ק. למה? התשובה בחדשות הרעות.

חדשות רעות: ההיגוי מעורפל. קשה לדעת היכן בדיוק מתגלגל הצמיג הקדמי. נכון, החזית המסיבית מסתירה את הגלגל, כך כשמפנים את הכידון (המפוסל להפליא) אין פידבק ויזואלי מהגלגל.
מאידך , מרגיש כאילו הבולמים עבי הצוואר עושים ככל יכולתם להסתיר גם את תנועת הצמיג ומיקומו.
יחד עם זאת, רוב הרוכבים לדעתנו יתרגלו במהרה להרגשת הניתוק ו… יתנו בגז.

בלמים:
אני רוצה להבין דבר אחד: למה באופנוע הפרטי שלי אין בלמים כאלו? למה?
כדי לעצור את האלק הוגן-נוע (Hulk Hogan), אפריליה הצמידו מקדימה צמד דיסקים 300 מ"מ חצי צפים שננשכים ע"י קליפרים צפים בעלי צמד בוכנות לתפארת תוצרת Brembo. מה זה???? קטגוריה של אופנועי ספורט?
שימו לב דיסק האחורי: 280 מ"מ. לא זו לא טעות הדפסה. 280 מ"מ. כדי שנקבל פרופורציות להונדה CBR1100RR יש מאחור 220 מ"מ.

מאיזו סיבה מהנדסי אפריליה חשבו לנכון להתפרע? כנראה שלמשקל וחלוקת המשקל היה טעם בנושא. היות והמנוע יושב בשלדה יחסית מאחור (אבל לפני הגלגל האחורי), החלוקה בבלימה מאפשרת להפעיל את הבלם האחורי אפקטיבית בלי לנעול את הגלגל כמו באופנוע, שם המשקל מוסט כמעט כולו לתוך הבולמים הקדמיים ואין משקל כמעט על הגלגל האחורי.
המהנדסים הלכו רחוק ואנחנו נהנים ומקנאים.

התוצאה: מפלצת הברקסים-נוע עוצרת במקום. סביר להניח שבבלימת חרום, אם המשקף פתוח, משקפי השמש יתעופפו לעבר תא המטען של הרכב שלפנים.
מערכת ה-ABS נכנסת לפעולה מהר מידי לטעמי. היו כאלו שדווקא אהבו את ההקדמה שלה. עניין של העדפה.

עיצוב:
בכל כלי איטלקי יש גם את סעיף העיצוב. האיטלקים אמורים לדעת לעצב. נקודה.
האם אהבתי את שילוב החומרים, הקווים והצבעים? לא.
החזית מדברת עיצובית בשפה של האח הגדול הספורטיבי ה-RSV4, עם המסכה משולשת הפנסים.
הגוף אינו מפוסל דיו ומזוויות מסוימות נראה פשוט כמו גוש שחור.
אחורי האופנוע מנסים לייצר דרמה עם זנב מחודד מעל צמיג שמנמן.
התוצאה: הכלי נראה גדול ולאוו דווקא אתלטי. מעט עידון ופיסול בפלסטיק היו נותנים מראה שרירי ואתלטי. מה חיפשתי? סופר-נוע עם קווים של דוקאטי דיאבל.

לסיכום:
מגה-ספורט-נוע לא שגרתי בעל מאפיינים מאוד לא שגרתיים. עם פוטנציאל כיף לא שגרתי.
ועכשיו תריבו אם הוא קטנוע, ספורט-נוע, אופנוע.

 


דורון וקנין – טור דעה:

ישנם סימני אותיות שמקובעים עמוק בתוך התודעה, לדוגמה האות M בצבע צהוב מזכירה לנו את מקדונלדס' ה B הכחולה והשמנמנה תזכיר את חברת בזק, וה- e את הדפדפן האינטרנטי המוביל. לגביי רצף האותיות SRV והטיה ביניהן מכוונות בכינון ישיר עם כוונת לייזר ליצרן אופנועים איטלקי ואקזוטי בשם אפריליה, עד שאזכה להניח את ישבני על השילוש הקדוש RSV יצאתי למבחן וטעימה על Monsterstrotti (קטנוע מפלצתי) המגה-ג'מבו סקוטר מבית אפריליה ה-SRV-850.

נתוני הפתיחה של ה-SRV מפחידים ומרגשים באחת, הכלי מצויד במנוע מפלצתי בנפח של 840 סמ"ק המתורגמים להספק של 76 כ"ס ו-7.8 קג"מ. לאור ההגמוניה שקיימת ל- T-MAXבשוק הקטנועים ולאחר שברחתי לשניים שלושה מהם הן בעיר והן מחוצה לה תהיתי לעצמי לא אחת במהלך המבחן על ה SRV מדוע לא יצא הקטנוע משערי המפעל בעיר נואלה שבמחוז וונציה באיטליה שעליו מתנוססות האותיות TLB ר"ת של T-MAX left behind מה שהביא אותי לסברה שמתכנני ומעצבי הג'מבו קטנוע לבית אפריליה ידעו מראש מה מתעתד להתאוות תחת ידיהם ולא טרחו להתעמק בזוטות כמו הקטנוע המתחרה מארץ השמש העולה.

בטרם פתחתי ברכיבה ערכתי סיבוב מעמיק מסביב ל "יוסיין בולט" הדו גלגלי והממצאים היו בלמים מתוצרת Brembo, דיסק קדמי בקוטר 300 מ"מ, אחורי בקוטר 280 מ"מ, בולם קדמי 41 מ"מ, רגע אחד מה הולך כאן? זה קטנוע? בתוכנית הסאטירה מועדון לילה הייתה פארודייה על ישראל אהרוני ובה שי גולדשטיין זעק "סעמק אהרוני לא סיני! מה הוא משחק אותה סיני הא!?!!? כולה עשה גבות והוא אומר שהוא סיני!!" אז עכשיו תורי! סעמק SRV לא קטנוע! מה הוא משחק אותה קטנוע הא?!!?! כולה שם מיכל דלק מאחור והוא אומר שהוא קטנוע!!!

מאחר ועדי ידידי פירט את עיקרי הדברים והחוויות לי נותר מקום רק לסיכום קצרצר. ה-SRV הוא כלי ספורטיבי בנשמתו, יש בו המון פאן פקטור, יכולת היגוי טובה שמעניקה ביטחון רב לישוב על גבו, כוח מתפרץ שמאיים לקרוע את האספלט ובעיקר שילוב של אנטיביוטיקה ופרוזק לבעלי הטימקס. זהו הכלי היחידי בקטגוריה שבאמת קורא תיגר על החבר היפאני וגם יכול לו. במהלך המבחן לא נעלמו מעיניי החסרונות של היעדר מקום אחסון ראוי, משקף רוח קצרצר שלא עשה את עבודתו נאמנה. ומכיסי צריכת הדלק הגבוהה. לאחר שקלול שלל הנתונים לגבי הכלי הגעתי למסקנה שביום בו מחירי הדלק יורדו משמעותית והמשטרה תוותר על מצלמות המהירות גם אני אשמח להתהדר באחד כזה משלי.

תעודת זהות

אפריליה SRV 850 ABS-ATC
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
דרגת זיהום אויר: 3
מחיר 2014: 79,485
לפי מחירון 01/14
דרגת רישיון: A
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.

נתונים טכניים

מנוע: 4 פעימות תצורת V °90, גל זיזים בודד עליון, ארבע שסתומים לצילינדר
מערכת קירור: נוזל
התנעה: חשמלית
נפח: 839 סמ"ק
שלדה: עריסה כפולה, צינורות פלדה
בולמים: קדמי: קפיץ שיכוך שמן, 122 מ"מ מהלך קוטר 41 מ"מ
אחורי: בולם אופקי הידראולי מתכוונן 7 מצבים
בלמים: ברמבו:
קדמי:  הדראולים דיסק כפול בקוטר 300 מ"מ
אחורי:  הדראולים דיסק בודד בקוטר 280 מ"מ עם מערכת ABS
צמיגים:   קדמי: "16 – 120/70
אחורי: "15 – 160/60
אורך: 2240 מ"מ
רוחב: 800 מ"מ
מיכל דלק: 18.5 ליטר
משקל (רטוב):  276 ק"ג
בסיס גלגים:  1585 מ"מ

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים):
(כל המחירים כוללים מע"מ ונכונים ליום פרסום המבחן)
טיפול           עלות
1,000      432 ש"ח
10,000    1416 ש"ח
20,000    3152 ש"ח
30,000    1824 ש"ח
40,000    3152 ש"ח
50,000    1416 ש"ח

 

הכלי פונה כמו… אופנוע. ליתר דיוק, יש אופנועים שיכולים לקבל שיעורים פרטיים (בתשלום מראש כמובן) בהיגוי קל ונשלט. פקודת היגוי הפוך והכלי פשוט פונה לאן שביקשת, ללא דרמות. תוסיפו את המתלים המצוינים, המותאמים לאופי הכלי, ותקבלו מכונת פניות.
                                                                                                              
 בטרם פתחתי ברכיבה ערכתי סיבוב מעמיק מסביב ל "יוסיין בולט" הדו גלגלי והממצאים היו בלמים מתוצרת Brembo, דיסק קדמי בקוטר 300 מ"מ, אחורי בקוטר 280 מ"מ, בולם קדמי 41 מ"מ, רגע אחד מה הולך כאן? זה קטנוע?
                                     

23 תגובות ל אפריליה SRV850 – מבחן בוידאו

  1. קטנוע מפלץ בקיצור, למי שיש סכום כזה לקטנוע, לא יקנה אופנוע?

  2. לרכוש כבר אופנוע למרות שמסבירים כאן שהוא ממש כמו אופנוע?

  3. הקטנוע נראה מרשים אבל השאלה מה רמת האמינות של הכלים הגדולים האלו.
    האים יש כבר איזה רקורד של יידע על האמינות שלהם?
    כתבה יפה.

  4. למה הקריין בסוף "נרדם בדיבור?.
    לגבי הכתבה. אחלה.

  5. היה לי כזה שקראו לו גילרה.כל שבועיים שלושה היה מתחיל לגמגם ונכבה תוך כדי נסיעה.למען הסר ספק הוא היה חדש מהניילונים.סחבתי איתו שנה וחצי של עוגמות נפש עד שהצלחתי בחירוף נפש למכור את התפלץ המקולקל הזה…אז אם בא לכם לעשות מנוי במוסך של עופר אביר…תפדלו…

  6. קטנוגדלאופטנוע
    עוד החמרה (לטובה) של הבלבול בין היוצרות…

    אבל מה זה משנה שרשרת ורצועה
    במקרה הזה זה המנוע 🙂

  7. אני מבין שהוא כלי אכזרי במובן הטוב של המילה. כבעלים של C600 טיפה מאוכזב, אני שוק האם לקחת את זה או לקפוץ לאופנוע דו"ש גדול. בינתיים תודה

  8. אני מתנדנד ומשתעשע במחשבה על איזה אוטומט רגזני
    כתוב יפה והוידיאו פגזי סחתיקה

  9. מוטו בשנותיו האחרות היה נהדר לעטיפת דגים.
    לראות את הכלי יותר על הכביש?-קצת בעיה כשיש לו יבואן כושל,עם מערך שירות כושל ומערך מכירות גרוע-ז"א, קשיים בפתירת תקלות (רבות יש לציין) ושמירה גרועה על הלקוח( קנה היום במחיר מלא עם הנחה מצחיקה-בוא בעוד שנה לשדרג קבל עליו ח"י שקלים).
    ניכר שכותב הכתבה לא ממש בקיא בחומר וסותר עצמו,במיוחד בחדשות הרעות-לקבל פידבק ויזואלי מהגלג הקדמי?באמא שלך?? אתה מסתכל על הגלגל הקדמי?טוב אתה! הקטנוע הזה לא יבייש שום אופנוע-גם לא CBR600 חבוט משנות התשעים,לא מבחינת מנוע ולא מבחינת שילדה ובנוסף, כל טימקס עם השקעה של פחות מחמשת אלפים ש"ח, יעשה צחוק מהאפריליה וגם,לא פחות חשוב,יגיע ל100 אלף קילומטר ללא תקלות וגם!! יקבל מחיר טוב כשיעמוד למכירה או יכנס לטרייד אין.דיסק 280 מאחור, וואו!!! אנחנו יודעים שכל רוכב מקצועי עובד חזק על הברקס האחורי NOT.
    אולי זה רק אני אבל…

  10. יש לי כזה אחד, מהמשלח הראשון, כבר קרוב לשנתיים. אין בעיות אמינות, החברה במוסך נחמדים מאוד וחמודי המכונאי המתמחה אמר לי בזמנו – גמרת הרצה, עכשיו פתח גז ותתחיל לחייך!!! אני מחייך עד היום ונהנה מכל רגע עליו. יש לי בעיה אחת – הפסקתי לרכב על האופנועים שלי!!! הוא תחליף מושלם. בעלי ה- T-Max לא יודעים מה קורה!!! אחרי שהם נשראים הרחק מאחר (עם האקרפוביצ׳ים וכל האעש) הם בטח נוסעים ישר למוסך שלהם להתלונן. יחי המלך החדש!!!

  11. יש לי כזה אחד, מהמשלח הראשון, כבר קרוב לשנתיים. אין בעיות אמינות, החברה במוסך נחמדים מאוד וחמודי המכונאי המתמחה אמר לי בזמנו – גמרת הרצה, עכשיו פתח גז ותתחיל לחייך!!! אני מחייך עד היום ונהנה מכל רגע עליו. יש לי בעיה אחת – הפסקתי לרכב על האופנועים שלי!!! הוא תחליף מושלם. בעלי ה- T-Max לא יודעים מה קורה!!! אחרי שהם נשראים הרחק מאחר (עם האקרפוביצ׳ים וכל האעש) הם בטח נוסעים ישר למוסך שלהם להתלונן. יחי המלך החדש!!!

  12. בחייאת מר קופטר. אני מאמין באמונה שלמה שאין לך בכלל רשיון נהיגה.. אתה יושב מאחרי המסך כי אתה איש קטן, אבל ממש קטן כזה שגם אם הוא עומד עדיין הוא מסתתר מאחרי המקלדת. אני רכשתי קטנוע כזה משרון אביר שיושב באישימוטו ברחוב הרצל. מאז שרכשתי את הקטנוע שזה מעל לשנה רכבתי עליו יותר מעשרים אלף ק"מ. אני לא מטפל בחברה אצל היבואן אלא במוסך פרטי כשאני מקבל את מכונאי קבוע שלי. אני בלי לפתוח פה לא רואה את המוסך בין טיפול לטיפול אלא רק אם אני בא להגיד שלום. אני נותן באימא של הגז לכל טי מקס גם אם יש לו ואריאטור(אני מנחש) ובטוח שיש לו אקרפוביץ שבמטרו הצליחו להכניס לו ב 10 אלף ש"ח…. אני לא רואה אף אחד מהם גם לא במראה מעל מהירות שאסור לי כאן לכתוב. (והיו מספיק טי מקסים שחשבו שהם המציאו את הגלגל הקטן. אבל כנראה פרט לקטן אין להם כלום (אולי אגזוז מרעיש… האמת שרעש אני מעדיף לעשות כשאני בשרותים ואני מפליץ על טי מקס וגם עליך כי אתה לא באמת רוכב. אני לא אוהב לכתוב כאן אלא רק נכנס לקרוא כי אני אוהב את האתר ואת החומר אבל כאן לא יכולתי להתאפק. אז בכמה מילים בהזדמנות זו. חברים, יש לכם אתר כיפיי להכנס ולקרוא יש לכם אתר עם הרבה חומר שמתחדש כל יום (ד"א בגלל זה אני ממליץ עליו לחברים). ואני גרופי שלכם ומקווה שאתחיל לבוא איתכם גם לארועים שלכם במיוחד לילדים. חג עצמאות שמח וזהיר.

  13. אתה מרבה לדבר על "קטן" וקנית את הקטנוע הכי גדול,למה?
    אני הולך לעשות חביתה ואחשוב עליך,בחור אומלל שמשכנע את עצמו שיש לו הכי גדול,מעניין על מה זה מכסה…אה כן… חכה לרגע המכירה ותגלה שהוא שווה בערך כמו גרנד דינק מהמכרז של המשטרה. שיהיה לך חג שמח, רפואה שלמה והנאה מרובה מהבית שימוש שרכשת במיטב כספך. בדבר אחד בלבד אני מסכים איתך, שרון מאישימוטו הוא בחור זהב. עכשיו לך תחתום על תצ"א ותתחיל לנווט לשדות הבמיה,כשתגיע לשם,לא על גרר,תתחיל לקלף וכשתסיים דבר איתי, אולי תהיה לי סבלנות לכבש כמוך.

  14. אז ממש בקצרה.
    1.זה לא האפריליה הראשון שלי, וד"א אני לא אומלל.
    2.את הראשון מכרתי יפה ולא הייתי צריך להוסיף הרבה לקניית החדש יותר.
    3.אצלי הבית שימוש הוא בבית….אני מקווה שגם שלך.
    4.שרון מאישימוטו הוא באמת בחור זהב.
    5.ד"א אני לא כבש.
    אבל אני חושב שאתה הליקופטר.
    מקווה שלא מרימים אותך מהר. שלא יכאב יותר מידיי.
    וברשותך נפסיק להתנצח כי עדיין אני מרוצה מהSRV ובאמת נותן לאחלה טימקס באימא של הראש שלו. גם אם כואב לך כי אתה עובד במטרו והאפריליה מתחיל לכרסם לכם במכירות.
    שיהייה לכולנו חג שמח.

  15. היה לי טימאקס 2017 עם פוליני ואגזוז וחשבתי שאני הכי מהיר והכי חזק בארץ מכרתי אותו , ואחרי חודש לקחתי סיבוב על אפריליה srv של חבר ,לאפריליה היה מלוסי , החבר יודע שאני נהג טוב ובכל זאת זרק לי תיזהר חייכתי , החבר שיחרר לי את כל הבקרות החיזה ואמר לי סע תהנה התחלתי בנסיעה רגועה עד 60 קמש בערך ואז נתתי את מלוא הגז במכה הקטנוע הסתחרר ונזרק לכל הכיוונים ירד לי הלב לתחתונים ובשניה הרגשתי את כל הפנים שלי מזיעות מתוך לחץ ובהלה ,אני יכול לומר בלב שלם שהמפלצת הזאת היא סכנת נפשות גם במהירות של 120 בלחיצה על פול גז הוא משתולל מאחור ממש מפחיד נזכרתי בטימאקס שהיה לי והבנתי שנסעתי בקטנוע משלוחים של פיצה אין מה להשוות חברים לפי הנתונים זה כמעט כפול בנפח וכמעט כפול בכוחות הסוס ,הטימאקס אחלה כלי כבודו במקומו מונח אבל אפריליה srv 850 עם מלוסי הפתיעה אותי בצורה מפחידה ,לכל הרוכבים המלצה שלי אם כבר עליתם על המפלצת הזאת ואני מקווה שלא תהיה משופרת אל תשחררו את בקרת האחיזה זה מאוד מסוכן הכלי חזק גם עם המגבלות ובקרות האחיזה תהנוווו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל