fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

משלוש יוצא אחד – השוואתי קטנועים 250 בוידאו

משלוש יוצא אחד – השוואתי קטנועים 250 בוידאו

צילום: אריק רוזנבלום

עורך: גיא בן ברק.      בוחנים ראשיים: ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י ותומר לשר  (מבחן עלה בתאריך: 25/07/2014)

 

דוגרי גאה להציג: האופנוענים המובילים בישראל בודקים ומשווים ובוחנים מבחר דגמים בשוק הדו-גלגלי. והפעם: מבחן השוואתי בין שלושה קטנועי 250 פופולאריים, פיאג'ו X EVO ספורט / דאלים S3 אדוואנס / סאן יאנג ג'וימקס 250 אקס איי.

חלפו 20 שנה כמעט מאז הרעידו קטנועי 250 את השוק הישראלי, מי שהורגלו בווספות, טוסטוסים וקטנועים קטנים מקסימום 150 סמ"ק פתאום קיבלו קטנועי מנהלים אמיתיים ראשונים, גדולים, יקרים ועם פוזה – כבר אין פאדיחה בלהגיע עם קטנוע לפגישת מנכ"לים וגם אין לכלוך על הנעליים, עידן חדש נפתח וקטנועי התיור הכבדים של היום כמו סוזוקי בורגמן 650, אפריליה 850 וגם ימאהה טי מקס חייבים את קיומם לקטנועי ה-250 ההם מאמצע שנות התשעים שפתחו את דלת התודעה לציבור הישראלי.

חלפו השנים וכיום מכול עבר ניתן למצוא קטנועי מנהלים – כשנפח 250 סמ"ק הופך לקטן בחבורה ופחות ופחות מבוקש. הסיבה היא, כשגוף הקטנוע צריך להיות גדול (מנהלים כן) עדיף שנפח המנוע יגדל אך לא יתר על המידה כדי שהמנוע עצמו לא ידרוש הגדלת הממדים, וכך נולדו מנועי 400 ו- 300 כך שה-250 הפכו אטרקטיביים פחות. במקביל גם דרגת הרישוי מקפחת קטנועי 250 מאחר ועם 22 כוח סוס בממוצע הם דורשים רישיון A1 אך אותו רישיון מאפשר הספק של עד 47 כוח סוס, אז מי יסתפק במועט? לכן זכות קיומם של קטנועי המנהלים 250 סמ"ק היא בעיקר מחיר ושימושיות, הם חוסכים אלפי שקלים בהשוואה לקטנועי 300 ומעלה ומציעים שילוב אפקטיבי של זריזות, ממדים ומשקל בתוך העיר עם יציבות, מנוע, הגנת רוח ונוחות המבוקשים בנסיעות מחוץ לעיר. אגב, מחוץ לעיר זה לא אומר חיפה תל אביב כול יום אלא שהייה בכביש מהיר יותר בכיוון של 50 קילומטר לכול כיוון, כשהמגבלה מבחינתנו היא תאוצות הביניים שאינן חזקות מספיק עבור האוטוסטראדות.

הצגת הכלים
בחרנו שלושה דגמים מתוך ההיצע הלא גדול של קטנועי מנהלים בנפח רבע ליטר: פיאג'ו אקס-אבו 250, סאן יאנג ג'וי מקס, ואחרון חביב- דיאלים, S3 הקרוי גם "אדוואנס".

הפיאג'ו אקס-אבו סימן ב-2008 את הדור החדש של מנועי פיאג'ו, מוזרקים ואקולוגיים, בעיצוב יחסית קומפקטי אך עם תא מטען ייחודי מאחור. הגרסה כאן היא "ספורט" שהגיעה לישראל ב-2013 וכוללת מספר שינויי עיצוב רעננים יחסית למקור, ומחירה 26,860 שקל (כול המחירים כוללים מע"מ ואגרות רישוי). כמו כן יש גם גרסה מפוארת שמחירה גבוה בכ-1,500 שקל.
הסאן יאנג נבחן כאן בגרסת אקס איי החדשה שהוצגה לפני כשנה, ומחירו  28,400 ש"ח.
המתחרה השלישי מגיע מתוצרת חברת דיאלים החדשה (יחסית) בישראל לעומת המתחרים המוכרים והמוכחים. ה- S3 "אדוואנס" מעוצב בדומה לסאן יאנג גדול וכורסתי, ומחירו 25,160 שקל.

העברנו את שלושת הכלים יום רכיבה מלא שכלל רכיבה עירונית ובין עירונית וכרגיל פרק ניסויים ארוך במגרש סגור. צוות הבוחנים כלל גם כרגיל שילוב של שלושת המקצוענים שלנו – עם מספר אורחים.

השורה התחתונה:
מקום ראשון: פיאג'ו אקס-אבו 250 ספורט
מקום שני: דאלים S3 אדוואנס
מקום שלישי: סאן יאנג ג'וימקס 250xi

רשמי הבוחנים

ניסים ברדה:

מבחינת מנועים הכלים מאוד קרובים. הג'וימקס 250 מרגיש מגושם וכבד יחסית לשני האחרים, הממדים אמנם מייצרים נוכחות אולם מקשים על התמרון בתוך העיר ובסיבובים מהירים האורך אף מתבטא באלסטיות מה של השילדה ובנדנודים על ציר האורך. ההיגוי של הג'וימקס הרגיש כבד ושינויי כיוון מהירים במגרש היו המוגבלים איתו מבין השלושה. מאידך הבלמים שלו הם הטובים מבין השלושה. הדאלים הפעם מסיים שני למרות ביקורת על התנהגות הפרונט שמרגיש מעט מנותק משאר הכלי, עדיין הוא מרגיש פחות מגושם מהג'וימקס. המנצח מבחינתי הוא הפיאג'ו. המנוע שלו מעט טוב יותר ומאידך הבלמים פחות טובים אולם זה לא מה שעושה את ההבדל אלא התנהגות הכביש המעולה של האקס-אבו, הספורטיבי כמו שמו יחסית לאחרים. יש לו את ההיגוי הטוב ביותר גם מבחינת זריזות וגם מבחינת פידבק כשכול הכלי מרגיש כמו מקשה אחת ולא רך ומתנדנד כמו שני האחרים. במקביל יש לו תא מטען גדול שקל מאוד לתפעל אותו והכלי נוח למרחקים ארוכים.

סטפן אבנדיצ'י:

הפיאג'ו הוא המנצח שלי, מנצח כחבילה העדיפה על שני האחרים ומככב בתחום התנהגות הכביש בזכות תנוחת רכיבה הממקמת את הרוכב קרוב מאוד יחסית לכידון עם שליטה מצוינת על הגלגל הקדמי, המנוע משלים זאת עם התגובה הטובה ביותר למצערת. גו'י מקס לדעתי שני בתחום המנוע, אולם הקטנוע מרגיש רך מאוד, ההיגוי כבד והכלי כולו משדר כבדות, מאידך הוא נוח למרחקים ארוכים בכבישים ישרים, והבלמים שלו הם הטובים ביותר מבין השלושה. דווקא בתחום הבלימה ציפיתי ליותר מהאקס-אבו שם לדעתי הבעיה היא במזלג המגיע לסגירה מהר מדי ומונע העברה נוספת של המשקל קדימה החיונית לבלימה.

תומר לשר

מתוך שלושתם האקסבו מנצח. האקסבו יציב ומשרה הרגשה בטוחה יותר. גם התנהגות המנוע והתמסורת טובה יותר עם האקסבו שמאיץ בצורה הכי מהירה וחלקה ונעימה. מבחינת הבלמים יש יתרון קל לטובת הג'וימקס עם מערכת בלימה המרגישה הרבה יותר נשכנית ואפקטיבית. בכלל הג'וימקס ו- S3 קרובים מאוד בחבילה שלהם עם יתרון קל לטובת הג'וימקס בזכות איכות החומרים, יציבות הכלי ברכיבה בעיקר בפניות/הטיות. מבחינת האצות פתיחות ומהירות סופית הם דיי זהים. ה- S3 דיי סבבה, אהבתי את המהירות הסופית שלו, 150 על השעון. אילו היה ציון מ 1-10 הייתי נותן לאקסבו 10 , לג'וימקס 8 וחצי והדאלים עם 7 וחצי.

מגע נשי/אנאבל ברוס עטאר

מכשיר הנייד שלי מצלצל, על הקו אריק רוזנבלום מנהל האתר. "בא לך לבחון שלושה קטנועים?" אני מרימה גבה, מה לי ולקטנועים? תן לי לבחון אופנוע אמיתי אני רוצה לענות לו, אך יוצא לי כן, בטח.מוכנה לכל חוויה.

יום המבחן מגיע ואני פוגשת במגרש עוד כמה חברים שבאו כמוני לבחון את הקטנועים. דאלים S3, ג'וימקס 250 ו-X-EVO. השלושה עומדים מולי ואני לא ממש מבינה איזה הבדל יכול להיות ביניהם. הרי מה כבר יש בקטנועים? לא רכבתי על קטנועים. אני אוהבת אופנועים, אוהבת להעביר הילוכים, אוהבת לשמוע את המנוע, אוהבת את הדבר האמיתי, אבל יותר מכל אני אוהבת לרכוב על דו גלגלי , לכן אני כאן. לא מוותרת על אף הזדמנות.
אני עולה על הדאלים, מחפשת איך להתניע ומגלה להפתעתי שאין צורך במפתח. לחיצה קטנה על הסטרטר והקטנוע מזהה את המפתח שיש לי בכיס. אני מחפשת את הקלאץ' , אך לשווא. אינני זוכרת מתי רכבתי על קטנוע בפעם האחרונה. בשיעור הנהיגה הראשון שלי? המנוע שר לי, הקטנוע קורא לי לנסוע. יוצאים לדרך. אני רוכבת במגרש, מאיצה, מאיטה, מנסה להרגיש את הקטנוע. הנה פניה, איזה קטע, לא צריך להוריד הילוך. אני ממשיכה לעבר הקונוסים שפזורים על הרצפה לפניי. הדאלים קליל ונותן לי הרגשת בטחון. אני עושה סללומים בין הקונוסים. בקלות משתלבת בין כל אחד מהם. המורה שלי היה לבטח שמח לראות אותי עכשיו בפעולה. אני נהנית מהדיאלים אך מחליטה לרדת ממנו. יש לי עוד שני קטנועים לבחון.
אני עולה על הג'וימקס. הוא מרגיש לי הרבה יותר גדול , הרבה יותר כבד. המושב שלו גבוה יותר ונדרשות לי כמה שניות למצוא תנוחה נוחה. אני חוזרת על אותו מסלול אך מתקשה יותר בסללומים. הוא עוצמתי יותר. מאיים עלי. אני פחות זורמת איתו. הוא מפחיד אותי. כמה סיבובים ואני נפרדת ממנו.

ולבסוף אני מתיישבת על ה- X-EVO, אחרון חביב, שלוקח אותי בקלות ובקלילות בכל סיבוב, בין הקונוסים הכתומים המפוזרים במגרש. אני נהנית מכל סללום. הוא קליל, ידידותי, מגיב בקלות לכל משיכת מצערת. אני לא רוצה לרדת ממנו, רוצה לרכוב עוד ועוד. אך כשאני עוצרת בצד, מנסה לחנות, אני מתקשה לישר את רגלית הצד. היא איננה מתיישרת עד שהקטנוע לא עומד על צידו. מפחיד אותי להטות אותו שחלילה לא ייפול. אני מבקשת עזרה. מחליטה שעדיף לרכוב מאשר לחנות.

קטנועים מעולם היו נושא מודחק מתודעתי. לא התקרבתי אליהם, לא התעניינתי בהם, לא רכבתי עליהם. הופתעתי לגלות שהרכיבה עליהם יכולה להיות כייפית ומהנה ובעיקר נוחה כשאתה מתנייד בעיר. לא ממש חשבתי שיש הבדל ביניהם, הרי קטנוע זה קטנוע. שני גלגלים, מנוע ומקום לקסדה. אך טעיתי. לא רק שנהניתי לרכוב, היום אני יכולה לומר בוודאות שיש לי אפילו קטנוע מועדף. ללא ספק, ה-X-EVO.


תודה בעזרה בהכנת המבחן לגיא סחריה, אביעד רייס ושי שיוביץ על רכב מבחן סיוע וצילום וידאו, ותודה מיוחדת לאיליה סוליאריס על העזרה בצילום סטילס.

תעודת זהות

פיאג'ו X EVO ספורט

מחיר: 26,860 ש"ח
אחריות: שנתיים או 24 אלף ק"מ
שנת דגם: 2014

דרגת רשיון: A1

דאלים S3 אדוואנס

מחיר: 25,160 ש"ח
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
שנת דגם: 2014

דרגת רשיון: A1

סאן יאנג ג'וימקס 250xi

מחיר: 28,400 ש"ח
אחריות: שלוש שנים או 36 אלף ק"מ
שנת דגם: 2014

דרגת רשיון: A1

* כל המחירים לפי מחירון 01/14
עם אגרות רישוי

נתונים טכניים

פיאג'ו X EVO ספורט

מנוע: צילינדר בודד, 4 פעימות, 4 שסתומים,  גל זיזים עליון,
נפח:  244 סמ"ק בתקן EURO 3
הזנת דלק: מערכת הזרקה אלקטרונית
מערכת קירור: נוזל
הספק: 21.696 כ"ס
מערכת הצתה: אלקטרונית
התנעה:חשמלית
מערכת הנעה: אוטומטית (וריאטור)
שלדה:צינורות פלדה
בולמים:קדמי- הדראולים, אחורי- קפיץ הדראולי מתכווננים ל-4 מצבים
בלמים: קדמי – דיסק בקוטר 260 מ"מ, אחורי – דיסק בקוטר 240 מ"מ

דאלים S3 אדוואנס

מנוע: חד צילינדר, 4 פעימות 4 שסתומים, 2 גלי זיזים עיליים
נפח: 247 סמ”ק
הספק: 24.7 כ”ס
קירור: נוזל
מערכת דלק: הזרקה ממוחשבת

בלמים: ק’: דיסק, א’: דיסק במערכת בלימה משולבת – א’ + ק’ יחדיו

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי

מנוע: 4 פעימות, 4 שסתומים
צילינדרים: 1
נפח: 249.4
קירור: מים
כוח: 23.3 כ"ס/8000 סל"ד
מומנט: 2.2 קג"מ/5500 סל"ד
הצתה: חשמלית
דלק: הזרקה אלקטרונית

הילוכים: ורימטרית רציפה

מתלה קדמי: טלסקופי
מתלה אחורי: UNIT SWING
בלם קדמי: דיסק יחיד 260 מ"מ
בלם אחורי: דיסק יחיד 240 מ"מ

 

מדידות

פיאג'ו X EVO ספורט

צמיגים: קדמי – "14 – 70/ 120  טיובלס, אחורי – "13 – 60/ 140 טיובלס
אורך: 2070 מ"מ
רוחב: 760 מ"מ
גובה: 137 מ"מ
מיכל דלק: 12
סוג דלק: נטול עופרת
משקל: 171

דאלים S3 אדוואנס

אורך/רוחב/גובה: 214 / 76.4 / 133 ס”מ
רוחק סרנים: 150 ס”מ
מרווח גחון: 13.6 ס”מ
משקל יבש: 167 ק”ג
גובה מושב: 74.5 ס”מ
נפח מיכל הדלק: 12.7 ליטר
מידת צמיגים: ק’ 120/70-14 א’ 140/60-13

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי

גובה מושב: 760מ"מ
צמיג קדמי: 120/70-14
צמיג אחורי: 140/60-13
בסיס גלגלים: 1535 מ"מ
משקל רטוב: 190 ק"ג רטוב
קיבולת מיכל דלק: 12 ליטר
אורך: 2175 מ"מ
רוחב: 760 מ"מ
גובה: 1390 מ"מ

 

מחירוני טיפולים:

פיאג'ו X EVO ספורט

טיפול       סה"כ לפני מע"מ
1,000     441 ש"ח
5,000     ללא עלות
10,000    1,050 ש"ח
15,000    780 ש"ח
20,000    1,050 ש"ח
25,000    ללא עלות

30,000    1,616 ש"ח

דאלים S3 אדוואנס 

טיפול        סה"כ לפני מע"מ
1,000    431 ש"ח
4,000    199 ש"ח
8,000    364 ש"ח
12,000  1,275 ש"ח
16,000   259 ש"ח
20,000   304 ש"ח
24,000   1,294 ש"ח

 

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי
טיפול    סה"כ לפני מע"מ
1,000     329 ש"ח
5,000      261 ש"ח
1,0000    553 ש"ח
15,000    1,210 ש"ח
20,000    648 ש"ח
30,000    1,488 ש"ח

עוד בנושא השוואתי קטנועים:
השוואתי קטנועים 125- ג'וירייד/ג'י דינק/דיאלים S3

 

ההיגוי של הג'וימקס הרגיש כבד ושינויי כיוון מהירים במגרש היו המוגבלים איתו מבין השלושה. מאידך הבלמים שלו הם הטובים מבין השלושה. הדאלים הפעם מסיים שני למרות ביקורת על התנהגות הפרונט שמרגיש מעט מנותק משאר הכלי, עדיין הוא מרגיש פחות מגושם מהג'וימקס. המנצח מבחינתי הוא הפיאג'ו
                                                                                                              
ניסים ברדה

 

הפיאג'ו הוא המנצח שלי, מנצח כחבילה העדיפה על שני האחרים ומככב בתחום התנהגות הכביש
                                                                                                                 סטפן

 

ה- S3 דיי סבבה, אהבתי את המהירות הסופית שלו, 150 על השעון.
                               
תומר לשר

 

יום המבחן מגיע ואני פוגשת במגרש עוד כמה חברים שבאו כמוני לבחון את הקטנועים. דאלים S3, ג'וימקס 250 ו-X-EVO. השלושה עומדים מולי ואני לא ממש מבינה איזה הבדל יכול להיות ביניהם. הרי מה כבר יש בקטנועים?
                               
אנאבל ברוס עטאר

 

54 תגובות ל משלוש יוצא אחד – השוואתי קטנועים 250 בוידאו

  1. האם לא כולם בגלל הרישוי עוברים לקטנועים בנפחים הגדולים יותר?

  2. יש לי שאלה מקצועית.
    איך אתם רוכבים על מספר קטנועים ויודעים איך מי מהם עוצר טוב יותר?
    הרי כל אחד מהרוכבים עוצר שונה מהשני.

  3. אני רוכב על XAVO השני שלי כבר.
    הקטנוע מצויין. ללא כל תקלות ובאמת עם התנהגות כביש מצויינת.
    ממליץ בכל פה.

  4. אבל לא התייחסת כאן לסחירות.
    וממה שאני יודע כל הדיאלים למיניהם מאבדים הרבה מאוד מערכם לא רק בשנה הראשונה אלא גם בכלל.
    החברה עושה טרייד אין ומוכרת את הכלים החדשים במחירים עם הנחה יוצאת דופן וחריגה יחסית לשאר החברות,
    גם במטרו וגם בקימקו לא עשו לי הנחה ברמות כאלו אלא רק הסכימו להנחה קטנה והנחה באביזרים ושטויות כאלו.
    לדעתי צריכים להתייחס גם לנושא הזה של הסחירות.

  5. מאיפה קיבלתם אם מחירון הטיפולים,
    אצלי בxevo טיפול 10,000 עולה כ1200
    וטיפול 15,000 כ900

  6. המחרים תמיד כשאני מגיע למוסך הם ליפני מעמ. כנראה גם כאן הם התכונו ליפני מעמ.
    האמת שאני במוסך תמיד אני מקבל את העצבים שאחרי שהם עושים לי את החשבון בסוף הפקידה אומרת ליפני מעמ.

  7. כתוב סה"כ לפני מע"מ לצד המחירי טיפולים, מה זה משנה… מע"מ לא מע"מ המדינה הזאת אוכלת יושביה. להחזיק אופנוע זול יותר מקטנוע ולהחזיק אוטו קטן זול יותר מאופנוע. הכל קשה פה

  8. אבל לא קונה בלי לקרוא ולהתרשם מהעיתונות, מבחן פרקטי קצר ולעניין.

  9. כתבה אחלה. הסרט אחלה.
    רק שלא נקנה חומוס מהערבים וניקנה חומוס אחלה.
    שכולם נהייה בריאים וחזקים ושכל החיילים יחזרו בשלום.

  10. בימים כאלו הכי חשוב זה לברך את החיילים האמיצים שלנו ולבקש מהקב"ה שיחזרו בשלום הביתה.
    רוכב על———- סודי ביותר.
    חחחחחח.

  11. על זה שאתם נותנים במה לבחורות, אני רוכבת 5 שנים, אף פעם לא קראתי צד נשי בחבורת גברים מסוקסים

  12. איזה כיף ליראות אותכם ביחד עושים כזאת כתבה 🙂

  13. אני לא בוחן דרכים. אבל עברתי בחייכמה כלים בן היתר גם ביקרתי כמעט שנתים על גויירייד.
    אני חייב לציין באופן אישי ןפרטי כי האקסאבו הוא הקנוע הכי ידידותי, קל , נח, זריז שרכבתי עליו.
    והמבחן שלכם מציין במדוייק את ההרגשה שלי מהקטנוע.
    לא אוכל להביע דעתי על מה שנכתב על שני הקטנועים הנוספים כי לא רכבתי עליהם.
    מחזק את ידי הבודקים.

  14. חשבתי שבגלל שהוא כזה עתיק הוא יקבל בראש

  15. אנא תמסור את נבואתך למפקח על הביטוח במשרד האוצר, לאוכל חינם הזה! :))

  16. תן עוד כמה סטאנדפים, מה הקטע של האימרה שלך. לא ראית מה שביט ז"ל אמר והכתיר את הקטנוע הזה? הטוב מכולם, ואתרים מתחרים? גם שם תמיד גרף את הקלפים, אז מה הקטע הם עשו עבודת תחקיר שהקטנועים נבחנים בכל הפרמטרים

  17. כל הכבוד לך, קראתי את הדברים, קלילה וברורה – תמשיכי להופיע ככה

  18. האקסבו כל כך לא נוח להרכיב שזה מוציא אותך מדעתך איך פיאגו לא חשבו שלפעמים אתה מרכיב מישהו

  19. בכל הכלים היה די נח לשבת, הרבה מקום, מקום להחזיק, מקום לרגלים ולישבן. הכי נוח היה בX-EVO. הן כמורכב והן כלתחושת הנהג בבטחון ובעבודת המתלים, מקשה אחת וכו'.

  20. לדעתי אתה לא בדקת ובכלל לא יודע.
    הגובה שלי 185 והשותף שלי גבוה ממני במעט.
    אנחנו רוכבים דיי הרבה יחד במיוחד בעיר, הצעותמחיר וכו, הקטנוע נוח ביותר וגם נותן הרגשה טובה ובטוחה ברכיבה במיוחד בעיר קל ונח וזריז גם כשאני מרכיב.
    לי אין כל עיניין במי מנצח אבל באופן אישי אם אני אלך לקנות כלי חדש ובקרוב אהייה רוצה לדעת איזה כלי יהייה הכי מאתים לי באמת ולכן אני כאן מנסה דווקא כן לעזור למי שמתלבט.
    יש מקום לאנשים גבוהים וכן יש מקום ונח מאוד כןלל תמרון גם למורכב מאחור.(את השאר אני לא מכיר בשביל להביע דעה)

  21. שבגוימקס הרגשתי רעיות בתחילת הנסיעה וזה לא היה חוויה מרנינה במיוחד… בנוסף לזה חלק משדה הראיה במראות חסום וראו את הידיים שלי…
    הS3

  22. ההבדל בנוחות נסיעה במהירות גבוהה נטה ללא ספק לטובת הדיאלים. אחלה כתבה! מאד מסודרת ובנויה כמו שצריך

  23. בתור בעלים של הכלי ואחרי התנסות באחרים,אני אומר לכם לפי דעתי שהכלי מתעלה על המתחרים,מאוד נח כולל התנעה ללא מפתח. עושה את העבודה כמו שצריך לבנתיים ונותן תחושה של אמינות! הבן דוד הקוריאני של הגו'יימקס הולך להכאיב למישהו… סעו בזהירות!

  24. גם בכתבה כתבו שהוא נוח.
    אבל בטח שלא יהייה נוח למכור אוו.
    היבואן עושה מהמחיר שלו זבל ונותן לכל אחד שמגיע אליו מחירון מלא בטרייד אין (שזה מעולה לנו).
    אבל כשאתה בא למכור אותו אתה מתחיל בחצי מחיר ומתפלל שמי שקונה לא ידע איך מתנהלים דברים שם באלבר.
    בקיצור גם אם הכלי סופר טוב לא קונה בגלל ההתנהלות.
    ואתה בנתיים תהנה לך…זמנית.

  25. גם אני לא מתקרב לאנשים שלא מתנהגים ולא יודעים לתת שרות. בדיאלים הם פשוט טיפשים לא יודעים לתת שרות. הפסידו אותי כלקוח.

  26. יש לי מודל 2013 עשה 27000 כמו גדול ללא שום תקלה מומלץ מאוד נוח יציב וכיפי גם לטיולים בקטנה (קבוצת רוכבים) אנשים נפלאים

  27. ולי יש שלושה חברים שרכשו כזה ומכרו את הקטנועים בפחות מחצי מחיר והצליחו רק בטרייד אין כי לא היה אפילו אחד שהתקשר לשאול על הכלי ביד 2.
    תנסה לבד והתקשר ליד 2 ותראה שימכרו לך את הכלי גם ב30 אחוז מערכו במחירון.
    0 תקלות גם לא בחלום.

  28. אבל מניסיון ארוך שלי איתו 30 של אלף וטיפולים בזמן בראלי מוטור לא היתה לי שום תקלה והכלי פותח וסוגר ולא סופר את המתחרים.נראה שאתה משוחד.. הכלים האלה מציפים את הכבישים ורמת האמינות שלהם ברמה הכי גבוהה.

  29. אני לא חולק עליך אבל גם כן חולק עליך ואסביר.
    1. חולק עליך שיש לך קטנוע שעברת איתו 30 אלף ק"מ בלי תקלות.
    כנראה התבלבלת וזה לא הדיאלים, אולי זה קימקו או סאניאנג.
    לגבי זה שהוא אצלך הרבה זמן אז רק נותר לי לספר לך שהוא ישאר אצלך גם עוד הרבה הרבה זמן. כי למכור אותו בטח שלא תצליח.
    לדעתי אתה יכול לשמור אותו ולעשות אותו רב אספנות לדברים לא מוצליחם שיוצרו ויחשפו בעוד כמה עשרות שנים.
    ולסיכום.
    הכלים האלו מציפים את הכבישים ואתה צודק וזה הכל בגלל השיטת מכירות שהייתה נהוגה באלבר שבה הם לקחו כל זבל שנע בכביש ועשו טרייד אין. לי יש חבר שהיה לו קטנוע שלא נסע והיגיע עם גרר לאלבר ועשו לו טרייד אין מבלי לראות אם הכלי שלו בכלל מניע ונתנו לו מחירון.
    אז זו הסיבה . מקווה שהבנת הכל.
    אם יש לך אפשרות למכור את הכלי תמכור גם במחיר של לחם בסופר לפסח.
    ואם אתה בעל מוסך ראלי מוטור אם אתה רוצה לפרסם את העסק שלך יהייה מכובד יותר לפנות כאן בדוג"רי לאחד מהבעלים ולבקש לפרסם את העסק ולא בדלת האחורית כמו גנב.
    יאללה בהצלחה אחי
    שתהייה לך שנה טובה בראלי מוטור ואו שאיך שלא קוראים לך.

  30. קניתי בשנת 2010 כך שיש לי אותו 5 שנים ואני מאוד מרוצה.
    83,000 ק"מ – לאחרונה אני ממלא שמן כל שבועיים או אחרי נסיעה ארוכה.
    נסעתי איתו המון נסיעות ארוכות והוא אמין מאוד.
    טיפולים: מחליף שמן + פילטר + ברקסים (מאוד פשוט) לבד, ופעם ב 12,000 ק"מ מגיע למוסך.

  31. אז רק רוצה להגיד שצדקתם חלקית.
    בהתחלה הקטנוע היה נפלא כמו שכתבתם. ממש 10 . אבל עם הזמן התחילו בעיות ואח,כ למכור אותו היה סיוט.
    אני החלטתי להפסיק את הסיוט ומכרתי אותו בפחות ממחצית ערכו העיקר לא לראות אותו ליד הבית.
    היון נוסע בקימקו ברגוע.

  32. אני מציע לכל אלה שרוכשים אופנוע לפני הכל לבדוק אחריות, וחברת מטרו סייאן יאג מרמה את הלקוחות לפני הקניה הם מבטחים הכל ואז אתה מגיע לרגע האמת והכל שונה מה אתה מגלה שכמעט ואין לך אחריות בכלל, בלאי טבעי הווה אומר שלפי העניין אין לך אחריות מציע לכם להתהגד ולהגיש תביעה ייצוגית מדובר בחברה שאין לה בושה לכלום מתנהגים כחזירים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל