fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

קיוויי בלאקסטר 250 – הקאסטום הראשון שלי

קיוויי בלאקסטר 250 – הקאסטום הראשון שלי

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: גבב         כתב: אביעד רייס             דעות: ניסים ברדה/אסף ברדה
שורה תחתונה: במחיר נמוך מצליח בלאקסטר לספק את חווית הקאסטום למוגבלי תקציב או רישיון ומפתיע בהתנהגות זריזה ומהנה
במדינה בה הנטל הכלכלי הולך וגובר ולא כל רוכב יכול להרשות לעצמו כלי שנושק ל-100,000 ש"ח, טוב שיש אלטרנטיבות כמו הקיוויי בלאקסטר, אופנוע שעולה פחות מ-30,000 שקל ונותן תמורה; גם תמורה דינמית שכן הוא הצליח להרשים אותנו במבחן עם התנהגות נחמדה מאוד ואיכות גימור – ומאחר ומדובר בקאסטום גם תמורה סטייליסטית שאינה מביישת אפילו את המקור ממילוואקי (שהחל כידוע לייצר קאסטומים קטנים בהודו).  

מאז החלו הסינים ב-1999 לייצא לעולם המערבי את תוצרת הדו-גלגלי שלהם, הקאסטומים היו העיצובים המובילים, אך זמן רב החיקויים להרלי היו עלובים. במהלך שנות האלפיים החל שינוי, מבין המוני יצרני הדו-גלגלי מסין והסביבה בלטה לטובה חברת קיוויי שהציעה חלופת קאסטום 125/250 סמ"ק ראויה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת המנוע – ובעיקר מבחינת הגימור והאמינות. הקאסטום הקטן של קיוויי נמכר גם בישראל במהלך שנות האלפיים ועד היום ניתן לראות אותם נוסעים. וכך אנו מגיעים לבלאקסטר 250, הקאסטום דור חדש של קיוויי, המבטא את יתרונות היצרן הזה בתחום העיצוב והייצור.
פגישה ראשונה
סיבוב ראשון מסביב לבלאקסטר ואפשר להגיד שקיוויי שיחקו אותה – הם יצרו אופנוע שנראה בדיוק כמו שאופנוע קאסטום צריך להיראות: המראה הארוך והנמוך, המושב הקעור, מנוע וי-טווין מקורר אוויר, שני בולמים אחוריים, פנס קדמי גדול, אגזוזים ארוכים ומצופים ניקל, כידון רחב, ואפילו זוג תיקי צד להשלמת הפוזה. לא צריך להיסחף עם הדימיון להרלי כזה או אחר, אבל די ברור שלמרות צמד הבולמים מאחור קיוויי הלכו על עיצוב הקרוזר של הרלי פאט-בוי, וכמובן הצביעה בשחור בהתאם לשם מחזירה את ה"באד בוי" המאיים. מה נגיד, במהלך ימי המבחן האופנוע קיבל את הכינוי המחייב "ההרלי"- וזה אומר הרבה על ההרגשה אותה הוא נתן לסובבים אותו. אין רמזור שלא קיבלנו שאלות או מבטים לגביו, וללא ספק ניתן לסמן וי על הנוכחות שהכלי יוצר. 

אבל מעבר לפוזה והערך המוסף אותו נותן, הבלאקסטר הוא מוצר טוב וזה חשוב במיוחד כשמדובר בייצור סיני. המתגים והמנופים מרגישים איכותיים, לוח השעונים פרקטי וטוב, הגימורים טובים, והרכיבה עוברת ללא כל קרקושים או חריקות שלא אמורות להיות.

בחנו אותו במשך כמה ימים במשימות מגוונות ולא רק סיבוב קצר בעיר, כך שיכלנו להכיר אותו קצת יותר טוב ולתת עליו חוות דעת טובה יותר מסתם סיבוב של חצי יום. רכבנו על הקיוויי בתוך העיר, שם תפקד מצוין בתנועה כבדה ובהשתחלות בין מכוניות בזכות שילוב של מרכז כובד נמוך, מושב נמוך (688 מ"מ), כידון רחב ומשקל נמוך של 170 קילו יבש. בלא לא מעייפים את הרוכב, גם לאחר רכיבה עירונית ממושכת. הגיר עובד מצוין ועובר חלק וכמו שצריך, אין שום בעיות בלמצוא את הניוטרל ולא צריך להקדיש לפעולה זו יותר מידי תשומת לב, בניגוד למה שאולי היינו מצפים מכלי לא מוכר. 


מלך חיי הלילה של ת"א… כולם מביטים בך ומחייכים אליך..!

תנוחת הישיבה נוחה, וההתאמה לרוכב ותחושת הנוחות הייתה מיידית. המראות מצויינות ונותנות אינדקציה מצויינת למה שקורה מאחור. 
מה מבחינת פרקטיות עירונית? למרות שמדובר באופנוע יש להתחשב גם בנושא השימושיות, במיוחד לאלו הרוכבים בתוך העיר ובמיוחד אם הבלאקסטר רוצה לזכות בליבם של המתלבטים ולגבור על קטנועים כאלו או אחרים. גם כאן ניתן לדווח כי המצב טוב, את תיקי הצד לא ניתן לנעול אך ניתן לאחסן בהם דברים כמו מנעול, תיק, ואפילו קניות לא קטנות בסופר, ובגזרת ההרכבה ישנה כרית טובה וגדולה יחסית, ולא נשמעו תלונות מיוחדות מהנוסעים הנוספים. 
מחוץ לעיר?
לאחר שמיצינו את בחינת הקיוויי בתוך העיר, החלטנו לצאת מחוצה לה ולבדוק איך יתנהג הקאסטום הקטן עם הכבישים המהירים, ויצאנו לרכיבה זוגית של כ- 50 דקות לכיוון הרי ירושלים. 

למרות שמם, קרוזרים לא נועדו לרכיבות למרחקים ארוכים, בשביל זה הרלי המציאו את רואד קינג ושאר מפלצות התיור שלהם. וכך גם במקרה של החיקויים – אם בעיר הבלאקסטר מרגיש בבית, מחוץ לעיר המצב משתנה. ההספק הנמוך יחסית (20.5 כ"ס לפי הצהרת היבואן) והגיר בעל 5 הילוכים גורמים לאופנוע להרגיש חלש ופחות מתאים לנסיעות ארוכות בכבישים מהירים. במהירות של מעל 115 קמ"ש הוויברציות הפכו קשות והשפיעו בעיקר על הרגליות ועל המראות בהן לא היה ניתן לראות שום דבר.

 גם החוסר במיגון הרוח היה מורגש, וגם תנאי מזג האוויר שהיו קשים יחסית באותו יום עם רוחות חזקות ומהירות לא תרמו, והרכיבה בכביש מס 1 הרגישה לא נעימה בלשון המעטה. ברגע שהגענו לסיבובים ולעליות לכיוון נס הרים חזרה ההרגשה של אופנוע שפשוט כיף לרכב עליו, ויש לציין שהוא עלה את העליות הקשות יחסית בצורה טובה מאד ועוד בהרכבה, אך ברגע שחוזרים לכביש מהיר כדוגמת כביש מס 1 או כביש החוף, העניינים הופכים לפחות נעימים. 
סיכום
הקיוויי בלאקסטר הפתיע את כולנו, מי שרכב עליו ומי שהזדמן לסביבתו. מי שציפה למצוא כלי חלש ולא איכותי באיכות "סינית", הופתע לקבל בדיוק את ההפך. האופנוע יפה, איכותי, מספק המון פוזה, וללא ספק גם נוסע טוב, כל עוד מייעדים אותו למשימות אליהן הוא מיועד. 
הקיוויי בלאקסטר הוא אופנוע שגורם לרוכב עליו ולסובבים אותו פשוט לחייך, ויהפוך כל משימה לקונית ומשעממת לרכיבה שכיף לצאת אליה, וכל טיול מהבית לעבודה להרפתקה. ובמחיר של 29,000 שקל עם עודף של כמה שקלים, מרווח טיפולים של 5,000 ק"מ וצריכת דלק של  1/32 ליטר לקילומטר, מדובר בהרפתקה שלא תרושש אתכם כלכלית.

ניסים ברדה / לעבור את משבר גיל ה-40 בזול
אם היו מורידים את המדבקה של ה"קיוויי" ממכסי הצד של האופנוע הייתי מוכן להתערב (מה שאני לא עושה) כי הביאו לי הרלי לנסיעת התרשמות. תמיד הבטחתי לעצמי שכשאגיע אחרון למעלה בערד אדע שהגיע הזמן להחליף לאיזה אופנוע משהו מעיין הרלי, למרות שבאופן אישי הייתי הולך על איזה קאסטום יפני עם צמיג ברוחב של 250 מ"מ מאחור.
"הזהירו" אותי שאני יכול להתאהב בבלאקסטר ואכן כך קרה, אופנוע לא מושלם אבל חיובי ביותר. אתה עולה על האופנוע ויושב כמו מלך על כורסא עם ידיים מושטות קדימה ומתחיל להרגיש כייף. האופנוע בנפח קטן של 250 סמ"ק וזה מורגש מיידית מבחינת הביצועים אבל התמורה היא שאתה רוכב על אופנוע שנותן לך התנהגות כביש זריזה (ממש לא האמנתי שכך יהיה) גם בפניות וגם בבריחה מכל מכשול בכביש. ההיגוי שלו זריז (מפתיע למול זווית המזלג השלוחה קדימה), המעצורים שלו רכים אבל בלחיצה קצת חזקה יותר אתה יכול להביא את הגלגל הקדמי לנעילה (מה שלא רצוי כמובן) וגם האחורי מתפקד כהלכה.

ההילוכים עוברים מצוין וקל למצוא את הניוטרל בכל נקודת זמן ומצב הילוך. לא אהבתי כל כך את עבודת המתלים במיוחד צמד הבולמים האחורי, מתנהגים יותר כקפיץ מאשר בולם. אבל מצד שני כשהרכבתי את אריק שמשקלו כ-70 ק"ג לא היית לי כל בעיה עם ההתנהלות שלהם כולל בפניות אפילו בהשכבות יפות.

האופנוע כייפי מאוד, נותן הרגשה של ביטחון היגוי וזריזות טובים, עבודת המתלים מעט פחות אבל סבירה ולא מסוכנת, המעצורים טובים אבל המנוע חלש. 

מתאים במיוחד למי שרוצה להגיע לפאב ו/או לקחת את הילדים לבית הספר כשכולם חושבים שחזר כמה שנים טובות לאחור ורכש לעצמו הרלי. לכל מי שרוצה להרגיש שוב צעיר ולא לפרק את הכיס מקצת המזומנים שנשארו לו לפנסיה. יכול להיות דריסת רגל ראשונית אחרי שנים של התנזרות מדו גלגלי ואולי כמדרגה לבאות. אהבתי.
אסף ברדה: האופנוע שהפתיע אותי
אומרים ש"כגודל הציפיות גודל האכזבות" השבוע גיליתי שזה עובד גם להיפך. לאופנוע המבחן ניגשתי עם ציפיות נמוכות והופתעתי לטובה. האופנוע הזה עוצב בהשראת ה "FAT BOY" של הרלי ובמבט חטוף אפשר לטעות ביניהם. בנסיעה הראשונה עליו התחושה הייתה שחסר כוח מנוע אבל אז נזכרתי שלמרות שהוא נראה גדול בסך כל מדובר במנוע 250 סמ"ק עם 20 כ"ס ולאחר תיאום ציפיות קטן עם עצמי התחלתי ליהנות ממנו. המנוע חרישי עם שריקה קלה כשמסובבים מצערת, ההילוכים עוברים בצורה חלקה ונעימה והישיבה עליו נוחה ממש כמו אחיו השריריים הגדולים לקטגוריה.

לא מעט חברים שאלו אותי איזה אופנוע זה ומה נפח המנוע וכשעניתי להם יכולתי לחוש באכזבה קלה, כי במבט ראשון הוא באמת עושה רושם של גדול יותר.

בתוך העיר הקלילות שלו הופכת אותו אידילי להשתחלות בין מכוניות, בזכות ישיבת הקאסטום הנמוכה שלו והמשקל קל מאוד לקחת אותו רוורס, וגם אם ברמזור הוא לא מהאופנועים שיגיעו ראשונים לרמזור הבא הוא בהחלט יהיה בין היפים והמיוחדים בין ים הקטנועים והפלסטיק סביב.
האופנוע הזה הפתיע אותי לטובה בקלילות התפעול שלו ובנוחות הרכיבה, אני מודה ששפטתי אותו לרעה עוד לפני שרכבתי עליו רק משום שהוא סיני (יש בזה מן הגזענות, מודה…) אבל מסתבר שהסינים הוציאו תחת ידם אופנוע טוב למדי וביחס תועלת מחיר הוא ינצח המון יפנים אחרים בקטגוריה.

אז נכון שאין לו את השילדה הכי מתוחכמת והמנוע יחסית פשוט אבל ברכיבה עליו הוא פשוט פאן טהור, לא מהאופנועים שמושכים אותך "לסגור סקאלה" אלא אופנוע שמלמד אותך שברכיבה רגועה יש המון קסם וחן ודווקא שם אתה יכול לחוש את הסביבה שלך ברוגע.
לטעמי המבחן האמיתי שלו יהיה מבחן הזמן ועל זה אני לא יכול להביע דעה, אבל בשבוע הקצר שהבלאקסטר היה ברשותי מאוד נהניתי ממנו.  ולמדתי לקח חשוב "אל תשפוט ספר ע"פ הכריכה שלו" תקרא ותחליט…

בשורה התחתונה אהבתי אותו מאוד, המבחן האולטימטיבי היה כשבאמצע חול המועד היו אצלי בחניה 5 אופנועים (2 שלי ו-3 אופנועי מבחן)  והיה לי יום מלא בסידורים בגוש דן ובלי להסס בחרתי את ה BLACKSTER להסתובב אתו במהלך היום. כי הוא נוח, עם הפוזה המגניבה של קאסטומים, קליל ומלא אופי.
בלאקסטר ציונים (5 מעולה)
מנוע– ציון 4, מנוע מצוין אבל קצת יותר כוח והיה מושלם.
בלמים– ציון 5, בלמים עם כמות הרגש הנכונה ממש כאילו כוילו למעני.
כידון והיגוי– ציון 5, היגוי קליל ונוח בעיר, האופנוע משרה בטחון בפניות.
מתלים– ציון 4, שיכוך טוב גם עם מורכב מאחור.
מדרך רגליים– ציון 5, ישיבה מאוד נוחה גם לאורך זמן.
נוחות המושב– מצוין 5, קשיח במידה תומך ונוח.
תאי אחסון– ציון 4, תיקי צד מאוד פרקטי. איכות התיקים מעט ירודה.
התנהגות עירונית– ציון 4, מעולה, קל ונוח להשתחלות. קצת יותר כוח מהמנוע והציון היה 5.
מראות– ציון 5, נראות טוב ומראות טוב, מה צריך יותר מזה?
לוח שעונים– ציון 4, ספרטני אבל קריא.
עיצוב- ציון 5, העתק כמעט מושלם של הרלי, נראה טוב.
 

תעודת זהות

קיוויי בלאקסטר 250

מחיר: 28,914 ש"ח
לפי מחירון 01/15
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.
דרגת רישיון: A1

אחריות: שנתיים / 24,000 ק"מ על כל המכלולים, מערכת חשמל, גיר, מנוע.
דרגת זיהום אוויר: 2

נתונים טכניים

מנוע: 4 פעימות 249 CC
קירור: אוויר
הספק: 20.5
הזנת דלק: הזרקה מע' דלפי
הנעה: חשמלית
הילוכים: 5
מתלים קדמיים: טלסקופים 120 מ"מ
מתלים אחוריים: קפיץ 70 מ"מ
צמיג קדמי: 110/90-16
צמיג אחורי: 120/90-16
בלם דיסק קדמי: 270 מ"מ
בלם דיסק אחורי: 220 מ"מ

מדידות

משקל יבש: 170 ק"ג
גובה מושב: 688 מ"מ
רוחב כללי: 840 מ"מ
גובה כללי: 1170 מ"מ
מרחב גחון: 140 מ"מ
בסיס גלגלים: 1530 מ"מ

מיכל דלק: 13.5 ליטר

עלויות טיפולים (לא כולל מע"מ)

טיפול הרצה – 507.62  ש"ח
טיפול 5000   635.59 ש"ח
טיפול 10000- 1,101.69 ש"ח

סיבוב ראשון מסביב לבלאקסטר ואפשר להגיד שקיוויי שיחקו אותה – הם יצרו אופנוע שנראה בדיוק כמו שאופנוע קאסטום צריך להיראות: המראה הארוך והנמוך, המושב הקעור, מנוע וי-טווין מקורר אוויר, שני בולמים אחוריים, פנס קדמי גדול, אגזוזים ארוכים ומצופים ניקל, כידון רחב, ואפילו זוג תיקי צד להשלמת הפוזה. לא צריך להיסחף עם הדימיון להרלי כזה או אחר, אבל די ברור שלמרות צמד הבולמים מאחור קיוויי הלכו על עיצוב הקרוזר של הרלי פאט-בוי, וכמובן הצביעה בשחור בהתאם לשם מחזירה את ה"באד בוי" המאיים. מה נגיד, במהלך ימי המבחן האופנוע קיבל את הכינוי המחייב "ההרלי"- וזה אומר הרבה על ההרגשה אותה הוא נתן לסובבים אותו. אין רמזור שלא קיבלנו שאלות או מבטים לגביו, וללא ספק ניתן לסמן וי על הנוכחות שהכלי יוצר.  
                                                                                                                

39 תגובות ל קיוויי בלאקסטר 250 – הקאסטום הראשון שלי

  1. אם האנשים מאחורי היבואן והאחריות תוכיח את עצמה אני אשמח לרדת מקטנוע. לטובת זה. או שעכשיו יהיה מי שיאמר. אשמח לעלות לקאסטום הזה.

  2. אין מה לצפות פרט ליופי שהמנוע 250 סמק.
    אבל נראה סוף לגילו. הכוונה לנפח.

  3. אז נראה לי מספיק כלי כזה. הוא נראה פשוט טוב.

  4. אם יראה גם אמינות לאורך זמן בנוסף לכל המחמאות שנתתם כאן? אני חושב שתהיה כאן הצלחה לכלי.

  5. תתפלא לדעת שהרבה יצרנים יפנים מקבלים את החלקים שלהם מסין! ול-10.. תוציא את עצמך מהסרט,אתה סתם לועג לעצמך ולכל העדה שלך.יום מבורך ונסיעה רגועה !

  6. חברה אני עברתי מקטנוע לבלאק סטאר של קיוואי פשוט הגשמתי חלום והכלי חבל על הזמן ברמזור שואלים אותי איזה דגם של הרלי זה כמו כן חשוב לצייו שהיבואן נותן שירות של בית שני חברה דוסים שחזרו בתשובה ןנותנים את כל הלב יש כמובן טריד אין ותשלומים פשוט מגניב

  7. הרלי לאנשים שפויים שלא רוצים סתם לזרוק את הכסף וחוץ מיזה מי שעדיין לא יודע אז גם סוזוקי וגם סאן יאנג מיצרים את חלק מהדגמים בסין גם תנובה שייכת לסינים

  8. קניתי את הכלי לפני 4 חודשים . הכלי אמין ביותר ביותר . ממליץ בחום למי שנמאס מקטנוע

  9. אתם יודעים תכלס הכל היום מסין, מעצמת ייצור, סוף סוף מחיר שמצדיק את עצמו, עזבו אותי מחברות גדולות, קווסאקי או יאממה סגנון כזה פי 3, למה לשלם ביוקר?

  10. יופי של כתבה. על סמך היכרותי עם הכלי היא מאוד מאוזנת ומפרגנת. עושה חשק לקנות(ובצדק). התמונות לא משהוא. אגב, מי שרוצה קטנוע מנהלים, יכול לקבל היום קיוואי סילברבלייד250, שזה העתק של סוזוקי בורגמן, וגם במקרה הזה מדובר במחיר שפוי לחלוטין ובתמורה טובה לכסף(16,000 ש"ח?). ה"ארלי"(בלקסטר), גם הוא רכישה חכמה, חחח…מי הפראייר שמשלם היום על אופנוע מעל 30 אלף? ראיתי בלקסטר עם שרוכים על הידיות ומגן רוח שקוף המחובר לכידון עם תושבות ניקל, וזה נראה לא פחות ממהמם!!! על שני הבחורים המקסימים שמנהלים את הסוכנות של קיוואי אני מציעה לכם לעשות כתבה ניפרדת.

  11. אני כבר תקופה חושב על האופנוע הזה, ראיתי אותו במציאות והוא יפייפה, דיברתי עם אנשים שיש להם את הכלי וכולם המליצו ואמרו שזו אחלה כלי, יאללה הגיע הזמן להגשים חלום ישן ( במקום לקנות עוד קטנוע) (:

  12. שלום לכולם אני רוכב על קיוואי קרוזר משנת 2009 רצתי רק לחזק את מי שרוצה חוות דעת עם האופנוע שלי עשה יותר מ60000 קמ תודה לאל אפס בעיות המלצה אישית החלפת שרשרת למחוזקת למרות שהבנתי מהיבואן שבדגם החדש מגיע כסדנדרט אני גם הוספתי ספסרים וכך הטלסקופים פחות ספוגיים אבל יש לציין שאני 110 קילו שיפרתי גם לפילטר אוויר פתוח נירה ונושם יותר טוב כמה חורים באגזוזים נישמע פגז חשוב לציין את השרות והאמינות של רם בעל המוסך אדם נעים מקצועי ותמיד נכון לעזור אבל הכי חשוב אופנוע מעולה עם ים של פוזה אמין מאוד החזקה זולה ואפס בעיות יום טוב

  13. חייב לציין רוכב על הכלי שלושה חודשים רכיבה חלקה וטובה, ושמישהו יסביר לי למה לשלם יותר?.. סיני לא סיני אופנוע לא אמור להיות מצרך של עשירים …

  14. נראה מדהים מנוע של מי שזוכר של ימאה וירגו 250 1:1 היה לי כזה בעבר הבלאק נראה מדהים מחכה לקבלו בהקדם.

  15. קניתי את הבלאקסטאר האופנוע מדהים קל לרכיבה מהנה ומדליק .
    קניתי בעבר אופנועים בעבר אבל יחס כמו שקיבלתי לא נראה לי שתקבלו במקום אחר ,אפילו מרק חם הציעו לי בזמן שהמתנתי לקבלת האופנוע גלעד ורם אנשים מקסימים קודם כל בני אדם בלי פוזות ורוח צנועים ואמיתיים אני מאחל להם בהצלחה בהמשך ואני רוצה להגיד לכם שהבלאקסטאר אופנוע מדהים גם במחיר וגם באמינות .מי שרוצה המלצות אני ממליץ בחום תקראו את הביקורות.

  16. שלום רציתי לספר על ניסיוני עם האופנוע בשנת 2011 רכשתי את הכלי רציתי לציין אחרי החלפה של אופנועים וקטנועים הגעתי לנסיעת מבחן לאחר נסיעה של שעה הזמנתי לי כלי חדש בלקסטר 250 היום האופנוע עם 60 אלף כל מה שהיה לכלי רק טיפולים !!!! הכלי נוח לנסיעה אמינות יועצת דופן . אחרי 4 שנים עם הכלי ונוסע הרבה מאוד הכלי מראה סימנים של אמינות יוצאת דופן ולפני שבוע החלתתי להחליף את הכלי בחדש, פעם ראשונה בחיים שאני חוזר לאותו כלי . הזמנתי לי בלקסטר חדש רק חבל שהמלאי ניגמר והספקה 2 חודשים אבל שווה להמתין . יש לציין את השרות המעולה של הצוות רם אביב וגלעד פשות מרגיש בבית זה כייף לדעת שיש אבא ואמא ממליץ בחום כלי שווה כל שקל .

  17. אני רוכב יותר מחצי שנה אין שום בעיות אחלה סינים אחלה אופנוע. אחלה מחיר.

  18. קיבלתי את האופנוע לפני שבועיים והספקתי לנסוע 200 קמ, עדיין בהרצה. אני יכול להגיד שהכתבה עזרה לי מאד בהחלטה אם להחליף את האופנוע שהיה לי בבלקסטר, ואחרי 200 קמ, אני יכול להגיד שנכון לעכשיו האופנוע הוא אחד לאחד כמו שכתוב בכתבה. כיף לנסיעה, נוח מאד, יפה, ובעיקר תמורה מדהימה לכסף… גם השירות מעולה. אני רוכב על אופנועים 25 שנים, ויכול להגיד שיתכן וקמה כאן אלטרנטיבה לכל האופנועים היקרים להחריד…

  19. השאלה הלא פחות חשובה פה היא תחום כיסוי המוסכים כי במסגרת האחריות אתה חייב לטפל במוסך מורשה של החברה, האם יש כיסוי בכל הארץ לכלי הזה או שאני יאלץ(בהנחה שרכשתי) לנסוע כל פעם למרכז הארץ כדי לטפל בו?

  20. כלי מהמם ביופיו, סלחני וכיפי לרכיבה. השירות מצד רם וגלעד הוא משכמו ומעלה וכיף לדעת שיש למי לפנות. אופנוע במכיר ריאלי. אם עדיין מתלבטים, תעשו מבחן נסיעה אצל החבר'ה, לא תתחרטו!

  21. מחכה בקוצר רוח לקבל את הכלי החדש שלי.
    ועד כה חייב לציין את גלעד והשירות הנפלא הקשוב והסבלני.
    ממליץ בחום להרים טלפון תקבלו את כל האינפו שאתם מבקשים בלי בולשיט וחירטוטים.
    ויש להם שירותי מוסך בצפון בנהריה.

  22. התחלתי הרצה והמחוג שלא עבר 80 קמ"ש, לא מוריד את רמת הפוזה ותשומת הלב שהכלי הזה מושך, פתאום אני רואה אנשים נוסעים בקצב שלי
    (אני על השוליים) רק כדי להעיף עוד מבט..הסיני הזה סקסי כמו איטלקי ונשמע כמו אמריקאי.

  23. איפה אני יכול לרכוש תיקים כאלו , ומה מחירם בבקשה
    תודה על ההיענות

  24. היי אנשים אני בטוח שיש פה מביני עניין אני מתעניין בכלי ראשון ואני גם חייל משוחרר אז עניין המחיר גם משמעותי רציתי לשאול אם זה כלי מתאים ואם יש למישהו מה להוסיף. אני אשמח לקבל חוות דעת ממישהו שמבין

  25. הכלי פה כשהוא לא במוסך הוא אחלה . כלי עם הרבה בעיות מכאניות .שרות מאוד אדיב אבל לא מקצועי.
    מחיר זול אך לדעת כדאי להשקיע עוד קצת ולקנות כלי יותר רצני

  26. אני רק לא מבין איך נסעתם במהירות של מעל 115 כאשר היצרן מציין מהירות מירבית של 110 קמ"ש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל