fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הונדה וויז'ן יד שניה במבחן ארוך טווח

הונדה וויז'ן יד שניה במבחן ארוך טווח

סופר רייסר

צילום: אריק רוזנבלום ואדם בלנגה

הכלי העירוני של הונדה מגיע אלינו לבדיקה ארוכה מהרגיל. לא של כלי חדש חדש אלא של כלי משומש שעבר כבר כמה וכמה קילומטרים. מה טוב במבחן ארוך טווח לכלי יד שנייה? העובדה שמדובר בקטנוע שכבר עשה תקופה על הכביש והיה יכול לפתח בעיות או "מחלות". 

בניגוד לכלי חדש שהסבירות שיווצרו בעיות באלפי הקילומטרים הראשונים היא נמוכה, פה מדובר בכלי עם 7000 ק"מ על השעון. אם מדובר בקטנוע טוב, אזי שאחרי כמות כזו של קילומטרים הוא יוכל להתחיל להוכיח את עצמו באמת. 

לאור ההתפתחויות האחרונות הקשורות ישירות (ירידת המיסים) ובעקיפין (פרוייקט הרכבת הקלה) לתחום הדו- גלגלי, החלטנו להניע בשיתוף עם חברת הונדה, מבחן לכלי יד שניה- דווקא בגלל ההבנה שהתפתחויות שכאלו בטח ובטח שיביאו לעלייה במכירת החדשים, ואף מעבר לכך, גם לעלייה גדולה ומבורכת במכירת כלים משומשים.

אין עוד נתונים רשמיים ומבוססים, אך ההערכה היא כי לא מעט בעלי מכוניות פרטיות שיוותרו במהלך שש השנים הבאות (במידה והכל דופק כמו שצריך) על כניסה עם הפרייבט לכרך, יבחרו להם בכלי בנפח קטן (125-250 סמ"ק) ע"מ להתגבר על הקושי להכנס לעיר ולהתנייד בתוכה. מדובר בנושא שכבר מגובה חזק מאד ומוחדר באינטנסיביות רבה לאוזנו של הנהג הישראלי- מאזיני הרדיו בימים אלו וודאי יודעים על מה אני מדבר. 

לשם כך, בחרנו במועמד שיכול למצוא חן ולהוות פתרון מצויין וזול לאלו החייבים לפקוד את מרכז מטרופולין תל אביב בשנים הקרובות.
נקווה להמשיך במסורת זו ולבחון דווקא כלים משומשים במבדקים ארוכי טווח. 

הוויז'ן הלבן והנחמד אותו אספתי מסניף המרכזי של הונדה ברחוב שבח בתל אביב עושה רושם של כלי שמור. פלסטיקה לא שרוטה במיוחד, כיסא שלם ללא קרעים, ברקסים במצב מצויין ומנוע טוב. הנסיעה עצמה גם היא שקטה ואין שום קירקושים או חריקות למיניהם, ואני למד מכך שככל שנשמור טוב יותר על הקטנוע ולא נתעלל, כך נוכל להינות מ "מצב חדש" לאורך זמן ממושך יותר. 

במבחן ארוך טווח זה, ננסה ליצור דו"ח שימוש אמיתי, ולהעביר לכם הקוראים את חווית הקטנוע על בסיס הרכיבה היום- יומית(+ קצת יותר) שאותה נבצע. 

דו"ח זה יוכל לשמש בסופו של דבר ככלי העזר האולטימטיבי לאלו  העומדים לפני/ במהלכו של תהליך רכישת כלי כזה או דומה, אך גם לאלו שירצו לקרוא ולהחכים.

נתראה בדייט הבא!


תעודת זהות

הונדה וויז'ן

שנת ייצור: 2011

מחירון: 6,500 ש"ח

קילומטראז': 7,200

מחיר לחדש: 11,500 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 108 סמ"ק, 4 פעימות, 2 שסתומים, קירור אוויר, הזרקת דלק

הספק מרבי:
8.5 כ"ס ב-8,000 סל"ד

מומנט:
0.86 קג"מ ב-6,500 סל"ד

בלמים:
קדמי – דיסק 220 מ"מ, אחורי – תוף. מערכת בלימה משולבת

צמיגים:
קדמי – 80/90-14 , אחורי- 90/90-14


מדידות

גובה מושב: 775 מ"מ


מיכל דלק
: 5.5 ליטר


משקל:
 102 ק"ג

מהירות מרבית מעשית: 85 קמ"ש

צריכת דלק ממוצעת: 30 ק"מ לליטר

טווח רכיבה:
165 ק"מ

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים): 



טיפול 1,000   – 317 ₪ 

טיפול 4,000   – 317 ₪ 

טיפול 8,000   – 527 ₪ 

טיפול 12,000 – 566 ₪ 

טיפול 16,000 – 1,040 ₪ 

טיפול 20,000 – 404 ₪ 

טיפול 24,000 – 725 ₪ 

(המחירים אינם כוללים מע"מ)
 

8 תגובות ל הונדה וויז'ן יד שניה במבחן ארוך טווח

  1. שכל אחד יידע לשייך עצמו לקטגוריה לפי הגובה והמשקל של הבוחן.

  2. פרט לסילברווינג. מדובר בכלים תוצרת תאילנד או איזה חור אחר במזרח. הכלים סובלים מהבעיות אמינות קשות, לא קרוב לאיכות הכלים שהיו מיוצרים ביפן. חוץ מהמדבקה, אין שום קשר לקטנועי העבר האמינים והטובים של שנות ה 90 ועד 2010 בערך.

  3. לדעתי עדי את/ה טועים ומטעים.
    גם אם הונדה מייצרת את הקטנועים שלה לא ביפן עדיין זה לא אומר כי הקטנועים הם באיכות של הונדה.
    בוא לא נשכח כי הונדה עדיין מנהל את המפעלים ואת רוב העבודה עושות מכונות אוטומטיות.
    וכל העניין הוא רק הוזלת עלויות היצור.
    מכאן לאיכות ירודה הוא גדול.

  4. היום גם טויוטא ומה לא מייצרים בטורקיה.
    אז מה זה אומר שטויוטא לא טובים?

  5. אחד הקטנועים היותר טובים האמינים והחסכוניים שיש בנפח הזה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל