fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC

חוזרים למקורות – קליבלנד ACE 250

חוזרים למקורות – קליבלנד ACE 250

אביעד רייס

צילום: אריק רוזנבלום

אביעד רייס
שורה תחתונה: אופנוע אולד סקול לאנשים אולד סקול. מתאים למי שרוצה לרכב וליהנות מהנוף. אופנוע ידידותי ביותר למתחילים וותיקים כאחד. 
ממש כמו במתמטיקה, הפתרון לא תמיד הכי חשוב אלא דווקא הדרך. כאשר רוכבים על הקליבלנד ACE 250 הדרך היא העיקר, ולא היעד שבסופה. 

לי אישית זה הרגיש כאילו חזרתי 10 שנים אחורה לאופנועים הראשונים שהיו בבעלותי (xr250 95 ו dr350 91). פתאום יש קיק, צ'וק, ברז דלק – כל מיני רכיבים שכבר שכחנו שקיימים והאמת, כיף להיזכר מידי פעם. לא כל הרוכבים ייהנו להתרפק על זיכרונות עבר אלו, ויש כאלו שהווינטג' הזה לא יבוא להם בטוב. אם אתם נמנים על אלו המברכים יום יום על זאת שנפטרנו מהצ'וקים, ברזי הדלק וחבריהם, כנראה שהקליבלנד ACE לא הגיח לאוויר העולם בשבילכם.

וזה בסדר גמור למען האמת – כי על טעם וריח אין מה להתווכח, ויש מספיק רוכבים בעולם שדווקא יקבלו זאת בשמחה.  
המנוע בנפח 230 סמ"ק מבוסס על הונדה לשעבר, מאוד לשעבר, מקורר אוויר ומייצר 14 כוח סוס ב-7,000 סל"ד, בתיבה 5 הילוכים. משקל האופנוע עומד על 110 קילו (יבש) וגובה מושב נמוך מאד של 785 מ"מ, שאוטומטית הופכים את האייס ללא מאיים בשום מצב. 12 ליטר של מיכל דלק יספיקו לטיולים נעימים. 
למה למהר, זה אופנוע קלאסי לא?
אבל רק רגע, רצנו מהר מידי. מה זה קליבלנד בכלל?? לטובת אלו שלא נתקלו עדיין- נספר כי מדובר במותג אשר נולד בשנת 2009 בארה"ב בעיר קליבלנד (תודו זה לא היה הכי ברור) ומיובא לארץ ע"י חברת ג.ב.ר שירותי רכב (כולם שם אחלה גברים – בהתחייבות), שמביאים גם בנוסף את רויאל אנפילד לישראל. 

קליבלנד הוקמה ע"י אמריקני צעיר ושאפתן בשם סקוט קליסימו, שהבין שלא כולם יכולים להרשות לעצמם הרלי, טריומף או מוטו גוצי חדשים ונוצצים מהמפעל (גם בארה"ב) וסרב להשלים עם הגזירה. הוא החליט להביא לעולם מותג שיאפשר לאנשים להשיג אופנועים יפים ומגניבים עם פוזה ואמירה, ועם אופציות קסטומייז שלא נגמרות, במחיר שווה לכל נפש. 

אז נכון, לא מדובר בהרלי, אבל גם לא מדובר באותו חור בכיס שישאיר לכם הרלי – ולכן מותג כמו קליבלנד מתאים כל כך למצב הכלכלי העולמי כיום וגם לארצנו הקטנטונת.  
בואו נתעכב לעוד כמה רגעים על האפשרויות הקסטומייז של דגמי הקליבלנד. הרעיון של לקנות אופנוע בזול ואז להוסיף, לעצב ולשדרג אותו לפי טעמכם ולפי עומק הכיס, הוא קונספט מצויין. אם מזדמן לכם להגיע לדרום תל אביב, חובה להיכנס לסוכנות בסלמה 61, ולראות לאיזה תוצאות עיצוביות אפשר להגיע עם דגמי ההייסט (דגמי הקאסטום של החברה). 

בקרוב ינחתו בארץ גם לא פחות מ 5 גרסאות שונות ל- ACE, כמו למשל האייס סקרמבלר, האייס קפה רייסר,ועוד עיצובים מגינים עם סטייל מיוחד. 

את ה- ACE פגשתי לראשונה לפני כשנתיים בצעידה שגרתית ליד סוכנות ג.ב.ר שהייתה ממוקמת אז ברחוב המסגר. כהרגלי בהליכה תמיד הצצתי פנימה כי מידי פעם בפעם היה מתווסף איזה כלי מגניב אחר לתצוגה. הפעם היה זה האייס השחור שהציץ מהחלון והזמין להיכנס פנימה כדי להעיף מבט מקרוב. מרחוק בחיים לא ניתן לנחש כי מדובר בכלי של מותג "זול" ולא מוכר. האייס נראה מליון דולר, ממש כמו סקרמבלרון קטן, ונראה שהחברה קלעה בול בתחום העיצוב. ככה בשקט בשקט בלי שאף אחד יודע נחת האייס והצטרף לשוק האופנועים הישראלי. 
שנתיים עברו חלפו להן, מידי פעם ניסיתי לגנוב סיבובים על האייס אך ללא הועיל (באשמתי) אך הוא תמיד ישב לי בראש וידעתי שיום יבוא ואצליח גם לדעת איך זה נוסע. 

האופנוע נראה מעולה, אבל איך נוסע הקליבלנד הזה?
בעיר: הקליבלנד ACE הוא כלי עירוני חמוד ביותר. עם ערך מוסף גבוה של אופנוע אמיתי ותג מחיר נמוך בהרבה ממרבית הקטנועים בנפח דומה או גדולים יותר, מדובר בכלי שכיף להסתובב איתו ומושך מלא מבטים והתעניינות מרוכבים ונהגים כאחד. הגיר נעים ותנוחת הרכיבה נוחה. הניוטרל היה קצת קשה למציאה בהתחלה, אך זה הרגיש כאילו צריך לרכוש את ה "טאץ" המתאים ובאמת בהמשך כאשר רכבתי קצת יותר העניין הסתדר. 

אהבנו במיוחד את תצוגת ההילוכים האלקטרונית שמציגה את החיווי באדום, ותעזור לרוכבים חדשים המהווים נתח משמעותי ביותר מקהל היעד לאופנוע הזה לדעת באיזה הילוך הם נמצאים.

מד דלק לא תמצאו באייס, אבל זה באמת לא נורא כאשר פקק הדלק נמצא ממש מתחת לעיניים שלכם ולוקח בדיוק חצי דקה לפתוח אותו ולדעת מה מצבכם. בכל אופן ישנו מיכל רזרבי לגיבוי במקרה של פדיחה. 
אופנועים כדוגמת האייס והאנפילדים נתפסים כסוג של "כולבויניקים"- זאת אומרת אופנועים שניתן לבצע איתם מגוון משימות רכיבה. בא לכם לצאת לטיול בצפון? זורם! בא לכם לפרוש לאיזה קפה בטבע דרך שבילי עפר? זורם גם זורם! 
מחוץ לעיר: ע"מ לאמת את העניין יצאתי לרכיבה לצפון הארץ (איזור בינימינה) ע"מ לתהות על קנקנו של האייס ברכיבות ארוכות מהרגיל. המסקנות איתן חזרתי לא הפתיעו במיוחד. הקליבנלד אייס הוא לא אופנוע תיור מצטיין ולא תבחרו בו אם אתם צריכים לרכב טבריה- תל אביב 5 ימים בשבוע, אבל הוא בהחלט לא נלחץ מרכיבות בין עירוניות ארוכות. 

בכפר: חלק 2 במבחן הכולבוייניק היה לרדת עם האייס לשבילים כבושים ללא אספלט. גם שם לא הורגשה שום תלונה מכיוון האופנוע, להפך – זה הרגיש כאילו גם שטח קצת מעבר לשבילים כבושים ומהודקים היטב המתאימים גם לפרייבט הממוצע זה משהו ששווה לחשוב עליו. בקרוב כאמור יגיעו גרסאות נוספות בהם גם גרסה אחת "ממוקדת שטח" יותר. 

פה חשוב לציין את השד המרחף מעל כל האופנועים אותם הקהל הישראלי מגדיר כ "סינים". נאמר כי הקליבלנד אייס לא מרגיש באיכות "סינית" כלשהי ולא נראה כאילו הוא הולך להתפרק אחרי 10,000 ק"מ. מדובר בכלי מגובש שמורכב טוב ומרגיש טוב. אולי הגיע הזמן להפטר מכל האמונות הטפלות הסיניות הללו? רק טוב זה יעשה לשוק האופנועים הישראלי. 

אז למי הכי יתאים הקליבלנד אייס? 
חברת ג.ב.ר שמה לעצמה מטרה להתמקד ולתת מענה בעיקר ברוכבים המתחילים, ולכן רוב הכלים שתמצאו אצלה במלאי יהיו ברישוי A1. בחברה מבינים כי ההתחלה היא החשובה מכל, ועדיף לעשות אותה על אופנוע מאשר על קטנוע.

האייס יהיה אידיאלי לרוכבים המתחילים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הדו"ג, אך לא רק. הקליבלנד אייס הוא אופנוע שיכול להתאים לכל אחד, כל עוד האחד הזה מתאים את ציפיותיו לקליבלנד אייס. מי שראה את האייס והרגיש שזה בדיוק מה שהוא חיפש במשך המון זמן – כדאי לבדוק ולצאת לרכיבת מבחן. עם תג מחיר של 22,000 ש"ח, וצריכת דלק של 45 קילומטר לליטר (ע"פ היבואן) מדובר במטרה סבירה לחלוטין שתאפשר לקהל רוכבים גדול יותר ליהנות מאופנוע יפה ושימושי – בדיוק כמו שבחברת קליבנלד התכוונו שיהיה. 

סיבוב קצר / ניסים ברדה
במחיר קטנוע ממוצע אתה מקבל אופנוע. זה כבר שווה לא…!!!?

האופנוע מתנהג טוב, צפוי ויציב, הבלם הקדמי עוצר טוב האחורי קצת פחות. יש לו רעש מהאגזוז שעושה חשק לרכוב עליו. נותן הרגשה טובה, של איזו מכונה גדולה ממה שהוא באמת. לוח שעונים ידידותי כולל מיקום ההילוכים ברכיבה, גם תנוחת הרכיבה נעימה, בכללי אופנוע ידידותי. 

תעודת זהות

קליבלנד ACE 250
CLEAVLEND ACE DELUX

מחיר: 22,000 שקל
לפי מחירון 01/15 
דרגת רישיון: A1

המחיר אינו כולל אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.
אחריות לשנה

נתונים טכניים

מנוע: סינגל מקורר אוויר, 229 סמ"ק
הספק מרבי: 14 כ"ס
התנעה: חשמלית
אורך: 1950 ס"מ
רוחב: 880 ס"מ
גובה: 1142 ס"מ
בסיס גלגלים: 1325 ס"מ

מדידות

משקל יבש: 110 ק"ג
מיכל דלק: – 12 ליטר
צריכת דלק (ע"פ היבואן):45 קמ"ל
קליבלנד ACE 250
טיפולים מומלצים: כל 2,000 ק"מ
מחיר טיפול גדול / קטן: 160 ש"ח

39 תגובות ל חוזרים למקורות – קליבלנד ACE 250

  1. משווק רק שנה לא שנתיים. אחלה כלי טיילתי כמעט בכל פינה בארץ במסגרת המועדון קליבלנד אנפילד הקטן שלנו… כבר אם האופנוע הזה… מת עליו. עוד מעט טסט ראשון. שמח לראו שכותבים עליו…

  2. נראה כאילו מישהו קנה את כל פס היצור של GN250 משנות ה-90.
    למה שמישהו ירצה לקנות דבר כזה?

  3. לקחתי אותו לנסיעת מבחן מרגיש זול בנוי כאילו עומד להיתפרק שנה אחריות יבואן שכל החברות נותנים שנתיים זה אומר שהם לא סומכים על המוצר שלהם.

  4. אבל עם 14 כוח סוס הרוכב בהחלט צריך להלחץ, גם אם הןא חדש יחסית.
    עדיף להשאר בתחומי העיר ופרבריה.

  5. יובל כמו שכתוב בכתבה, יצאתי לרכיבה מתל אביב לאיזור בינימינה וחזרה באותו יום, וממש לא הרגשתי שהיה מדובר בסבל כלשהוא..
    אולי לא יהיה כיף לרכב את זה על בסיס יומי, אבל מידי פעם בהחלט אין שום בעיה

  6. זה הקרטל מאזור מטרו-אבניר שטורח להשקיע מאמצי תיוג בסגנון "סיני זבל", והוא עושה זאת בכל אמצעי התקשורת שבבעלותו או תחת השפעתו הישירה והעקיפה(חברות הבת). ת'אמת,זה הקרטל זבל! הישראלים אוהבים מוצרים סיניים, לשלם פחות כדי לקבל יותר. קצב שיוט של90-100 קמ"ש בבין עירוני זה קצב התקדמות טוב מאוד לטיולים. האופנוע מאוד נוח, רכיבה של יום שלם לא שוברת את התחת והגב! עם מיכל דלק של 12 ליטר עצירות תדלוק הם כל 300 קילומטרים ויותר, אח'לה לטיולים! יובל(9), תשאל איך אני יודע? עוד בטעות תקבל תשובה(כי אנשים כמוך לא שווים יחס שני). שמע לוזר, אם אתה כל כך לא אוהב טיולים ולצאת מהעיר, הכי טוב בשבילך זה TMAX.

  7. איכות רכיבים ירודה, כח של 125, מי יקנה אותו יד שניה?

  8. 22 עולה חדש, מה עוד אתה רוצה? ומה אתה יודע על החלפים/חלקים? מה רכבת על זה (זה כלי חדש) מה בדקת את זה שנתיים? לך שב על האגזוז ותהנה מהשאיבות

  9. ניר, שנים שמענו הפחדות מהסוג שלך והיינו פראיירים כדי לשלם על ג'וימקס ודומיו מחירים מופלצים, פי שתיים מערכם האמיתי, בכאילו שאנחנו מנהלים גדולים והכסף נוזל לנו מאוזניים(מטרו-מוטור גנבים בני גנבים). אחרי שנתיים היינו מוכרים את הסאן-יאנגים המתפרקים בחצי מחיר בקושי. אפשר לשקר חלק מהאנשים חלק מהזמן, אבל כאשר אתה משקר ציבור שלם לאורך תקופה ארוכה השקר בסוף מתגלה.

  10. לא ירדת לסוף דעתי! פחות התיחסתי לעניין הנוחות בהזכירי את מספר כוחות הסוס ,כי אם לבטיחות .אופנוע עם 14 כוח הסוס אינו יכול לדעתי להיות בטיחותי בכבישים בן עירוניים עם תנועה ערה מסיבות ברורות.

  11. לא מסכים איתך יובל. רכבתי בכביש 4 בהלוך וכביש החוף בחזור (בחושך) ולא הרגשתי לא בטוח אפילו לא לרגע

  12. 90 קמ"ש מאפשר גם להשתלב יופי יופי בכבישים מהירים כאשר אתה מטייל ורוכב בנוחות בנתיב הימיני(הנתיב האיטי). יובל, הקונספציה לפיה מהירות אופנוע הגבוהה ממהירות התנועה יוצרת בטיחות היא קישקוש שלא מגובה בשום מחקר. אם כבר מחקרים אז המסקנות דווקא הפוכות, כי תאונה במהירות גבוהה היא יותר קטלנית! תמיד! ובטח לאופנוע! הקונספציה השקרית משרתת סוכני מכירות רמאים מאזור הקרטל השולט במטרו-אבניר, סוכנים שלוחצים לקוחות "להגדיל" או "לשדרג", ואז קונים כלי יקר בהרבה שבכלל לא מפנק חוץ מאשר את חשבון הבנק של היבואן ואת סוכנות הביטוח (כי אופנוע יקר באמת חייבים לבטח נגד גנבות). קיצר טוס לי מהעיניים עם הZ שלך ותן לי לרכב בשקט. תודה!

  13. בזכות האופנוע הזה גליתי שהרבה יותר בטוח תכלס לנסוע בכביש מהיר 90 100 מאשר בכביש דו סטרי כמו חלקים רבים מכביש 4 לדוגמה מכיון שבכביש דו סטרי תמיד היה משהו שילחץ אותך ויצא לאכיפה מסוכנת רוב הסיכויים. לאומת זאת בכביש מהיר פשוט אוכפים אותך. יש תמיד יוצאים מהכלל שיחתכו אותך בדרך. נגדם רק מזל יעזור ולא ממש משנה המהירות שתיסע בה. שאתה בכביש מהיר במהירות האלו של 90 100 אתה כמעט רוב הזמן נוסע בנתיב פרטי לבד תכלס. כולם ממהרים ממילא. ואז מגיעים לצוואר הבקבוק פקק ועובר את כולם כמו שכל רוכב היה עושה…

  14. הבוטות וגסות הרוח שלך יצאו מכל החורים !!!!ניכר שהינך ילד קטן ובלתי מפותח שאין לו מושג ברכיבה ,אחרת לא היית רושם ערמה של בולשיטטטט כפי שרשמת!!! המבולבל היחיד כאן הוא אתה !!!ותזכור "אוויל מחריש לחכם יחשב".
    תלמד להגיב כמו בן אדם ,גם אם אינך מסכים מהמגיב שעליך אביעד!

  15. אבל יש 2 דרכים להיות רחוק ממכוניות או להיות מהיר יותר שזה מה שמוכרים לכולנו. כדאי למכור אופנועים מהירים ויקרים יותר או לנסוע לאט יותר ולתת למהירים פשוט לטוס קדימה לפקק הבא.. בקיצור לא כל מה שמוכרים לכם באמת נכון… תבדקו לבד… תחליטו לבד…

  16. התאוריה שלך לא מי יודע מוצלחת, זאת מכיוון שעל מנת להיות בכ10 אחוז יותר מהיר מהתנועה- 1) לא צריך אופנועים יקרים 2) "או לנסוע לאט יותר" בסדר! ומה זה אומר לך? איש לא מוכר תאוריות לאף אחד,תאוריית ה10 אחוז יותר נלמדת בקורסים בכל העולם ולמרביתם אין קשר לאף יבואן. היום הנהג הממוצע בככישים הבן עירוניים נוהג לפחות 120 קמ"ש והמצאותו של כלי דו גלגלי בסטמפיד הזה הינה בגדר סכנה ברורה ומידית וזכותך כמובן לחשוב אחרת .

  17. יובל, התוכן שאתה כותב עולה כדי זיהוי עם החברים שלך מהקרטל. תראה לי מי החברים שלך הגיד לך מי אתה, אתה איכס כמו הקרטל. אם אתה הייתה מגיב כמו ראובן, בתמימות ובכנות סבבה. תפסיק לטקבק את השטויות שלך(של הקרטל), או שתלמד לקבל ביקורת שתואמת לאיכס שעמדתך מייצגת.

  18. או רק עושה את עצמך ? כתבת לי פעם (עלפי סיגנונך אני כבר מזהה אותך) והאשמת אותי באיזה קונספירציה הזויה של חברות בקרטל ובכן קרטל או לא אינני חבר באף מקוםת סך הכל רוכב רגיל ולא יותר הסובל מהביטוח ההזוי, ממחירי הכלים וההחלפים כמו כולם ולא רק בתחום האופנועים, אלא בכל תחומי החיים. כל המדינה הזאת היא קרטל אחד גדול ואני מבקש שתשמור על הפה המזוהם שלך, מזובלל מי שעשה אותך!!!! עם סגנון כשלך לא פלא שאתה יצור מר נפש אינני מתכוון לענות לך יותר כל תגובה אליך זה לרדת יותר ויותר נמוך. תמשיך לנסוע 90 מצידי תרד גם ל50 ושחרר.

  19. קרטל זה פלילי, הוא קיים, לא ברור מי עומד מאחוריו, אבל מבחן התוצאה לא משקר. לדבר את השפה של הפושעים האלה זה איכס מספיק כדי שתקבל את התגובות שתואמת לתוכן שאתה מפיץ. גם אם אתה כותב בסגנון יפה התוכן הוא שקובע, אני מגיב לתוכן ולא לצורה. יאמר לזכות המערכת שהיא מאפשרת חופש ביטוי נרחב. שום דבר לא אישי ואין לי מושג מי אתה, אבל מי שלא יהיה ועומד מאחורי הקרטל עשוי לימים לשבת בכלא. בהצלחה!

  20. חברים בואו כולנו ניקח נשימה עמוקה ונירגע.. סך הכל מדובר על פאן ועל מבחן לאופנוע מעניין. מתאים לרכיבה ב 90 קמ"ש.. מתאים לרכיבה על השוליים.. לא מתאים לעקיפת משאיות ב 140.. זה לא משנה ואין טעם לריב בגלל זה.. כמו שכתוב בכתבה, הקליבלנד אייס יכול להיות מתאים לכל אחד כל עוד האחד הזה מתאים עצמו לקליבלנד אייס. יש כאלו שיאהבו, ויש כאלו שפחות.
    בואו נירגע ונזכור שכולנו פה כי אנחנו חולקים אהבה משותפת לרכיבה. נתראה במבחן הבא.

  21. ל24 אומרים שצריך ב10 אחוז יותר מהירים אבל שאלה?זה מגובה במחקר איזה שהוא. אם כן השמח לשמוע. כל נושא הנהיגה על אחת כמה וכמה רכיבה באופן כללי הולך נגד האינסטינקט הטבעי של בן אדם אם תחשוב על זה לעומק אתה בעצם סומך על כל מי שמגיע מולך בנתיב נגדי שישמור על הנתיב שלו. בכביש דו סטרי.ובכלל הבטיחות חשובה לך אז אולי תפסיק לנסוע ברכב. על אחת כמה וכמה אופנוע. וזה הפוסט האחרון שלי חברים כי לצערי לא נעשה פה נעים בכלל
    ובכל זאת יום טוב לכולכם…

  22. אביעד הרצון שלך ושל כמותך ב"שקט" הוא זה שגרם לקרטל לצמוח משנות השמונים ועד היום למפלצת שעכשיו צריך לםפרק. מפלצת שמשפיעה על כולנו לרעה. אין ספורט מוטורי, אין אופנוענות זולה, ויש ביטוח חובה מממוקש למי שלוקח אותו עם השתתפות עצמית(פרי באושים של "ההפגנות" מ 2008, במרכאות כי ניצלו אותנו). רק לפני שנתיים הקרטל זיין את היבואנים הקטנים באיזה חוק דרקוני שחייב אותם לשלם סכומי עתק כדי שישאירו להם את רישיון הייבוא בתוקף, מה שגרם לחלק מהייבואנים לסגור את דלת הייבוא, מה שלא יפריע לקרטל לספר לנו בעיתונים שלו שמסוכן לקנות מייבואנים קטנים. אחר כך החוק בוטל, אבל היו יבואנים שזה היה להם מכת מוות. אלו השיטות המלוכלכות של הקרטל, אין טעם להשתיק, להפך. כל אוהב אופנועים לא יכול שלא לאהוב קלסיקה כמו זאת שמגיעה מקליבלנד, ורק איש של הקרטל יכול לזבלל לנו את השטויות של 14כ"ס לא מתאים לכביש מהיר. אדון "מטרו-מוטור" יספר לנו ש 11כ"ס של ג'וי רייד מתפרק כן מתאים לכביש מהיר כי זה "קטנוע מנהלים" ומנהלים נוסעים מהר. גם 9 כ"ס של הונדה קאב מספיק לשיוט ב 90 קמ"ש, אבל מקאב הקרטל המזובלל מרוויח פחות אז הוא יספר לקוראיו שקאב זה עגלה. אביעד, לא נדבר, ימשיכו לנקנק אותנו. נבכה היום כדי לחייך מחר, או שנבכה לדורות. אני בעד לחייך מחר. ת'אמת, כבר עכשיו יש סיבה טובה לחייך, כי כבר עכשיו הקרטל במתקפה חסרת תקדים, לא זכור לי דבר כזה בעבר. בעבר טוקבקים כמוני היו מושתקים. אין ספק שלמאבק הספונטני הזה יהיו תוצאות חיוביות על ענף האופנועים. כאשר אתם מפרסמים טוקבק כזה, אתם מצהירים: אנחנו לא בצד של הקרטל, אנחנו בצד של הצרכנים. תודה!

  23. תראה ביקשתי שקט כי אני חושב שאם אנחנו הרוכבים נריב ביננו אז הפדסנו הכל.. לא ביקשתי להסתיר שום דבר.. קרטל לא קרטל, בכל העולם יש את ה 7-8 יצרנים גדולים ששולטים בשוק ומוכרים הכי הרבה ויש עוד יצרנים קטנים שמוכרים קצת ומסתפקים בנתח קטן מהשוק. ישראל לא המציאה שום דבר מיוחד.
    אם שמת לב אני אהבתי מאד את הקליבלנד ואני האחרון שאפסול אופנוע/ קטנוע כי הוא מגיע מיבואן קטן- להפך, אנחנו כאן בדוגרי תמיד שמחים לפרגן ולעזור במיוחד ליבואנים הקטנים כי אנחנו מאמינים בשוק עשיר ומגוון, בו רוכב יוכל לרכוש גם דוקאטי פניגאלה וגם קליבלנד אייס- אם הוא רוצה. אנחנו תמיד נשמח לראות עוד ועוד יבואנים מעיזים, מגיעים ומצליחים, כי ההצלחה שלהם היא הרווח של כולנו.
    אני יכול להרגיע אותך, אין שום כוונה לא לבחון פה אופנועים זולים יותר ובהמשך צפויים עוד אופנועים במחירים נוחים.
    לגבי פרסום טוקבקים או לא, כל עוד לא פגעת באף אחד באופן ספציפי והתגובה מכבדת את הדיון ואת המקום בו נערך הדיון אין שום סיבה לא לפרסם.. אם יש מקומות בהם הוסתרו טוקבטים רציניים ולא פוגעניים זה גרוע מאד, אני לא מכיר אך זה לא יקרה בבית ספרינו.
    שבוע טוב לכולם רכבו בזהירות זה הכי חשוב

  24. אביעד, "יובל", כשם קוד, זוהה כגורם מטעם אג'נדה פסולה, וככזה הוא לא חבר שלי, גם לא רוכב בכלל. את הקרטל לא מענייין מאופנועים רק לגרוף כסף, לכן לא תראה כאן קאבים, תראה מכרזים תפורים שרק הקרטל זוכה בהם(שגם בהם לא תמצא קאבים), ותראה מרוצים על כבישים ציבורים עם הימורים לא חוקיים במקום הסדרה ורגולציה. חביבי, זה רק בישראל, אבל ר-ק ר-ק ר-ק ר-ק ב-י-ש-ר-א-ל! אז למה אתה משחק אותה תמים? טוב שהמערכת לא סותמת פיות, נקווה לטוב. תודה.

  25. אביעד, אתה עושה השווה לא נכונה. יצרן זה יצרן, ויבואן זה יבואן. מטרו-מוטור לדוגמה הוא יבואן. כמדומני בליץ הם היחידים שניתן לקורא להם יצרן אופנועים ישראלי(חשמליים). קרטל זה קרטל, זה פלילי, ומבנה כזה מעוות קיים רק בישראל, ומדינות עולם שלישי. המדינה, אולי בעידוד הממונה על ההגבלים העסקיים, כבר נתנה כמה פתרונות כגון: ייבוא מקביל(כדי לשבור את הריכוזיות בה חברה כמו מטרו מוטרו יבואנית "בלעדית" למספר רב של מותגים), ועכשיו השינוי במיסוי שמאפשר לאופנועי 250 סמ"ק זולים להתחרות על הנישה של "קטנועי מנהלים" יקרים. אבל יש עוד הרבה מה לעשות כדי שנשווה את עצמו לחו"ל. צריך לרסק את הקרטל על ידי פגיע במנגנון הזכיה שלו במכרזים התפורים.

  26. והאיש ממציא תגובות הקונספירציה! הטון עושה את המוזיקה והטון שלך הוא גס ובוטה ,רשמתי לך שכל המדינה הזאת היא קרטל, כנראה אינך מבין בכלכלה! אבל לרשום שיובל ואביעד הם שמות קוד לאותו אדם דורש שתלך ותתאשפז דחוף!!!!!
    אביעד – על פי תגובתך הבנתי שאתה מדוגרי כיצד אתה כותב בפיסקה האחרונה בתגובה 32 שהמגיב הבוטה הזה אינו כותב תגובות פוגעניות ולכן הינכם מפרסמים אותו האומנם???? אני יובל וקרא היטב את תגובותיו אלי ,בעצם סתם אני אתה והוא עלה על שנינו לא רק שאנחנו מהקרטל אני יובל שהוא אביעד הבוס של הקרטל ואני מחייך כל הדרך אל הבנק בעוד אתה רושם טוקבקים ממורמרים.

  27. תלמד לקרוא פיסוק לפני שאתה יוצא בטענות שב. ו"יובל" שם קוד, לא אביעד, שאביעד למיטב הבנתי הוא איש המערכת שגם כתב את המבחן(ולא טוקבקיסט אנונימי). חוץ מזה אם הרגזתי אותך, זה כי יש יותר משמץ של אמת בדברי, ובטוח שאתה כבר לא מחייך בדרך אל הבנק, יש!!! יותר סביר שאתה מודאג מהאפשרות הממשית שמי מחבריך ימצא בקרוב מאחורי סורג ובריח, לא שאני מאכל זאת, הם הביאו את זה על עצמם. פחחח… אני לעומת זאת, נקי כפיים, יודע שעשתי את עבודתי נאמנה, צוחק אליך צחוק מתוק, לא ממורמר בכלל, להפך מלא סיפוק על עמלי שנושא פרי. אתה לעומת זאת לוזר. תלמד להפסיד בכבוד.

  28. נהפוכו הצחקת אותי ! סורג ובריח, משעשע אתה!! רוצחים כאן בקושי נכנסים מאחורי סורג ובריח, כל המדינה הזאת היא ריקבון אחד גדול וכולם מסתובבים חופשי ומחייכים, הכלבים נובחים, השיירה עוברת ועולם כמנהגו נוהג, אבל הכי מצחיק שאתה מלמד אותי דקדוק "תלמד לקרוא פיסוק", באיזה שפה אתה כותב בדיוק?
    לחיי הקרטלים והאנשים שנהנים מהם לתפארת מדינת ישראל!

  29. אני רוצה לשתף את חוות הדעת האישית שלי…
    הבעיה שיש כאן היא שרבים מהאנשים שכותבים את חוות הדעת שלהם על האופנוע לא נסעו עליו באופן יומיומי…
    אני רכשתי את האופנוע של קליבלנד (250 סמ"ק דגם ACE 250)
    ואני חייב להגיד שהופתעתי לטובה…
    הגיר של האופנוע עובד יפה וגם המנוע עצמו… (הבעיה היחידה שראיתי היא הקושי להכניס לניוטרל, אבל לפי מה שהמכונאי שלי הסביר מדובר על תאצ' שצריך ללמוד וזה יבוא עם ההיכרות שלי עם האופנוע)…
    המתלים של האופנוע נוחים ( לי באופן אישי)…
    התאוצה של האופנוע לחלוטין לא מאכזבת ( זה נכון שלא מדובר באופנוע מרוצים. אבל הנסיעה בצורה של 100 לבן 110 קמ"ש פשוט כיפית) – (ואני חייב להגיד שהאופנוע לא מרגיש לי כזה חלש… הפתיחה שלו ברמזור בהחלט מספיקה למי שרוצה אופנוע לחיים רגילים)…
    העיצוב של האופנוע לפי דעתי נוסטלגיה ומאוד יפה…
    העובדה שיש לך גם מיכל רזרבי לדלק, שימושי בחיי היום יום)…
    אופנוע לא מרגיש כמו איזה זבל סיני… המנוע פשוט וידידותי, בלי יותר מידי שטויות,וזה חוסך מבחינה כספית במהלך הטיפולים…
    צריכת הדלק שלו ממש לא גבוהה וזה גם עוזר מבחינה כלכלית…

    לסיכום חוות דעה שלי מאוד חיובית – מדובר באופנוע לאנשים נורמלים שרוצים להגיע לעבודה ובחזרה וקצת לטייל בסוף השבוע בלי יותר מידי פוזות …

    ברכה והצלחה לכולם…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל