fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה טרייסר 700 – הבוס של הקרוס (אובר…)

ימאהה טרייסר 700 – הבוס של הקרוס (אובר…)
בחנו וכתבו: עודד גביש ואריק רוזנבלום | צילום: אדם בלנגה
שורה תחתונה: תמורה מצוינת למחיר כבר אמרנו? אז נגיד שוב. הבסיס המכאני המעולה של ה-MT07 מקבל עיצוב אדוונצ'ר והתוצאה פנטסטית.
 

ב-2015 יצרה ימאהה גרסת קרוס אובר או אדוונצ'ר מתון ל-MT09 ושמה טרייסר, הדגם המכונה טרייסר 900 הצליח בענק בכול העולם וגם בישראל, שנה אחר כך מתורגם העיצוב למשפחת מנועי הטווין ונולד טרייסר 700. גם דגם זה זוכה כבר בשנה הראשונה לחייו להצלחה גדולה באירופה ובישראל, התמורה למחיר העומד בישראל על 64,985 שקל, נמוך בהשוואה ללא מעט קטנועי מאקסי… השימושיות, מודרניזציה, טכנלוגיה, וכמובן עיצוב הקרוסאובר הנוח מאוד לממדי גוף של רוכבים ורוכבות רבים, יכולת להרכיב בנוחות, חוברים להצלחת הטרייסר 700.

ההבדלים מה-MT07 ברורים בכול הקשור לעיצוב, מבחינת המספרים מהלך המתלה האחורי בטרייסר עומד על 142 מ"מ וארוך יותר ב-12 מ"מ מאשר ב-MT07, גם בסיס הגלגלים בטרייסר ארוך יותר ב-50 מ"מ, בשני המקרים זה מסתדר עם עיצוב האדוונצ'ר המיועד למרחקים ארוכים, יציבות, נוחות וכו'. ולכן משקלו של הטרייסר גבוה יותר ועומד על 193 קילו רטוב לעומת 179 קילו רטוב של ה-MT07, מיכל הדלק של הטרייסר מכיל 17 ליטר, 3 ליטרים יותר מה-07, שוב בהתאם ליעוד הכולל גם נסיעות ארוכות טווח.


בדומה לטרייסר 900 העיצוב כאמור קרוס אובר או אדוונצ'ר מתון, פנס כפול בחזית, חצי פיירינג, משקף גבוה ומגני ידיים, תנוחת רכיבה זקופה ונוחה לכול מרחק. מנוע הטווין המקבילי החדש בנפח 689 סמ"ק מייצר 74 כוח סוס ב-9,000 סל"ד, מספיק חזק ובעיקר מאוד גמיש, שיא המומנט העומד על כמעט 7 קג"מ מרשימים מתקבל ב-6,500 סל"ד, הכוח נבנה ליניארי, שוב חזק מספיק אך צפוי ונשלט, גם הודות ליחסי העברה מצוינים של תיבה בת שש מהירויות.

 

מבחינת מראה אין לטרייסר כול סיבה להתבייש למרות שאופנועי אדוונצ'ר אינם שיא היופי, התגובות של כל מי שראה אותו היו – וואו הוא נראה מצוין. כשמתמקמים במושב הנוח הוא מייד מרגיש מוכר, מאוד קל לתפעול, ישיבה גבוהה ונוחה, בעיר ומחוצה לה בכל התנאים. בדרך לבר בהר בבוקר של סופ"ש, תפס אותנו גשם ועדיין רמת הביטחון מאוד גבוהה, כמעט אין צורך להוריד את היד מהגז. אחלה של קניה במחיר של עוד 5,000 ש"ח מאחיו הספורטיבי. צריכת הדלק במבחן עמדה על 5.6 ליטר למאה קילומטר, ועם 17 ליטר במיכל אפשר לחיות מרחק רב ללא תדלוקים.
עודד גביש

אספתי את הטרייסר לכמה שעות התרשמות. הסתובבתי סביבו. הוא יפה מרשים ופרופורציונאלי. ניכר שהושקעה מחשבה באופנוע. ניכר גם החיסכון בעלויות היצור. עליתי על האופנוע והתנעתי, המנוע מרגיש זריז ושמח, אוהב סל"ד גבוה. בפתיחת גז האופנוע מאיץ בצורה מפתיע, והסל"ד מטפס מהר. האופנוע מרגיש מאוד קטן יחסית לVstorm ממנו ירדתי כרגע. יש מי שיגיד צפוף, רכבתי עליו בעיר ובכביש המהיר, בפקקים ובכביש פתוח.

 

מאד נהניתי ממנו. ההיגוי חד ומדוייק ועם זאת האופנוע יציב. הברקסים מצוינים וחזקים. בולמי הזעזועים קשים (מדי לטעמי) ובעלי מהלך קצר. כל מהמורה מורגשת. הזכיר לי את האגדה על הנסיכה והעדשה. מרווח הגחון קטן מאד ומומלץ לרדת מדרגות לאט ובזהירות, אם בכלל. או במכת גז וגלגל קידמי באוויר. המנוע מפתיע לטובה גם בעוצמה וגם בזריזות. מטפס בסל"ד בשמחה ואוהב להישאר שם. מיגון הרוח כולל משקף מתכוונן אשר נח בעיר במצבו הנמוך ומגן בצורה מספקת ברכיבה מהירה. חבל שאין אפשרות לשנות את הגובה בעזרת יד אחת ברכיבה. סה"כ האופנוע מהנה ידידותי ויעיל.
תמורה מצוינת לכסף.
 
לסיכום

דגמי MT מצליחים בענק בעולם ובארץ, ימאהה הצליחה ליצור אופנוע המשדר מודרניזציה, נעורים, שוני, עם ביצועים נאים ורמת ביטחון ושימושיות גבוהה ללא איבוד הריגוש. עם גרסת הטרייסר 700 מרחיבה ימאהה עוד יותר את קהל היעד, מגדילה את טווח האופנוע, את השימושיות שלו למרחקים ארוכים, ובכך מגוון של צעירים ובוגרים מקבל חלופה נוספת ל"יעילים והשימושיים במחיר נוח", כשלטרייסר 700 ערך מוסף משמעותי, הוא נראה טוב וכיף לרכב עליו. 

*** נכון לימים אלו הטרייסר 700 במבצע של 54,985 ש"ח ***

 

 

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 
 

 

תעודת זהות

ימאהה טרייסר 700

YAMAHA TRACER700

שנת ייצור: 2016

מחיר: 64,985 ₪ ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון: A

דרגת זיהום אוויר:
2

(קיים גם ברשיון A1 – לא רכבנו)

 

 

נתונים טכניים

מנוע: DOHC, 4-valves
צילינדרים: 2
נפח: 689
קירור: נוזל
כוח: 9000@75
הצתה: אלקטרונית
דלק: בנזין
גיר: 6 הילוכים
שילדה: מסגרת יהלום
מתלה קידמי: Telescopic forks
מתלה אחורי: Swingarm, link suspension
בלם קדמי: דיסק כפול הידראולי 282 מ"מ
בלם אחורי: דיסק הידראולי 245מ"מ
צמיג קדמי: 120/70 R17

צמיג אחורי: 180/55 R17

טבלת טיפולים:

1,000 ק"מ –    643 ₪
10,000 ק"מ –  822 ₪
20,000 ק"מ –  1,418 ₪.
30,000 ק"מ –  889 ₪
40,000 ק"מ –  1,736 ₪

 * המחירים אינם כוללים מע"מ.

 * כל המחירים כוללים עבודה וחלקים

הברקסים מצוינים וחזקים. בולמי הזעזועים קשים (מדי לטעמי) ובעלי מהלך קצר. כל מהמורה מורגשת. הזכיר לי את האגדה על הנסיכה והעדשה. מרווח הגחון קטן מאד ומומלץ לרדת מדרגות לאט ובזהירות, אם בכלל. או במכת גז וגלגל קידמי באוויר. המנוע מפתיע לטובה גם בעוצמה וגם בזריזות.
                                     

 

 

10 תגובות ל ימאהה טרייסר 700 – הבוס של הקרוס (אובר…)

  1. למנהלי השיווק ולבעלים של ימאהה : עשיתם מבצע יפה על הטרייסר 700 והבאתם אליכם עוד קהל רוכבים .ראשית, מדוע לא לעשות על הA1 ואז רוכבים חדשים יחשפו למותג שלכם . שנית ,אצל המתחרים שלכם ה A1 מתומחר נמוך יותר מהגרסה הלא מוגבלת . התמחור כיום ,לדגמי 2017, שהגרסה הלא מוגבלת זולה ב 10,000 ש"ח מהA1. בפועל במחירון הם זהים . משהו פה לא עושה שכל !!!

  2. יכול להיותצשזה אופנוע טוב. אבל מה זה הבילם הקידמי המגעיל הזה.

    מלמד איך היצרן תופס את הכלי הזה.

    הטרייסר MT09

    משדר משהו אחר לגמרי.

  3. ב2013 המדינה הורידה מכסים לA1 . מדוע זה לא בא לידי ביטוי במחיר לצרכן ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל