fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

שרית רדין מונתה לסמנכ"לית שיווק בקבוצת קרסו מוטורס

שרית רדין מונתה לסמנכ"לית שיווק בקבוצת קרסו מוטורס

שרית רדין (42) מונתה לסמנכ"לית השיווק בקבוצת קרסו מוטורס. במסגרת תפקידה תהיה שרית אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום והפעילות הדיגיטלית של מותגי קבוצת קרסו מוטורס, ובכללם: רנו, ניסאן, אינפינטי, דאצ'יה וחברת קרסו טרייד אין. 
שרית מגיעה לקרסו מוטורס לאחר שנים רבות בתפקידי ניהול שיווק ויעוץ בכירים בעולמות הפיננסים, והשירותים תוך דגש על שיווק מבוסס מידע ותובנות לקוח.
 
לדברי שרית: "הצטרפתי לקבוצת קרסו בפתחה של תקופה מרתקת ומאתגרת של מספר מהפכות המתהוות בענף הרכב העולמי והמקומי, כגון שינויים בהעדפות הצרכנים ובהרגלי הצריכה שלהם, כניסה לתחום הרכבים החשמליים, שירותי תחבורה שיתופיים, connected car, הרכב האוטונומי ועוד. כל אלו ועוד צפויים להביא לשינויים רדיקליים בענף ומרגש לקחת בהם חלק. מעבר לכך מהפכת הדיגיטל והביג דאטה אשר מגיעה גם לענף הרכב, מביאה לטרנספורמציה בתפקידו של סמנכ"ל השיווק. כיום סמנכ"ל השיווק נדרש ליכולות ורסטיליות. מחד עליו לתת דגש למהלכי השיווק והפרסום "המסורתיים", להיות יצירתי יותר מתמיד ולבלוט אל מול התחרות הגדולה. מאידך עליו לנהל  שיווק מבוסס נתונים ומספרים, עליו לנתח אנליזות ולהכיר כלים וטכנולוגיות חדשות, עליו לפעול באופן פרסונלי וממוקד באמצעות כלים דיגיטליים  מדידים. קבוצת קרסו מוטורס הינה אחת מחברות הרכב המובילות והמעניינות בשוק הישראלי ואני שמחה מאד להצטרף להנהלהפורצת דרך, איכותית ומקצועית, במטרה לסייע להמשך ההתרחבות והפעילות של הקבוצה בישראל, ולהצעידה גם לתחום הדיגיטל תוך מינוף הטכנולוגיות והכלים החדשניים העומדים לרשות אנשי שיווק כיום."

2 תגובות ל שרית רדין מונתה לסמנכ"לית שיווק בקבוצת קרסו מוטורס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין