מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ב.מ.וו מציגה: קסדת GS Rallye קרבון מתקדמת
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ
ב.מ.וו מציגה את ה־GS Rallye Carbon, קסדה ייעודית לרוכבי GS עם משקף שמש ואופציה למערכת תקשורת מובנית מתקדמת – BMW ConnectedRide COM P1 GS.
הקסדה החדשה תוכננה להתאים לדגמי ה־GS של ב.מ.וו, עם עיצוב אדוונצ'ר ומעטפת קלה העשויה מתערובת של סיבי פחמן וארמיד, כמו גם מערכת MIPS Integra TX לההגנה מפני פגיעות סיבוביות, המפחיתה את תנועת הסיבוב של הראש בעת ומסייעת לצמצם את הסיכון. בנוסף, הקסדה מצוידת במערכת שליפת כריות לחיים במקרי חירום, מצחייה נשלפת עם מנגנון קיבוע ונעילה, ומערכת אוורור הכוללת פתח אוורור עליון עם הגנה מפני כניסת חרקים ופתח אוורור בסנטר עם מסנן אבק, כמו גם לשונית נשלפת המאפשרת זרימת אוויר משופרת בימים חמים. מנגנון שחרור מהיר ייעודי שפותח במיוחד למשקף מאפשר החלפה מהירה ונוחה. בנוסף, למשקף מצב מיוחד עבור נסיעה עירונית. מלבד המשקף המותקן כסטנדט, הכולל עדשת Pinlock 120 פנימית, מוצעים משקפים נוספים במבחר גוונים שונים: כתום, כחול-מראה, כסוף-מראה, שקוף או מושחר.
ניתן להוסיף לקסדה את מערכת התקשורת BMW ConnectedRide COM P1 GS, הניתנת לשליטה מלאה מהכידון תוך כדי רכיבה, בעזרת בקר ה־Multicontroller שעל הכידון, ללא צורך להוריד את הידיים. הסוללה והרכיב הראשי של המערכת ממוקמים מתחת לכיסוי אחורי, וכפתורי הבקרה משולבים בצד שמאל של הקסדה. הסוללה ושתי אנטנות הצד מובנות בתוך הקסדה באופן נסתר, והמערכת עובדת בטכנולוגיית Mesh 2.0, לתקשורת פתוחה או קבוצתית וכוללת פיצ'ר הפחתת רעשים ורמקולים באיכות HD. משקל המערכת הינו 144 גרם, זמן פעולה בשימוש רציף עומד על 8 שעות ונע בין 12 שעות לשימוש ממוצע או 186 לשימוש קל, הטעינה דרך שקע USB-C וזמן הטעינה – עם מטען מתאים – יכול להגיע לשעה לטעינה מלאה.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
נשמע מעולה
כמה כמה ??
לכאורה כיף, בפועל לא. תקלה בדיבורית משביתה את הקסדה לתקופת התיקון.
כמו בזמנו לקנות TV עם וידיאו.
תקנו לחוד וזהו, למרות היופי שבדבר.
האם הקסדה נפתחת