fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

חדש באמביל: קסדת NEXX X.WST3 Carbon

חדש באמביל: קסדת NEXX X.WST3 Carbon

ברוכים הבאים ל-WILD STREET
ה-X.WST3 היא קסדת סטריטפייטר עם אחד העיצובים הקשוחים ביותר בסגנון. האופי הספורטיבי של ה-X.WST3 יחד עם תכונות ההיי-טק של NEXX הופך אותה לבחירה בטוחה ורב-תכליתית לשימוש יומיומי.

מעטפת ה-X.WST3 עשויה מסיבי X-PRO Carbon קלים במיוחד ועמידים במיוחד בפני פגיעות, טכנולוגיה חדשנית המשלבת מומחיות תעופה וחלל עם פחמן 3K. הבנייה המורכבת הזו לא רק הופכת את המעטפת לקלה וחזקה יותר, אלא גם משפרת את הנוחות הכללית, זמינה בשלושה גדלים שונים של מעטפת. הספויילר האחורי המלוטש – יותר מסתם תוספת מסוגננת, הוא מהווה כרטיס כניסה למצוינות אווירודינמית, שתוכנן כדי לשפר את זרימת האוויר, להפחית את הגרר ולשפר את היציבות הכללית.

המשקף של ה-X.WST3 משלב את מערכת ה-Recoil Visor System האמינה של NEXX, הכולל מנגנוני צד עם קפיצים. מנגנונים אלו מתכווננים אוטומטית, מושכים את המשקף לאחור כנגד כדי להבטיח אטימה ללא רבב. משקף השמש הורחב ב-18%, ומספק גובה רב לכיסוי עד ממש מעל גשר האף.

ה-X.WST3 Zero Pro מגיע עם שני משקפים (שקוף + 80% מעושן) ו-Pinlock 120 XLT Max Vision, כולם כלולים בקופסה. ה-X.WST3 כולל את מערכת Anti-Vibration EPS החדשנית של NEXX – הכוללת חלק גומי ייחודי בין EPS פנימי לחיצוני עבור תנועות מיקרו המפחיתות את רעידות הקסדה הנגרמות על ידי מערבולת אוויר במהירות גבוהה, לבטיחות משופרת, יציבות ראש ונסיעה חלקה ונוחה יותר.

פנים ה-X.WST3 בולט בנוחות המודרנית ובחירת החומרים המוקפדת שלו. כל חלק מציג תערובת של עור סינטטי, חלקי רשת אוורור נרחבים, תוספות רפלקטור כהה ותפרים מורכבים, היוצרים חזית בולטת ויזואלית. הרקמות הפנימיות עשויות מבדי X-Mart Dry רכים למגע השומרים על הפנים קריר ויבש.

שקעי האוורור המהפכניים מציגים רמות חסרות תקדים של אוורור פנימי ונוחות ב-X.WST3. כרית הקסדה מעוצבת במיומנות עם הרשת המכתשית הייחודית הזו, ויוצרת תא אוויר צח בין תוחם ה-EPS לבין הריפוד. הבטנה החדשה עם מערכת F.R.S (שחרור מהיר) מובחנת בפשטות שבה היא מאפשרת להסיר בו זמנית את שתי כריות הלחיים בכמה צעדים פשוטים וללא כל כלים. מאפשר לצוותי ההצלה להסיר בקלות את הקסדה עם מינימום חיכוך בראשו של רוכב פצוע, במקרה חירום.

עמוסה ביכולות חזקות, דיברוית ה-X-COM3 החדשה יכולה לשלב בצורה מושלמת בקסדה, עם אוזניות מובנות, סוללה, חריצי כבלים, מיקרופון וטכנולוגיית Bluetooth 5.2, זמינה בשתי גרסאות: ה-X-COM3 הסטנדרטית, גרסת ביניים עם תכונות מרשימות ו-X-COM3 PRO שמביאה טכנולוגיית 2.0 Mesh לצד תכונות נוספות וסאונד ברמה עולמית של Harman Kardon.

ה-X.WST3 תוכננה לשמור על מצלמת האקשן שלך בצורה מאובטחת ויציבה במהלך הרכיבה שלך, ה-X.WST3 מגיע עם תושבת צד נשלפת – כך שתוכל לצלם את ההרפתקאות שלכם! כל גרסאות הקרבון של ה-X.WST3 מגיעות עם טבעת דאבל-D עם כפתור מגנטי X-LOCK כדי להקל על ההידוק הסופי.

לרכישת קסדת נקס NEXX X.WST3 Carbon Zero Pro

אמביל מתמחה ביבוא ושווק של חלפים לרכב ולדו גלגלי מאז 1957

מגוון רחב של חלפים, שמני מנוע, מוצרי טיפוח, תוספים ואביזרים למכוניות, אופנועים, קטנועים וטרקטורונים.
החברה מייבאת מספקים רבים בעולם מגוון רחב של מותגים איכותיים כגון: NGK, SCHUBERTH, IADA, IPONE, ELF, AMALIE. עם השנים החברה צברה מוניטין רב הודות לאמינותה, מקצועיותה ובזכות רמת השרות הגבוהה שלה.


אמביל
הגביש 11, אזור תעשייה חולון
www.ambil.co.il
03-6880328

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין