fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: קסדות Ruroc

חדש בישראל: קסדות Ruroc

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יבואנית ציוד הרכיבה אופנוסנטר מודיעה על הגעתו של מותג הקסדות הבריטי Ruroc שצבר פופולריות רבה בזכות העיצוב יוצא הדופן והטכנולוגיה החדישה. לישראל מיובא הדגם החדש, ה־Atlas 4.0, העשוי קרבון פייבר וניתן לרכישה עם מערכת שמע מובנית מקורית. המחירים נעים בין 2,400 ל־3,400 ₪.

חברת Ruroc האנגלית מייצרת מאז 2011 קסדות מלאות לרוכבי אופנוע ולענפי הספורט החורפיים, עם עיצוב יוצא דופן וטכנולוגיות מתקדמות. את החשיפה הגדולה שלה קיבלה הקסדה כשכוכב סרט האקשן-קומיקס Venom של אולפני סוני, אדי ברוק – בגילומו של טום הארדי, רכב על הדוקאטי שלו בסצנה עמוסת אקשן כשעל ראשו Ruroc Atlas אדומה.

קסדת הדגל של המותג, ה־Atlas 4.0, בעלת מעטפת קרבון פייבר ומצוידת ב־EPS בעל דחיסות משתנה המחולקת ל־3 חלקים, עם בטנה מיוחדת בעלת מנגנון RHEON בקודקוד שעושה שימוש בחומרים מיוחדים לצורך פיזור נוסף של האנרגיה במקרה של פגיעה. כל זה מסייע לקסדה לעמוד בתקן ECE 22.06 החדש, ולדברי החברה ה־Atlas 4.0 הצטיינה במבחנים ועברה ביותר מ־20% את רף שנקבע.

בנוסף, לקסדה ריפודי לחיים עם ספוגים בצפיפות חומר משתנה, בד מנדף זיעה ומנגנון שחרור מהיר במקרה חירום, תוספת לכריות באזור האוזניים לצורך שיכוך רעש, המעטפת אווירודינמית ובעלת הרבה פתחי אוורור בחזית וצמד פתחי יציאה מאחור. הרצועה בעלת מנגנון FIDLOCK, משקלה בנע בין 1,500 ל־1,600 גרם, המשקף מתאים ל־PINLOCK והמפתח בעל זווית ראייה של 215º אופקית ו־100º אנכית. ה־Atlas 4.0 מגיעה מוכנה להתקנת דיבורית מקורית, מערכת השמע Shockwave של החברה הכוללת רמקולים בקוטר 40 מ"מ, מיקרופון מובנה, 8 שעות שימוש, טעינה בעזרת USB-C ואפליקציה ייעודית.

אין ספק כי אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר בפופולריות של קסדות רורוק הוא המראה הקשוח שמגובה במגוון אדיר של גרפיקות נועזות, הכוללות גם צבעים מלאים מטליים וקרבון חשוף, כמו גם עיצובים בהשראת דמויות הקומיקס של DC – הג'וקר, באטמן, הרידלר, הארלי קווין, וונדרוומן וסופרמן. בנוסף, Ruroc מציעה מגוון רחב של ביגוד ואביזרים כמו גם מעילי רכיבה.

מחירה של ה־Atlas 4.0 נע בין 2,400 ל־3,400 ₪ ומחיר ערכת השמע Shockwave עומד על 970 ₪, באופנוסנטר מציעים הנחה של 12% על הקסדה לרוכשים בתקופת ההשקה ומציינים שמלאי מוגבל.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין