fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

מדור פרסומי: הצבעים החדשים של הדרוזי

מדור פרסומי: הצבעים החדשים של הדרוזי

צילום: יצרן

— ידיעה פרסומית —

קבוצת עופר אבניר, יבואנית דגמי Suzuki בישראל, מציגה לקראת שנת 2017 את האופנוע המוכר, Suzuki DRZ 400, בצבעים חדשים של כחול ושחור וסט מדבקות מעודכן. הדגם בצבעים החדשים כבר לישראל וניתן לקבלו באספקה מהירה.

ה-DRZ 400 המוכר הוא האופנוע המושלם להתניידות עירונית וגם להרפתקאות שטח מהנות. הדגם מציע מנוע 398 סמ"ק, המפיק הרבה כוח בסל"ד נמוך, מתלים מתכווננים, שלדה קלת משקל, מתנע חשמלי, צד מידע דיגיטלי ומערכת בלמים חדשה. מחיר דגמי 2017 של ה- Suzuki DRZ 400 יעמוד על החל מ- 46,000 שקל כולל אגרות. 


— ידיעה פרסומית —

12 תגובות ל מדור פרסומי: הצבעים החדשים של הדרוזי

  1. כשצריך לזגזג בין מכוניות, כשצריך לעלות על מדרכה, כשצריך להסיע רוורס בחניה, כשנופלים בשטח וצריך להרים את הבהמה, בכל אלה אופנוע כבד הוא כבד מידי. עזבו אתכם מפרסומות, 250 בשילוב משטר ביטוח החובה זה אחל'ה! גם בנפח 200 תמצאו אחל'ה מבצעים לסוף העונה. אופנוע כבד הוא כבד גם על חשבון הבנק שלכם(התיקונים הרבה יותר יקרים), אופנוע קל הוא אופנוע שקל לזרום איתו ויותר קל ליהנות ממנו ביום יום.

  2. הכל טוב ויפה ואתה צודק! אך מה קורה שאתה חפץ לעשות נסיעה ארוכה או טיול אופנועים? 250 זה ממש לא הכלי לביצוע נסיעות ארוכות ,מניסיון. בסופו של דבר אופנוע הוא פשרה וכל אחד צריך להחליט מה הוא עושה הכי הרבה עם האופנוע. בכל מקרה אופנועי סינגל 250 ,400 טובים בשטח בהתאם לקרביותם וכמובן בעיר,אך לא באף מקום אחר.

  3. יובל, מה הבעיה עם רכיבה ארוכה? כמה רוכבים אתה מכיר שיוצאים לטיולים בתדירות גבוהה, גם המדינה קטנה. כדי לחצות את הנגב לאילת ב- 120 או ב 160 קמ"ש, לזה קונים אופנוע? כדי לרכב לאילת? לשימוש החד פעמי הזה? בתכל'ס רוב הרכיבות הם בעיר, או בתנועה צפופה, כשיש כבר אופנוע ומוותרים על המכונית בגלל הפקקים ובעיות החניה. למה 250 לא מתאים? גם 200 מתאים, שיוט ב-100 קמ"ש זה מספיק בהחלט, לטיול כמובן! אבל גם להתניידות במרחקים של ת"א-ירושלים, או ת"א-חיפה, 100 קמ"ש זה מספיק בהחלט. התגרזנות זה לא טיול זה ספורט, ועל כביש ציבורי זאת התאבדות. המתגרזנים הם המיעוט שבמיעוט של הרוכבים. אפילו לשטח, ה- 400 מתחיל להיות קצת כבד. מניסיון הכל מניסיון. יובל, אני לא חיי את חיי בפשרה, האופנוע שלי הוא הכי הכי, פשרות זה למסוכסכים, אני חי עם עצמי בשלום, נסה את זה בעצמך, מומלץ בחום!

  4. מי דיבר על התגרזנות בכביש ציבורי??? כשרשמתי שאני כותב מניסיון התכוונתי לזה! מנוע סינגל, לא רק 250, אלא בכל נפח אינו יעיל לנסיעות ארוכות אין לא את הצעדים הדרושים לרכיבה ארוכה לעומת מנועים אחרים והיו לי את כל נפחי הסינגל מ250 עד 800 במגוון כלים שונים .עם כולם סבלתי בנסיעות ארוכות ,למעשה הטוב ביותרהיה הwrr 250 אך מפאת צורת הכלי והיותו דו"ש קרבי, הרוח היתה בילתי נסבלת, היו המון head shakes והמנוע שבעיר היה מדהים, לא עמד בקצב התנועה עם מכוניות מיני הכי עממיות שיש וכאן כבר חשתי בעיית בטיחות ,הרגשתי כעלה נידף ברוח באוטוסטרדות ולגמרי לא בטוח .קצב התנועה בפועל היום בישראל, בכבישים הפתוחים נעה בממוצע בסביבות כ120 קמ"ש ושאיש לא יספר אחרת! כולם יודעים היכן ממוקמות המצלמות ומשטרה פיזית כלל אינה קיימת.מקווה שהבנת מדוע אופנוע סינגל אינו מתאים למרבית הרוכבים בנסיעות ארוכות וישנם הרבה שמבצעים יותר מטיול פעם בחודש .

  5. אני חוזר ומדגיש עולמך צר כעולם נמלה לאנשים מהסוג שלך מתאים מקסימום אופניים עם גלגלי עזר כנראה הסיגנון רכיבה שלך על אופנוע מתנהל כאילו אתה נמצא על פול-טריילר. שבת שלום!

  6. מנוע 250 סמ"ק משייט בכיף ב 100 קמ"ש, CBR משייט ב 120 קמ"ש. הבעיה היא לא בנפח, הבעיה היחידה היא בארגונומיה(תנוחת הישיבה). כנראה שהמידות הפיזיות שלך לא בממוצע. על CBR250 של הונדה אפשר לשבת שעות רבות בלי כל רמז לכאבים בגב או בתחת, ואפשר לרדת עם הגוף נמוך ואז גם לספוג פחות רוח. מכונית ממוצעת מאיצה ברמזור יותר לאט מקאב של הונדה, בואנה אתה אשכרה לא יודע להחליף הילוכים. ומי בכלל צריך להתפרץ לצומת כדי "לברוח" ממכוניות מזדחלות. להתפרץ ראשון בצומת לזה אתה קורא בטיחות? אתה כנראה איזה ילד שצריך לנגב לו את הנזלת מהאף. על איזה צעדים ארוכים אתה מדבר, על 160 קמ"ש באזור בלי מצלמות? אתה מתאם את השטויות שלך עם מלאך המוות? מלאך המוות יודע שאסור לו להיות איכן שאין צלמות? המצלמות לא נותנות דו"חות על 110 קמ"ש, ורוב השעונים במכוניות שמראים 120 זה בעצם 110. בנתיב הימני של כביש מהיר המהירות לא עולה על 90 קמ"ש בממוצע, אנחנו לא באוטו-באן בגרמיה, הכבישים בארץ לא מותאמים למהירויות כאלה. וואל'ה הביאו לנו לכאן קשקשן רציני, בטח סוכן מכירות של עופר-אבניר. פחחח…

  7. נמאסת עם התגובות רפות השכל שלך והפתיח יובל המבולבל מתחיל ליגע ולשעמם את הנשמה!!!אתה מבלבל את המוח ומקשקש בקומקום שטויות בילתי נסבלות, שפתך עילגת ועלובה ואתה כהרגלך לא מפסיק להתייחס אל המגיבים בזלזול חסר אינטליגנציה ,כאילו הם סוכנים של איזה שהוא יבואן ומייחס להם דברים שמעולם לא נכתבו. היכן ראית בתגובתי את המילה צומת????ומי כתב על התפרצות לצומת ? רק דוגמא מיני רבות להמצאות היוצאות ממוחך המעוות. (העיקר שאתה יודע להחליף הילוכים)כל היבואנים וגם אתה יכולים לקפוץ לי ואם אתה מתכוון להגיב בגסות והגועל הרגילים שלך ולחשוב כאילו אתה מתת האל לאנושות, חסוך ממני ומכולם!!!הסיפא של דבריך המסתיימים "בפחחח" מעיד על האינטליגנציה השופעת שלך .טוב לך 250 שיערב לך ,מצידי תרכב על חמישים סמ"ק כי בן אדם כבר לא תהיה ותגובותיך הן בושה .

  8. הילדון הטפשון – "אוויל מחריש לחכם יחשב "

  9. תלמד תחביר ואיות נטול שגיאות בטרם תגיב את ערימת השטויות המחרידות שאתה רושם, חתיכת תינוק, לך תנגב את החלב מהשפתיים!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין