מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ביואל בדרך לאירופה
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
יצרנית האופנועים האמריקאית האייקונית, שחשפה לאחרונה צמד דגמים חדשים, מרחיבה את פעילותה מעבר ליבשת אמריקה ומתחילה בשיווק אופנועיה בבריטניה, כחלק מתוכנית ההתרחבות שלה לשווקים נוספים, כששיווק בכלל אירופה על הכוונת, ולכן אולי גם בישראל.
השותפים החדשים של ביואל בהקמת החטיבה הבריטית, Rainbow Moto ו־Re-Charge Café, כבר קיבלו את המשלוח הראשון של ה־Hammerhead 1190 הספורטיבי והנייקד 1190SX, וזה גם המשלוח הראשון באירופה מזה 15 שנים – שהתקבל בהשקה חגיגית וכבר נמסר בחלקו לרוכשים הבריטים. בביואל מציינים שזה צעד ראשון בלבד ובקרוב יגיעו לסוכניות בבריטניה גם דגמי ה־Super Cruiser וה־SuperTouring החדשים, וכי בכוונתם להרחיב בקרוב את השיווק למדינות נוספות באירופה.
בנוסף, ביואל סוף סוף חושפים את הגרסה הסדרתית הסופית של ה־SuperTouring – ששיווקו יחל בחודשים הקרובים. דגם הספורט-תיור מבוסס על ה־1190, עם אותו מנוע וי-טווין מקורר נוזל בנפח 1,190 סמ"ק, המייצר 185 כ"ס ו־14 קג"מ, שמותקן בשלדת אלומיניום המשמשת גם כמיכל הדלק. משקלו הרטוב 199 ק"ג לפני ארגזים, והוא יגיע עם מערכת מתלים של Fox ומשכך היגוי, צמד דיסקים קונבנציונליים ולא היקפיים כפי שנהוג בביואל, עם קליפרים של ברמבו, מעטפת קרבון, צמיגי דנלופ Sportmax Q5A וארגונומיה משופרת בזכות מושב חדש ורגליות נמוכות יותר בהשוואה לדגם הנייקד. בנוסף, יוכלו הרוכשים להוסיף לאופנוע צמד ארגזי צד, מערכת פליטה משופרת, קיווקשיפטר ועוד אביזרים. מחירו בארה"ב עומד על 22,495 דולר עבור מי שיזמין את האופנוע עד ה־31 באוגוסט, או 23,995 דולר להזמנות מאוחרות יותר.
BUELL – למי שיבקר במשרדו(!!!) של העו"ד הוותיק והמקסים לענייני תנועה(מומלץ!!!), אבנר גולוב, יוכל לצפות באופנוע BUELL ספורט בצבע צהוב נח לו שם בכיף שלו. מקסים :).
במחיר הזה לא רוצה לחשוב כמה יעלה בארץ הקודש
במחיר הזה ,אני לא רוצה לחשוב כמה יעלה בארץ הקודש
מי באירופה יסכים להראות על הדבר המכוער הזה כשיש כל כך הרבה אופציות יותר יפות ומוצלחות?
אופנוע אמריקאי ( מבחינתי מה שאינו יפני זה לא אופנוע ) מראה מיושן מלא נפח מנוע מיותר לחלוטין, לפחות בארץ. לפי המחירים בחול זה יעלה כמו 2. Tmax או דומיו. כאמור, מיותר לחלוטין.
נסה לא יפני ותראה, סתם נסיעת מבחן.
הקונספציה של יפני עברה מהעולם, אתה עדיין תקוע :).
נסה לא יפני ותראה, סתם נסיעת מבחן. נסה למשל KTM. אלא אם אתה נוסע מ א' ל ב' וזה מה שמעניין אותך, לא כיף והנאה :).
הקונספציה של יפני עברה מהעולם, אתה עדיין תקוע :).