fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: טריומף ספיד 400 וסקרמבלר 400 X

חדש בישראל: טריומף ספיד 400 וסקרמבלר 400 X

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אלבר מוטו, יבואנית מותג טריומף לישראל, משיקה את צמד דגמי הכניסה החדשים של היצרנית הבריטית, ה־Speed 400 וה־Scrambler 400 X, המבוססים על פלטפורמה חדשה עם עיצוב קלאסי ותג מחיר של החל מ־37,690 ₪; בנוסף, מאשרת היבואנית כי דגמי המוטוקרוס יגיעו בעתיד לישראל.

בבסיסם של שני הדגמים, החולקים את רוב מכלוליהם, נמצא מנוע ה־TR400 הכל-חדש, מנוע צילינדר יחיד מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־4 שסתומים, בנפח 398 סמ"ק, המייצר הספק של 40 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 3.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים עם מצמד אסיסט וסליפר קלאץ', מצערת 'רכב-על-חוט' אלקטרונית ובקרת אחיזה הניתנת לכיבוי.

המנוע מותקן בשלדת צינורות פלדה עם מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה וזרוע יצוקה מאלומיניום עם בולם יחיד בעל כיוונון עומס קפיץ מאחור, כשההבדלים נמצאים בכיוונון המתלים והמהלך – 130 ו־140 מ"מ בספיד 400 ומהלך של 150 מקדימה ומאחור בסקרמבלר 400 X. לצמד הדגמים תאורת LED מלאה, לוח מחוונים כפול עם שעון אנלוגי וצג LCD ושקע טעינה USB Type-C.

הסקרמבלר 400 X מצויד במערכת ABS הניתנת לכיבוי, דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 230 מ"מ עם קליפר חד-בוכנה מאחור, וצינורות בלימה שזורים. יש לו גלגלים יצוקים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, עם צמיגי מצלר Karoo Street במידה 100/90-19 מקדימה ו־140/80-17 מאחור.

תנוחת הרכיבה זקופה יותר מזו של הספיד 400, עם כידון רחב ורגליות נמוכות יותר, אורכו הכללי 2,117 מ"מ, רוחבו 825 מ"מ וגובהו 1,190 מ"מ, המושב בגובה 835 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,418 מ"מ, זווית ההיגוי בת 23.2° ומשקלו הרטוב 179 ק"ג כולל 13 ליטר של דלק. כמו כן, יש לו מגיני פנס ראשי, רדיאטור, גחון וידיים, רפידה לכידון וכנף קדמית ארוכה משל הספיד, כשהבדלים נוספים ניכרים בעיצובם הקלאסי.

הספיד 400 מצויד במערכת ABS שלא ניתנת לכיבוי, דיסק קדמי קטן יותר בקוטר 300 מ"מ, גלגל קדמי ייצוק בקוטר 17 אינץ' וצמיגי מצלר Sportec M9RR במידה 110/70-17 מקדימה ו־150/60-17 מאחור, אורכו הכללי 2,056 מ"מ, רוחבו 795 מ"מ וגובהו 1,075 מ"מ, המושב בגובה 790 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,377 מ"מ, זווית ההיגוי בת 24.6° ומשקלו הרטוב 170 ק"ג כולל 13 ליטר של דלק.

מחירו של הטריומף ספיד 400 החל מ־37,690 ₪ ומחירו של הטריומף סקרמבלר 400 X החל מ־39,390 ₪. טווח הטיפולים עומד על 16,000 ק"מ, ותקופת האחריות בת 24 חודשים, ללא הגבלת ק"מ.

מנכ"ל קבוצת הרכב אלבר, דוד לנקרי: "אלבר היא קבוצה שמובילה את החדשנות ושוק הרכב בישראל, אנו שמחים לרתום את היכולות הללו לטובת רוכבי הדו גלגלי בישראל ולייצר חדשנות גם בתחום האופנועים, באופן שיאפשר לרוכבים ליהנות מרכיבה על מותג היוקרה של אופנועי טריומף אותו אנו מייצגים בישראל, כמו גם את המותג האמריקני Harley-Davidson, הזוכים שניהם להצלחה רבה בארץ".

מחירון טיפולים:

טיפול מחיר כולל מע"מ
1,000 ק"מ 877 ₪
16,000 ק"מ 964 ₪
32,000 ק"מ 2,299 ₪
48,000 ק"מ 1,315 ₪
64,000 ק"מ 2,299 ₪
80,000 ק"מ 964 ₪

 

 

 

 

2 תגובות ל חדש בישראל: טריומף ספיד 400 וסקרמבלר 400 X

  1. לצערי אופנוע הודי של חברת בג'ג' עם מדבקה של טריומף

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין