fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: Benda LFC700

חדש בישראל: Benda LFC700

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קבוצת בן עזר משיקה דגם ראשון בישראל של מותג Benda הסיני, המתמקד בייצור אופנועים בעלי עיצוב וקונספטים יוצאי דופן, ה־LFC700 – קרוזר ארוך עם מנוע 4 צילינדרים, עיצוב ייחודי וגלגל ברוחב 310 מ"מ מאחור.

מותג האופנועים הסיני בנדה הוא מותג די צעיר, ובעל גישה קצת שונה לעיצוב וייצור אופנועים. ליין הדגמים של בנדה כולל בעיקר קרוזרים בנפחים החל מ־300 ועד 700 סמ"ק עם מנועי וי-טווין, וי-ארבע ו־4 בשורה, בעלי עיצובים מושקעים ומיוחדים, כשהבכיר בהם – ה־LFC700 – הוא הדגם הראשון של המותג שמגיע לישראל.

ה־LFC700 החל את חייו בשנת 2020 בתור דגם הקונספט LF-01, והגיע לייצור סדרתי ללא הרבה שינויים לאחר שנתיים. ה־LFC700 בעל עיצוב של קרוזר מודרני וספורטיבי, מצוייד במנוע 4 צילינדרים בשורה בנפח 676 סמ"ק, המייצר הספק של 78 כ"ס ב־10,050 סל"ד, מומנט של 6.1 קג"מ ב־8,000 סל"ד ומהירות סופית של 160 קמ"ש. המנוע, שמשודך למערכת יניקת אוויר Ram-air בחזית האופנוע, מותקן בשלדת עריסה כפולה מאלומיניום עם זרוע אחורית ארוכה מאלומיניום ובולם יחיד מאחור, כשמקדימה מותקן מזלג KYB הפוך עם אפשרויות כיוונון.

מערכת הבלימה של ברמבו בעלת שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ מאחור עם מערכת ABS של ניסין. מידות הגלגלים הן ללא ספק הנתון המטורף ביותר של הבנדה, עם גלגל קדמי בקוטר 19 אינץ' הנועל צמיג 130/70-19 ואחורי בקוטר 18 אינץ' עם לא פחות מצמיג 310/35-18 רחב במיוחד.

המושב בגובה 695 מ"מ, משקלו הרטוב עומד על 235 ק"ג כולל 20 ליטר דלק במיכל. ה־LFC700 הוא אופנוע ארוך, אפילו ארוך יותר מהרוקט 3 של טריומף עם בסיס הגלגלים באורך 1,720 מ"מ, אורכו הכללי 2,440 מ"מ, רוחבו 880 מ"מ וגובהו 1,100 מ"מ.  ה־LFC700 מצויד בלוח מחוונים עם צג TFT בעל קישוריות בלוטוס ותאורת LED מלאה. מחירו של ה־LFC700 עומד על 64,900 ₪, בתקופת ההשקה מחירו יעמוד על 59,900 ₪.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    16 תגובות ל חדש בישראל: Benda LFC700

    1. אופנוע מרשים אך יקר בחשבון תוצרת סין

    2. חבל שכבר אי אפשר לרכב על אופנוע במדינה הזאת מבלי להסתכן במות מיותר . אופנוע בהחלט מעניין

    3. עיצוב נאה ומחיר זול אבל…
      קרוזר עם בסיס גלגלים כזה לא מתאים לנסיעה בעיר ולתמרון ברמזורים.
      יהיה מאוד מרשים בחנייה.
      מעניין יהיה דעת כמה יעלה צמיג אחורי.

    4. אויש הכיעור,כ"כ ניסו לחקות את הדיאבל המדהים יצא להם מוטציה עם צמיג לא פרופורציונלי ומנוע זוועה.

      • המושב לא ניראה נוח במיוחד ניראה לי שהיא קשה לרכב עליו בנסיבות ערוכות

    5. בונזו, תראה לנו בבקשה סקר שמוכיח שב 3 שנים האחרונות יש יותר הרוגים בתאונות אופנוע-מה 3 שנים שקדמו להן.

    6. ממש זול למה כזה זול לכזה אופנוע מרשים אני מבקש לקחת תג מחיר לפחות 100 אלף תודה חברים

    7. אולי מספיק כבר עם הדבר המכוער הזה בדמות מגן בוץ על הגלגל? כיעור שאין כדוגמתו.
      חיקוי לדיאבל. הגזמה של צמיג. נו שוין. תתחדשו.

    8. אני מעוניין בנסיעת מבחן לבדוק תימרון ונוחות וכותב יצור והרכבה שיצרו איתי קשר

    9. תביאו במקביל את ה 500darkflag או הchinchila 500 או ה rock 300 לבעלי רישיון a1 ואז יש על מה לדבר זו טעות להתחיל עם משהו שנוי במחלוקת

    10. ואם אתם כבר מביאים את הצינצילה או הרוק תביאו את המקור עם הנעת רצועה ולא כמו qj שמשום צה הביאו דגם עם שרשרת כשיש עם רצועה ואל תביאו את ה300 עם החצי כסא מורכב😳

    11. עוד זבל סיני לרשימה הארוכה של סחורה דפוקה שמגיעה מהמזרח.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל