fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

וידאו: הקפה מלאה של פיטר היקמן ב־TT של האי מאן 2024

וידאו: הקפה מלאה של פיטר היקמן ב־TT של האי מאן 2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

תהיתם איך נראית הקפה מלאה ב־TT של האי מאן, במהירות ממוצעת של מעל 200 קמ"ש לאורך 60 ק"מ? קבלו את נקודת מבטו של פיטר היקמן, מחזיק שיא ההקפה המהירה ביותר באי, על הב.מ.וו M1000RR ב־TT של 2024.

גם בפעם ה־103, מרוצי ה־TT של האי מאן ממשיכים להיות האירוע המוטורי הכי מותח, משוגע ומהיר בעולם, עם מייקל דנלופ ששובר את שיא הניצחונות, דייבי טוד שגורף ניצחון בכורה כפול, היקמן שממשיך לצבור ניצחונות לרקורד ועוד הישגים מדהימים לרוכבים האמיצים שקולחים על עצמם את האתגר שבמרוץ האי המשוגע.

אירועי ה־TT של האי מאן לשנת 2024 הסתיימו עם כמה הישגים מדהימים – כמו מייקל דנלופ ששבר את שיא הניצחונות של דודו, ג'ואי דנלופ ז"ל, עליו נרחיב בכתבה של סר אלן קאת'קארט – ועוד שנה מדהימה של הרוכב הבריטי עטור הניצחונות במרוץ הקשה בעולם, פיטר היקמן, שמוסיף לו את הניצחון ה־14 ב־TT של האי מאן. הניצחון של היקמן במרוץ ה־Superbike TT לא היה ההישג היחיד שלו, שלאחר קרב מותח על ההובלה במרוץ ה־Superstock TT שהתקיים בהמשך השבוע מאבד את המקום הראשון לדייבי טוד, שזהו ניצחונו הראשון ב־TT, לאחר שהיה במקום השני אחרי היקמן במרוץ ה־Superbike TT. טוד הגדיל את הישגו המרשים ובסוף השבוע ניצח את מרוץ ה־Senior TT, אליו כולם נושאים את עיניהם, אותו הוביל בבטחה לניצחון לאחר שהיקמן התרסק מההובלה בתחילת המרוץ.

צפו בהקפה מלאה של מסלול ה־TT של האי מאן מנקודת מבטו של פיטר היקמן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין