fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

מבצע חרבות ברזל: התנדבות לאופנוענים

מבצע חרבות ברזל: התנדבות לאופנוענים

חדר מלחמה אופנועים – התנדבות לסיוע בשינוע והסעים

קבוצת חמ"ל אופנועים מתגייסת לתמיכה בכוחות הביטחון, תושבי הדרום והנפגעים ומשפחותיהם במהלך מבצע "חרבות ברזל", שנפתח בעקבות הטבח המזעזע שביצעו מחבלי חמאס ביישובי העוטף, במהלכו נהרגו מעל לאלף אזרחים ונפצעו אלפים.

עם פרוץ המלחמה עלה הביקוש לסיוע בשינוע והסעות, לאור גיוס המילואים הנרחב ובעיות מוכנות, נרתמו קבוצת הפעילות החברתית המורכבת מבעלי אופנועים, "חדר מלחמה אופנועים", קבוצה שהוקמה לזכרו והנצחתו של רס"ן בר פלח ז"ל, מטרת הסעה ושילוח בעת חירום, הקבוצה מקשרת בין הבקשות לסיוע לרוכבים הפנויים לסייע.

רוכבים שמעוניינים להתנדב לקבוצה יכולים להירשם ולמלא את הטופס, אחרי ההצטרפות וקריאה של כל ההנחיות ניתן להצטרף לקבוצה – מכיוון שמדובר בנושאים בעלי רגישות, חלקם מבצעיים, ישנו תהליך אישור וזיהוי לרוכבים ולמבקשי הסיוע. בימים אלו ישנה דרישה גדולה לסיוע הזה, אם אתם פנויים להתנדב – אתם יכולים לרתום את שני הגלגלים שלכם למטרה החשובה.

טופס הרשמה לאופנוענים מתנדבים
קישור לקבוצת הוואטסאפ

 

מבצע איסוף תרומות לחיילים

מיקאל כהן, ממארגני Ride For Bar, פתח במבצע איסוף תרומות לחיילים שמתקיים בחצר בית ספר בגין בפולג, רחוב מוטה גור 4, נתניה, שם מיקאל ומתנדבים נוספים מכינים חבילות לחיילים עם מוצרי מזון, היגיינה, ביגוד וציוד נוסף, אותם יחלקו בהמשך באזורי הכינוס. רוצים להצטרף? תוכלו להתעדכן בקבוצת הוואטסאפ.

 

בירכיות לחיילים

כחלק מאיסוף תרומות ציוד לחיילים, נאספה גם כמות של ציוד רכיבה, אך הלוחמים בשטח עדיין זקוקים לציוד נוסף, בדגש על מגני בירכיים, אם אתם יכולים לעזור – אנא צרו קשר עם תמי גורלי בדף תמי גורלי סיפורים מוטוריים / Tammy Gorali Moto stories.

 

יחידת שביט – אופנוענים חמושים

יחידת מתנדבים בפריסה ארצית שמטרתה להגיע בזמן קצר למקומות שבהם נדרש דיווח, הכוונה או כל עזרה אפשרית עד הגעת כוחות הסיוע. מהירות התגובה במצבי קיצון היא קריטית ועם רכב דו גלגלי ניתן להגיע במהירות לכל מקום ולהעביר מידע מהיר לחמ"ל היחידה להפעלת כוחות הביטחון. הרוכבים אינם נדרשים לשמש ככוח לוחם, אך חשוב שיהיו חמושים לצורך הגנה עצמית.
נדרשים מתנדבים רבים ככל האפשר שבבעלותם אופנוע ונשק ברישיון, שברצונם לתרום למאמץ המשותף. ההתנדבות מתוכננת להתקיים באזור המגורים או השהייה של הרוכב, כך שיהיה בכך ערך גבוה להגנה על הבית ולתגובה מהירה. רוכבים שמעוניינים להתנדב לקבוצה יכולים להירשם ולמלא את הטופס, אחרי ההצטרפות וקריאה של כל ההנחיות ניתן להצטרף לקבוצה – מכיוון שמדובר בנושאים בעלי רגישות, חלקם מבצעיים, ישנו תהליך אישור וזיהוי לרוכבים ולמבקשי הסיוע.

טופס הרשמה לאופנוענים חמושים
הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ

 

 

 

 

2 תגובות ל מבצע חרבות ברזל: התנדבות לאופנוענים

  1. הי
    טופס ההרשמה לאופנוענים חמושים לא נפתח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין