fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: עופר אבניר מסירות יולי 2016

מדור פרסומי: עופר אבניר מסירות יולי 2016

צילום: יצרן

— ידיעה צרכנית — 

השוק הדו גלגלי ממשיך את מגמת הגידול ומראה צמיחה של כ-11% בחצי שנת פעילות (נתוני חודש יולי אינם סופיים ולהערכתנו חסרים כ-10% מנתוני הרישוי. עם השלמת נתוני חודש יולי קצב הגידול ישמר על כ-10%). מגמת התחזקות אופנועי הביניים ממשיכה, כמו גם התחזקות הקטנועים בנפח ביניים, אשר מוכיחים כי לקוחות הפריפריה מבינים את הפתרון בשימוש רכב דו גלגלי בכניסה לערים הגדולות עם הצפיפות התחבורתית ובראשן תל אביב.

נתוני יולי אינם משקפים את הורדת המיסוי על דגמי דו גלגלי בנפח של עד 125 סמ"ק שעליה הכריז משרד האוצר, אנו מאמינים שהוזלת מס הקניה תגרום לשוק לשמור על אחוזי גידול בחודשים הקרבים.

מותג קטנועים KYMCO – עלייה של כ-25% בהשוואה לשנה קודמת, כשלהיטי המכירות הם Movie 125 שהינו דגם הדו גלגלי הנמכר ביותר בישראל, Downtown 250 ו- Downtown 350.    
מותג הקטנועים והאופנועים סוזוקי חוגג עלייה של קרוב ל-50%, נתון הממחיש התחזקות פלח האופנועים.
מותג פיאג׳ו שומר על רמת המכירות זהה לאשתקד. הפערים בדו"ח בהשוואה לשנה שעברה נובעים כתוצאה מרישום של כלים על שם יבואן בשנה שעברה, שאינם קיימים בדו״ח החודשי.
מסירות מותג השטח הוסקוורנה נמצא בגידול של כ-40% מתחילת השנה וזאת למרות שמדובר במסירות חודש יולי שהינו חודש קיץ חם עם פחות רכיבות בשטח.

— ידיעה צרכנית — 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין