fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

חדש בישראל: קוואסאקי אלימינייטור 500

חדש בישראל: קוואסאקי אלימינייטור 500

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור משיקה את האלימינייטור 500, דגם הקרוזר-כניסה החדש של קוואסאקי שהוצג לצד דגמי ה־Z500, הנינג'ה 500 החדשים; מחירו לחודש ההשקה 42,985 ₪.

ה־Eliminator 500 הוא קרוזר חדש שהצטרף למשפחת קוואסאקי בתערוכת מילאנו 2023, והוצג לצידם של ה־Z500, הנינג'ה 500 שמחליפים את דגמי ה־400. האלימינייטור 500 מצויד במנוע טווין מקבילי חדש בנפח 451 סמ"ק, המייצר הספק של 45 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 4.3 קג"מ ב־6,000 סל"ד.

המנוע, המשודך למצמד עם מנגנון אסיסט וסליפר קלאץ', מותקן בשלדת צינורות חדשה עם מזלג בקוטר 41 מ"מ מקדימה וזוג בולמים אחוריים, בסיס גלגלים באורך 1,520 מ"מ, מושב בגובה 735 מ"מ וגלגלים יצוקים בקוטר 18 אינץ' מקדימה ו־16 אינץ' מאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 310 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר דו-בוכנתי מאחור, מתוגברת ע"י מערכת ABS של ניסין.

העיצוב בסגנון בובר, עם צביעה אחת – בשחור מט – כשהאלימינייטור 500 מצויד בתאורת LED מלאה וצד LCD עגול עם קישוריות בלוטוס ואפליקציה ייעודית, וגרסת ה־SE מוסיפה חלקים אסתטיים דוגמת כיסוי פנס ראשי, גומיות לטלסקופים, מושב משודרג ושקע טעינה USB, משקלו הרטוב של האלימינייטור עומד על 176 ק"ג, עם תוספת של 1 ק"ג ל־SE, ומיכל הדלק בנפח 13 ליטר. מחירו החל מ־44,985 ₪ ובחודש ההשקה יוצע במחיר מוזל של 42,985 ₪.

יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות דו-גלגלי, מטרו מוטור: "ה־Eliminator 500 החדש משחזר את אחת הנוסחאות המנצחות שהציגה קוואסאקי כבר בשנות ה־90. אז הציגה קוואסאקי את ה־EN500 אשר כבש את לב הרוכבים. האלמניטור החדש מציע בדיוק את אותה נוסחה: מחיר אטרקטיבי, איכות, אמינות, מראה נכון ורוח צעירה ומודרנית אשר יהפכו את הקרוזר החדש של קוואסאקי לאהוב הקהל ומוביל הקטגוריה".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל