fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

קריאה לתיקון לקאוואסאקי נינג'ה 250

קריאה לתיקון לקאוואסאקי נינג'ה 250

אופיר דואק

צילום: יצרן

יבואנית קאוואסאקי לישראל 'מטרו מוטור' מוציאה היום קריאה לתיקון לבעלי קאוואסאקי נינג'ה 250. הקריאה לתיקון כוללת 231 כלים מהשנים 2008 עד 2012 שבהם יתכן כשל בתושבת חיישן ההתהפכות, דבר העלול לגרום לדימום מנוע בזמן נסיעה. במסגרת התיקון תוחלף תושבת החיישן גם אם היא אינה פגומה ואורך התיקון ימשך כשעה.
בעלי האופנועים יקבלו הודעה בדואר ומי שמעוניין לבדוק אם אופנוע נכלל בקריאת התיקון יוכל לברר זאת בטלפון 03-6335560.
צריך לזכור שעל פי החוק בעל רכב שלא יבצע את התיקון במסגרת קריאת התיקון לא יוכל להעביר את אופנוע את מבחן הרישוי השנתי.

אגב, קריאת התיקון הנוכחית מצטרפת לקריאה נוספת לתיקון שפורסמה על ידי 'מטרו מוטור' לפני מספר חודשים בה נכללו 23 אופנועי קאוואסקי, בהם גם הנינג'ה 250, עקב כשל בטבעת האבטחה של רגלית הרוכב.

5 תגובות ל קריאה לתיקון לקאוואסאקי נינג'ה 250

  1. יותר אמין יותר חסכוני והתנהגות כביש 4 רמות מהקואסקי בלאי הזה

  2. חיישן התהפכות מזהה שהאופנוע בזוית אופקית (כלומר שוכב על הכביש או בזוית קרוב לכך) ואז הבקר הממוחשב של האופנוע, או ECU, מנתק את ההצתה למנוע וכך מדומם אותו.

    חיישן ההתהפכות יכול להיות מכני (משקולת אופקית על מסילה הנופלת עם כוח המשיכה כאשר האופנוע אופקי) או אלקטרומגנטי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל