fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

מוטו מטייל: הצרעות במעלה עקרבים

מוטו מטייל: הצרעות במעלה עקרבים

כתב: מרון אלעד, מועדון הווספות הישראלי | צילום: ניר פרבר, אורן רזניק

באמצע חודש מרץ 2024, הפך חאן גמלייה בערבה התיכונה לנקודת המפגש של חובבי וספות מכל רחבי הארץ. כ־50 רוכבים ורוכבות ותיקים וצעירים, התכנסו יחד לטיול מיוחד במדבר יהודה. על גבי מגוון וספות ססגוניות, החל מדגמי שנות ה־60 ועד לדגמים חדשים בני ימינו, חיכו להזנקה שתיקח אותם למסע מרגש דרך נופיה היפים של ארץ ישראל. הטיול הוא בגדר חלום של חברי המועדון, שארגן מסלול רכיבה מאתגר ומרגש עבור חובבי המותג האיטלקי.

הטיול החל בצורה קלאסית – בחמישי, החל משעות הצהריים, התכנסו החברים בחאן – מי ברכיבה או מי שבחר על נגרר – לפגישת חברים נעימה, ובהמשך לארוחה לילית 'על האש' סביב המנגל לצד כוס בירה צוננת, ונהנו מזמן איכות לפני היום הגדול שצפוי להם למחרת. כשהשמש זרחה, לאחר תדרוך והתארגנות קצרים, הונעו הווספות באחת והקבוצה נשמה מלוא ריאותיה את הריח המשכר של שריפת בנזין מעורב בשמן שתי פעימות – וגם סתם בנזין שרוף מהאחיות הצעירות יותר – בדרכה למסע בין הכבישים המבודדים והמתפתלים במדבר עם נופי בראשית עוצרי נשימה הטבועים בתוואי הארץ.

לאחר היציאה לטיול המאתגר מחאן הגמלייה בערבה התיכונה, המסלול התקדם לכיוון ים המלח ולאורכו, טיפס בתלילות לעבר ערד ומשם על כביש 258, בין מפעלי הפוספטים, ישירות אל מעלה עקרבים המרשים. הרכיבה כללה נסיעה בכבישים מפותלים, דרכי עפר ותוואי שטח מגוונים, תוך שהרוכבים נהנו מהאתגר ומהחוויה הייחודית שרק רכיבה על וספה במדבר יכולה להציע. לבסוף, שבו חברי המועדון דרך כביש 90 לנקודת המוצא בחאן הגמלייה – מסלול כולל של כ־190 קילומטרים שנמשך כ־6 שעות רכיבה איטית, נעימה ומרתקת.

בין המשתתפים בטיול הייתה גם משפחה מיוחדת במינה: סב, אב ונכד צעיר, שלושה דורות שרכבו יחד על וספה אחת עם סירה. זיכרונות ילדות, אהבה משותפת למותג וסיפורים שעברו מדור לדור הפכו את הטיול לחוויה משפחתית בלתי נשכחת. "המסע הזה החזיר אותי לימי נעורי עם הווספה, עת הייתי שועט בסמטאות ראש העין", סיפר הסב, יגאל בן ה־81. בנוסף, זוג עולים חדשים מרוסיה, חברים לשעבר במועדון הווספה במוסקבה, הצטרפו לטיול. עבורם, זו הייתה הזדמנות נהדרת להכיר חברים חדשים, לחוות את התרבות הישראלית וליהנות מטיול מיוחד באזור מיוחד בארץ.

הטיול למעלה עקרבים היה חוויה בלתי נשכחת עבור רבים מחברי המועדון, המשתתפים במגוון האירועים, הטיולים והמפגשים החברתיים שמארגן המועדון לאורך כל השנה, שמאפשרים לחובבי וספות מכל רחבי הארץ לחלוק את אהבתם למותג וליהנות מחוויות ייחודיות. הטיול הבא כבר בשלבי תכנון מתקדמים, וחברי המועדון מלאי התלהבות לקראת הרפתקאות חדשות. זה המקום להודות לחברי מועדון הווספות הישראלי שלקחו חלק בחוויה המדברית הייחודית, ולחברת עופר אבניר, יבואנית וספה, שדאגה לפרוש את חסותה על ארוחת הערב העשירה.

שלושה דורות על וספה אחת

 

 

 

 

4 תגובות ל מוטו מטייל: הצרעות במעלה עקרבים

  1. כמות הכסף שיעשו על התיקונים אכ מכסה את כל ההוצאות של החברה, אבל, עדיין, חוויה מרתקת

  2. ממש כיף לראות חבורה מגובשת שעושה כיף .אך הווספה שלי הכי יפה

  3. היה טיול מושלם. תודה רבה על הזכות שהיה לנו להשתתף בו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל