fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

תערוכת קלן: וי-סטרום 1000, הדור הבא

תערוכת קלן: וי-סטרום 1000, הדור הבא

אופיר דואק

צילום: יצרן

אופנועי תיור הרפתקני הם הדבר החם בשנים האחרונות וגם בתערוכת קלן בה מוצגים הב.מ.וו R1200GS החדש, ק.ט.מ 1190 אדוונצ'ר והדוקאטי מולטיסטראדה המעודכן. גם סוזוקי רוצים להצטרף לחגיגה וחושפים בקלן את הוי-סטרום 1000 קונספט. הוי-סטרום 1000 אמנם נעלם מהשוק המקומי ומרוב השווקים באירופה לפני מספר שנים, אך בשוק האמריקאי הוא עדין נמכר בארה"ב מבלי שעבר שינויים מהותיים מאז הצגתו בשנת 2002. אנחנו לעומת זאת נותרנו עם הוי-סטרום 650 שעבר מתיחת פנים מקיפה לפני כשנה.

הקונספט החדש הוא קדימון לדור הבא של הוי-סטרום ובסוזוקי טוענים שהעיצוב שואב השראה מה-DR750S הקלאסי מסוף שנות ה-80' (הידוע בכינויו BIG). יש בכך אולי משהו בעיקר כשמדובר בכנף הקדמית הגבוהה, אבל מעבר לכך קשה למצוא דמיון אמיתי לבין ה-DR הקרבי בפרט שהקונספט מסתפק בחישוקים יצוקים וצמיגים בעלי פרופיל כביש. הבשורה האמיתית בעיצוב החדש והשנוי במחלוקת היא שבסוזוקי החליטו להבדיל, לפחות עיצובית, בין שתי גרסאות הוי-סטרום.
בסוזוקי לא מרבים בפרטים טכניים אבל ניתן לספר שהקונספט מתהדר במנוע V טווין בנפח 1,000 סמ"ק שהוא קרוב לוודאי פיתוח של מנוע הקיים וי-סטרום ששורשיו עוד ב-TL1000 מסוף שנות ה-90'. עוד ניתן למצוא בקונספט שלדת אלומיניום, מזלג הפוך מתכוונן מלפנים ומערכת בקרת משיכה. מהתמונות ניתן להבחין גם במערכת ABS וקליפרים ראדיאלים מלפנים. כמובן שהקונספט מצויד בכל סממני הז'אנר הכוללים סבל מאסיבי, מיגון גחון, מגני ידיים וזיווד מקיף.
הוי-סטרום קונספט בהחלט לא כולל טכנולוגיה עתידנית אלא מיישר קו עם הכלים בקטגוריית התיור ההרפתקני. כעת רק נור לחכות לדגם הסרתי שיופיע לקראת 2014.

גלריה

9 תגובות ל תערוכת קלן: וי-סטרום 1000, הדור הבא

  1. סוזוקי מתעלים על עצמם ויוצרים בכל פעם אופנועים יותר ויותר מכוערים. איפה הוא ואיפה הDR BIG המקסים

  2. אבל יש לזכור כי זה אופנוע קונספט – ייתכן שסוזוקי ייצרו אופנוע אחר בסופו של דבר

    מלבד החזית שאר האופנוע מרשים, ויש לזכור כי סוזוקי כמעט מעולם לא היו היצרן שנוטל על עצמו הובלה טכנולוגית וסיכונים. האסטרטגיה שלהם היא לייצר כלים סופר אמינים וזולים לרכישה.
    אם אתה מחפש חידושים וריגושים יש את הדוקאטי מולטיסטרדה.. (ואני מודה שאני לוטש עיניים לדגם ה-S טורינג)

  3. עוד לא קם האופנוע שיחליף את ה GS האגדי. כל השאר ובעיקר הויסטרום הם סתם חיקויים עלובים המיועדי לחסרי הפרוטה.

  4. בא לי כזה !!! שילוב הצבעים מדהים גם בנוסף להכל !

  5. אני רחוק מלהיות חסר פרוטה, כמו כן רבים מחברי הסטרומטרופרים. יש לרבים מאיתנו אפשרות כלכלית לקנות כל אופנוע שמיוצר היום, במזומן.
    אבל בחרנו לרכוש אופנוע סופר אמין, עם מנוע חלק בפעולתו, ורסטילי – אופנוע שלא ייתקע באמצע הדרך. אופנוע שקל להתאים אותו לצרכים שלך בקלות.
    מה שמפריע לך כנראה זה שאופנוע מצויין עושה עבודה לא פחות טובה מ-GS שעולה כמעט פי 3 ממנו.
    לגבי עיצוב – מכוער או לא זכור את הכלל הבא:
    Function Over Form.
    לעולם לא אקנה GS – רכבתי עליו וסבלתי. כבד מאוד ומרגיש כמו טרקטור עם כל הויברציות. אי אפשר לקחת פניות איתו כמו הוי-סטרום.
    כמו שכתבתי – יש לי את הכסף לקנות מולטיסטרדה או טריומף 1200 חדש – אני פשוט אוהב עמוקות את הוי-סטרום ומחכה עוד שנה שנתיים כדי למצות אותו לחלוטין מבחינת יכולות הרכיבה שלי.
    בינתיים, אתה מוזמן לקרוא את הכתבות שלי על הרפתקאות יחד עם הסוס הלבן, ולראות שהרפתקה מתחילה בראש, והאופנוע היא רק כלי לממש אותה.

  6. ולשים לב לפרטים קטנים. האופנוע עמניין כולו. הפיתוחים הצבעים . לדעתי אין לו מהלהתבייש לעומת כולם ואף יפה מהם. בטח מהVMW שלאחר שאתה קונה בטח פושטים לך את העור מהגוף…..

  7. נראה כאילו הוא התארך וזוית המזלג שונתה במקצת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל