fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מטרו מוטור תייבא את שאר רכבי קונצרן Dongfeng

מטרו מוטור תייבא את שאר רכבי קונצרן Dongfeng

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: מטרו, דונגפנג

יבואנית רכבי Voyah, של קונצרן דונגפנג הסיני, מקבלת את הזיכיון לייבוא של הרכבים החשמליים של הקונצרן, שישווקו בישראל תחת אותו המותג, ביניהם המיני BOX ורכב השטח MHero.

מטרו מוטור מייבאת לישראל מאז 2022 את מותג הרכב הסיני Voyah, השייך לקונצרן דונגפנג ומשמש כחטיבת רכבי הפרימיום שלו, עם הרכב הפנאי הגדול Free, אליו הצטרף לאחרונה גם ה־Dream ובהמשך השנה גם דגמים נוספים של המותג. בקונצרן ראו במטרו שותפים משמעותיים ויצירתיים, לדברי Ma Lei, מנכ"ל הייצוא והייבוא העולמי של דונגפנג, ובחרו להמשיך את העבודה המשותפת גם עם רכבים נוספים של היצרן, המשווקים בסין תחת מספר מותגים – MHero, Aeolus, Epi, Nammi – שבישראל יאוחדו תחת מותג Dongfeng.

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "היצירתיות והנחישות של מטרו, מערכת היחסים הקרובה מול היצרן וכן ההצלחה של VOYAH בישראל, גרמו לדונגפנג לבחור במטרו כשותף וכיבואן הנכון עבורה בישראל ואפשרו לנו להרחיב משמעותית את שיתוף הפעולה המוצלח עם דונגפנג, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם. שיתוף הפעולה מבטיח את צמיחתה של מטרו בשנים הקרובות ואת הפיכתה לאחת החברות המובילות בשוק הרכב. במהלך השנה יגיעו מספר דגמים חדשים שמופנים למרכז השוק בסגמנטים שונים. להכרזה של דונגפנג על כוונתה להיות יצרן רכב מהמובילים באירופה תהיה השפעה ישירה ומשמעותית על שוק הרכב בישראל".

 

 

 

 

גלריה

2 תגובות ל מטרו מוטור תייבא את שאר רכבי קונצרן Dongfeng

  1. ומתפלאים שישרעהללל המושחתת היא המדינה היקרה בעולם ???!!! שוק סגור חסר תחרןת בכל המגזרים המנוהל עי מספר מצומצם של משפחות בחסות המושחתים ממעל המקבלים אתנן בריא לשמור על ישרעעעהלהרקובה יקרה על גב הציבור ,להקיא .מי שאשם זה אתם העם ,העם הוא ראי ההנהגה ולעם מושחת הנהגות רעות ומרושעות הדואגות רק לעצמן ופטרוניהם בעלי ההון.כנראה צריך להחליף את העם???

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל