fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

XSR700 – ספורט הריטג' חדש (ישן) של ימאהה

XSR700 – ספורט הריטג' חדש (ישן) של ימאהה

אביעד רייס

משפחת הספורט- הריטג' של ימאהה הכוללת דגמי רטרו "עם אישיות" כמו XJR1300 ו-SR400, מקבלת בן נוסף, והפעם מדובר ב-XSR700, צמד האותיות XS בוודאי מדליק את הקוראים היותר וותיקים/חופרים שכן זה צמד האותיות של דגמי הארבע פעימות הראשונים של ימאהה שהופיעו בסוף שנות השישים של המאה הקודמת. XS-1 שהפך תוך זמן קצר ל-XS650, מנוע שני צילינדרים ועיצוב UJM (יפני אוניברסאלי, כלומר נראה משעמם אבל ביצועיסט, שימושי, יעיל ואמין) והצלחה גדולה במכירות.

ה-XSR700 מספק תערובת נעימה המשלבת מודרניות וקלאסיקה, ומונע ע"י אותו מנוע של ה-MT-07 הפופולארי, שהוכתר לאופנוע השנה ע"י מספר מגזיניי אופנועים מובילים ב 2014. מושב האופנוע בעל טקסטורות כפולות, יושב על שלדת זנב אחורי אותו ניתן לעצב מחדש בקלות – היצרן מבין ולוקח בחשבון כי גרסאות הרטרו אהובות במיוחד על המשדרגים, ויש סבירות גבוהה שרבים מהם שיקנו את האופנוע ולא ישאירו אותו באותו מצב בו הוא עזב את שערי המפעל. ה-XSR700  יציע לרוכשיו חבילות אביזרים יעודיות לרוכב ולאופנוע כנהוג ע" כל החברות בדגמי הרטרו שלהן.

פנסיו המודרניים של ה MT-07 הוחלפו לפנסי רטרו כראוי באופנוע עם עיצוב קלאסי, ומיכל דלק מאלומיניום סטייל FASTER SONS על שם הגרסה המיוחדת על בסיס ה MT שנבנתה ע"י בונה האופנועים היפני שינייה קימורה במיוחד לכבוד פסטיבל אופנועי הרטרו WHEELS AND WAVES שנערך השנה. 

מה עוד? 
אגוזוזים קצרים המפיקים סאונד מעולה, חישוקי אלומיניום עליהם יושבים צמיגי פירלי פאנטום מקדימה ומאחורה, המספיקים  את המראה מתאים וגם אחיזה טובה לרוכב, ומערכת ABS שתיתן את הבטיחות המקסימלית לכל מקרה שלא ייבוא. 
הצבעים האפשריים לבחירה יהיו ירוק "יער" ו GARAGE METAL”".

נראה כי המנוע הכל כך מוצלח עם עיצוב רטרו שנחשב לדבר החם בשוק כרגע, יכול ליצור שילוב מנצח- רעיון מצויין של היצרן שמוכיח כי הוא מאזין לרחשי השוק. 

זמינות לשוק בחו"ל אמורה להיות מנובמבר 2015, ואולי גם לשוק הישראלי, בו כבר מתפתחת לה אט אט תחרות בנישת הרטרו עם מספר דגמים של יצרנים מובילים, והגעתו של אופנוע עם פלטפורמה אהובה במיוחד על הרוכב הישראלי, תוכל לבטח לקבל מקום של כבוד. 

גלריה

תגובה אחת ל XSR700 – ספורט הריטג' חדש (ישן) של ימאהה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל