fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: דוקאטי DesertX ראלי

חדש בישראל: דוקאטי DesertX ראלי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה על תחילת שיווק אופנוע האדוונצ'ר של היצרנית מבולוניה, ה־DesertX‏, בגרסת הראלי החדשה המציעה יכולות שטח משופרות עם גלגלים וצמיגים חדשים ומתלים ארוכי מהלך, כמו גם גרפיקה חדשה.

ה־DesertX‏ הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019 כדגם קונספט והגיע לישראל כדגם הייצור הסדרתי בסוף 2021. במהלך שנת 2023 הציגה דוקאטי גרסת אב-טיפוס בעלת ביצועי שטח משופרים, שהשתתפה במרוץ ההארצברג-רודיאו וזכתה במקום הראשון בקטגוריה שלה, והגיעה במהירות לייצור סדרתי. גרסת הראלי החדשה נבדלת מה־DesertX‏ הרגיל במתלים, הגלגלים, הצמיגים והגרפיקה החדשה, הכוללת גם כנף קדמית גבוהה.

ל־DesertX‏ ראלי אותה שלדת צינורות פלדה, המשכנת את מנוע הטסטה-סטרטה 11°, וי-טווין ב־90° (או L-Twin, כפי שהוא מכונה בדוקאטי), מקורר נוזל, בנפח 937 סמ"ק, המייצר הספק של 110 כ"ס ב־9,250 סל"ד ומומנט של 9.4 קג"מ ב־6,500 סל"ד. בחלקה הקדמי מותקן מזלג KYB בקוטר 48 מ"מ עם קארטרידג' סגור, מהלך ארוך של 250 מ"מ וכיוונון מלא, כמו גם משכך היגוי של אוהלינס, ומאחור זורע אלומיניום עם נקודת עיגון שונה לשלדה ובולם עם מהלך של 240 מ"מ וכיוונון מלא. גלגלי שפיצים חדשים, בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־18 אינץ' מאחור, חזקים וקלים יותר, וכעת בעלי פנימית ובחירה של שלושה דגמי צמיגים של פירלי – סקורפיון ראלי STR, סקורפיון ראלי או סקורפיון טרייל 2 – במידות 90/90-21 ו־150/70-18. מערכת הבלימה עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים ברמבו M50 מונובלוק רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 265 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מאחור.

החבילה האלקטרונית כוללת חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, שישה מצבי רכיבה (אנדורו, ראלי, ספורט, טורינג, אורבן וגשם) כמו גם 4 מצבי כוח, בקרת בלימת מנוע, בקרת אחיזה, בקרת ווילי מערכת קורנרינג ABS בעלת 3 רמות התערבות ואפשרות לכיבוי וקוויקשיפטר. צג ה־TFT בגודל 5 אינץ' מותקן בצורה אורכית, לעומת התצוגה האופקית המוכרת, וניצב בזווית בה ניתן לחזות בנתונים גם ברכיבה בעמידה, וכולל קישוריות בלוטוס לסלולרי, ניווט, הזרמת מדיה ועוד.

מיכל הדלק בנפח 21 ליטר המושב בגובה 910 מ"מ, מרווח הגחון גדל ל־280 מ"מ, משקלו הרטוב (ללא דלק) עומד על 211 ק"ג ובסיס הגלגלים באורך 1,625 מ"מ. ה־DesertX ראלי ניתן לרכישה גם בגרסה מוגבל ל־47 כ"ס המתאימה לרישיון A1. מחירו של ה־DesertX‏ ראלי בישראל עומד על 170,950 ₪ בתקופת ההשקה, כשהוא מציע 4 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ, מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ וטיפול דזמו ראשון ב־30,000 ק"מ.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובה אחת ל חדש בישראל: דוקאטי DesertX ראלי

    1. האופנוע הכי מוארך שאפשר לקנות לשטח כאשר התקציב בכיס חופשי.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל