fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: קוואסאקי ZX-4R נינג'ה

חדש בישראל: קוואסאקי ZX-4R נינג'ה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרנים

דגם נוסף מסדרת הנינג'ה המעודכנת של קוואסאקי נוחת בישראל, עם מנוע 4 צילינדרים המייצר כ־80 כ"ס בקרוב ל־15,000 סל"ד, חבילת אלקטרוניקה נרחבת ומכלולים ספורטיביים, הנינג'ה ZX-4R הוא לא אופנוע מתחילים.

קוואסאקי מחייה קונספט מרגש מהעבר עם הנינג'ה ZX-4R, אופנוע ספורטספורט 4-צילינדרי בנפח קטן, שהחל את דרכו לפני כ־5 שנים, אז חשפה קוואסאקי לראשונה את ה־ZX-25R, סנונית מודרנית ראשונה לאופנה שהייתה נפוצה אי שם בשנות ה־80 וה־90 בקרב היצרניות היפניות. מאז עבר הדגם שינויים, ביניהם הגדלת הנפח ל־400 סמ"ק ובסוף השנה שעברה גם התאמה לשווקים האירופאים.

ה־ZX-4R החדש, שמוצע גם בגרסת RR, מצויד במנוע 4 צילינדרים בשורה, מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־4 שסתומים לצילינדר, בנפח 399 סמ"ק המייצר 77 כ"ס (80 עם אפקט ה־Ram Air) ב־14,500 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ ב־13,000 סל"ד – מתוך 15,000 סל"ד זמינים. החבילה האלקטרונית כוללת תאורת LED מלאה, 4 מצבי רכיבה – ספורט, כביש, גשם ולהתאמה אישית – שמשנים את מיפוי המנוע (2 מצבים) ומערכת בקרת אחיזה עם 3 מצבי התערבות וכיבוי מלא, כמו גם מערכת ABS של ניסין כסטנדרט וקוויקשיפטר דו-כיווני בתוספת תשלום, או כסטנדרט על ה־RR. לוח המחוונים עם צג TFT בקוטר 4.3 אינץ' בעל חיבור בלוטוס ומספר מצבי תצוגה, כולל מצב מסלול שמוסיף Lap Timer בולט לתצוגת המידע.

המנוע חובב הסל"ד, בעל 6 הילוכים ומצמד סליפר ואסיסט קלאץ', מותקן בשלדת צינורות פלדה עם מזלג Showa SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork – Big Piston) הפוך בקוטר 37 מ"מ עם מהלך גלגל של 120 מ"מ וללא אפשרויות כיוונון מקדימה ובולם יחיד עם מהלך גלגל של 112 מ"מ מאחור, עם כיוונון עומס קפיץ. ב־RR אותו מזלג קדמי מקבל כיוונון עומס קפיץ ובולם Showa BFRC אחורי עם כיוונון מלא ומהלך גלגל של 124 מ"מ. מערכת הבלימה בעלת שני דיסקים בקוטר 290 מ"מ וקליפר מונובלוק רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ וקליפר חד-בוכנתי מאחור. על הגלגלים הייצוקים מותקנים צמיגי דנלופ GPR300 במידות 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור.

תנוחת הרכיבה ספורטיבית עם כידון קליפ-און המותקן מתחת למשולש העליון. מנופי המצמד והבלם ניתנים לכיוונון. זווית ההיגוי בת 23.5° והמפסע 97 מ"מ, אורכו הכללי 1,990 מ"מ, רוחבו 765 מ"מ וגובהו 1,110 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,380 מ"מ, רווח הגחון 135 מ"מ והמושב בגובה 800 מ"מ, משקלו הרטוב 189 ק"ג כולל 15 ליטר דלק. העיצוב דומה מאוד לזה של ה־ZX-6R המעודכן, כשה־ZX-4R מוצע בצבע שחור בלבד וה־ZX-4RR בגרפיקת מרוצים בירוק.

מחירו של ה־ZX-4R עומד על 53,985 ₪ ומחירו של ה־ZX-4RR עומד על 59,985 ₪.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל