fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

ההארליסטים שמשמחים את ילדי פנימיית טוקאיר

ההארליסטים שמשמחים את ילדי פנימיית טוקאיר

כבר 12 שנים שהשם "Harley-Davidson" גורם להתרגשות בקרב כ-100 מילדי פנימיית טוקאיר בקיבוץ בחן, וזו התרגשות קצת שונה מהרגיל.
פנימיית טוקאיר היא אחת מהפנימיות הוותיקות בישראל, ומהווה בית חם לילדים הסובלים מבעיות רגשיות. בפנימייה המוגדרת כטיפולית-חינוכית פוסט אשפוזית, חיים בנים צעירים בגילאי בית-ספר יסודי עד חטיבת ביניים עם סיפור חיים מיוחד.
הילדים מתגוררים בחדרים נעימים וצבעוניים, מקבלים טיפול רגשי, לומדים בכיתות קטנות עם יחס אישי ומשתתפים במגוון חוגים שתומכים בתהליך ההתפתחות שלהם ובבניית מסלול חיים חדש ובריא עבורם.
רוב הילדים חוזרים לביתם בסופי השבוע, אבל יש גם ילדים שאין להם בית מתפקד לחזור אליו. גם במקרים כאלה הפנימייה מעניקה ביטחון ומסגרת.

מה הקשר בין Harley-Davidson לילדי הפנימייה?

מעבר לערכי המותג שמחבר בין הארליסטים והופך אותם לקהילה חזקה – בין אם הם רוכבים, מורכבים או מעריצי המותג – מועדון Harley-Davidson בישראל מורכב מאנשים טובים שאכפת להם.
המועדון השתתף באין-ספור פעילויות חברתיות שתומכות בשכבות שונות בחברה הישראלית, ובמיוחד בחלשות או בפגועות יותר שזקוקות לכמה שיותר תמיכה.

ומכאן, הדרך לפנימיית טוקאיר התקצרה, ופעם בשנה, כבר 12 שנים, מגיעה משלחת של הארליסטים להרעיד את קיבוץ בחן ולרגש את ילדי הפנימייה.

"אנחנו מקפדים להגיע כל שנה לביקור אצל הילדים האלה לעשות להם קצת טוב על הנשמה." אומר אריק אליוביץ', מנהל מועדון Harley-Davidson בישראל. "במסגרת הנתינה לקהילה אנחנו רותמים את הנראות של רוכבי Harley-Davidson ורעש האגזוזים שלנו למעשים טובים. שתמיד נהיה בצד הנותן."

מה קורה באירוע הרכיבה השנתי בפנימיית טוקאיר
האירוע המסורתי מתקיים בשבת, השנה הוא נדחה בעקבות המלחמה ל-2 במרץ, ומתחיל ב-8:30, בהתכנסות של כל הרוכבים בתחנת הדלק "פז" בצומת ירקונים. כשכולם מגיעים וכמובן אחרי קפה קצר, רוכבים בשיירה בהובלת אריק אליוביץ' עד לשער קיבוץ בחן, מוודאים שכולם הגיעו ונכנסים יחד לשטחי הקיבוץ, עד שמגיעים בשעה 10:00 בדיוק לפתח פנימיית טוקאיר.

בפנימייה נפגוש כ-100 ילדים ונשמח אותם עם אופנועים רועמים, חיוכים לבביים, כיבוד ומתנות באדיבות אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון ישראל. נרכיב את הילדים שירצו לעלות על האופנוע לסיבוב קצר בשבילי הקיבוץ ונדאג שהם יקבלו שעתיים של אהבה, תשומת לב ושמחה.

בכל שנה אנחנו רואים כמה חשוב המפגש הזה. נפלא לראות את הילדים מתרוצצים בהתרגשות, מבקשים הסברים, נוגעים באופנועים ומחייכים מאוזן לאוזן כשהם מקבלים סיבוב על האופנוע. כמה המפגש הבלתי-אמצעי עושה טוב לילדים וממלא אותם בכוחות רבים שעוזרים להם בהתמודדות עם הקשיים שהם חווים ביום יום.

רוצים לקחת חלק בחוויה מרגשת וממלאת של תרומה לקהילה?
פשוט תגיעו בשבת 2 במרץ בשעה 8:30 לנקודת המפגש בתחנת הדלק "פז" בצומת ירקונים.
נדגיש שאנחנו נכנסים כקבוצה בתיאום עם הפנימייה, אין להיכנס עצמאית.
נשמח לראותכם!


צילום: אריק אליוביץ'

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל