fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הונדה פורצה 250 ו-300 בישראל

הונדה פורצה 250 ו-300 בישראל

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יצרן

הונדה פורצה (תכלס, מוכר יותר בארץ כהונדה פורזה) מודל 2018 חודש במראה רענן יותר. בסיס הגלגלים ואורכו הכולל של הקטנוע קצרים יותר, הוא צר יותר, והמושב גבוה יותר. הקטנוע כעת קל יותר ב-12 ק"ג, גלגלים צמחו בימדה וכעת מידות הצמיגים 120/70-15 ו-140/70-14. מערכת הבלימה החדשה מורכבת מבלם דיסק בודד מלפנים בקוטר 256 מ"מ, בלם דיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS.

מנוע הפורצה בנפח 279 סמ"ק, מקורר מים, עם הזרקת דלק, ארבעה שסתומים לצילינדר וגל זיזים עיליון יחיד – אותו המנוע המותקן ב-SH300i עם עדכונים קלים.

מבחינת איבזור מקבל הפורצה משקף חדש מתכוונן חשמלית עם טווח של 140 מ"מ, בקרת אחיזה ניתנת לניתוק, לוח מחוונים המספק שפע מידע בתצוגה דיגיטלית לצד מחוונים אנלוגיים. תאורת LED היקפית ומפתח החכם המאפשר שליטה גם על ארגז עליון מקורי (תוספת) בנפח 45 ליטר.

תא מתחת למושב מאפשר אחסון של שתי קסדות סגורות. תא בצד השמאלי מסכת החזית ניתן לנעילה וכולל שקע טעינה 12V.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין