מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: ב.מ.וו R18 קלאסיק
מערכת מוטו
צילום: יצרן
באוקטובר 2020 הציגה ב.מ.וו את ה-R18 Classic, בערך במקביל לתחילת שיווקו של הדגם הרגיל בישרל, כעת מודיעה חברת דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, על תחילת שיווקו של הקלאסיק, הדגם המאובזר מבין השניים.
ה-R18 קלאסיק משתמש באותו הבסיס הקרוזרי, עם מנוע טווין בתצורת בוקסר, מקורר אוויר, בנפח 1,802 סמ"ק המספק 91 כ"ס ומומנט של 16.1 קג"מ. ההבדלים בין ה-R18 הרגיל לדגם ה-R18 קלאסיק נמצאים בגלגל קדמי 16″ רחב במקום גלגל ה-19″ הרזה, אגזוזים ארוכים שמחליפים את אגזוזי הפיש-טייל, מעליהם זוג תיקי עור, פנסי ערפל מצטרפים לנפס ה-LED הבודד, מעליהם מגן רוח רחב וגבוה, מושב נוסף למורכב ומערכת בקרת שיוט כסטנדרט
גם דגם הקלאסיק מקבל גרסת First Edition, המוסיפה לצביעה פסי קישוט לבנים וסמלי First Edition ואת קופסת ה-Welcome Box שמכילה אבזם חגורה וכובע ממותגים, סמלי וינטג' בגימור נחושת לאופנוע וספר היסטוריה של BMW.
מחירו של האופנוע בישראל עומד על 209,000 ₪ לגרסת ה-Pure הרגילה ו-229,000 ₪ לגרסת ה-First Edition.
עוד בנושא:
מבחן דרכים: ב.מ.וו R18 – הבווארים משיבים מלחמה
ב.מ.וו מציגה את ה-R18 קלאסיק
מוטו פוגש | פרופ' גיא כץ – המאסטר-טריינר של BMW
אם כבר חיקוי של הארלי אז הארי!!
אם כבר חיקוי של הארלי אז הארלי!!