fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה

חדש בישראל: ב.מ.וו R18 קלאסיק

חדש בישראל: ב.מ.וו R18 קלאסיק

מערכת מוטו

צילום: יצרן

באוקטובר 2020 הציגה ב.מ.וו את ה-R18 Classic, בערך במקביל לתחילת שיווקו של הדגם הרגיל בישרל, כעת מודיעה חברת דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, על תחילת שיווקו של הקלאסיק, הדגם המאובזר מבין השניים.

ה-R18 קלאסיק משתמש באותו הבסיס הקרוזרי, עם מנוע טווין בתצורת בוקסר, מקורר אוויר, בנפח 1,802 סמ"ק המספק 91 כ"ס ומומנט של 16.1 קג"מ. ההבדלים בין ה-R18 הרגיל לדגם ה-R18 קלאסיק נמצאים בגלגל קדמי 16″ רחב במקום גלגל ה-19″ הרזה, אגזוזים ארוכים שמחליפים את אגזוזי הפיש-טייל, מעליהם זוג תיקי עור, פנסי ערפל מצטרפים לנפס ה-LED הבודד, מעליהם מגן רוח רחב וגבוה, מושב נוסף למורכב ומערכת בקרת שיוט כסטנדרט

גם דגם הקלאסיק מקבל גרסת First Edition, המוסיפה לצביעה פסי קישוט לבנים וסמלי First Edition ואת קופסת ה-Welcome Box שמכילה אבזם חגורה וכובע ממותגים, סמלי וינטג' בגימור נחושת לאופנוע וספר היסטוריה של BMW.

מחירו של האופנוע בישראל עומד על 209,000 ₪ לגרסת ה-Pure הרגילה ו-229,000 ₪ לגרסת ה-First Edition.

 

עוד בנושא:
מבחן דרכים: ב.מ.וו R18 – הבווארים משיבים מלחמה
ב.מ.וו מציגה את ה-R18 קלאסיק
מוטו פוגש | פרופ' גיא כץ – המאסטר-טריינר של BMW

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

2 תגובות ל חדש בישראל: ב.מ.וו R18 קלאסיק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל