fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

מבט ראשון לקאוואסאקי נינג'ה סופרצ'ארג'ר

מבט ראשון לקאוואסאקי נינג'ה סופרצ'ארג'ר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סרטון רביעי של אופנוע המסתורין הלא מסתורי של קאוואסאקי עולה היום (8.9), לאחר ההבטחות הטכנולוגיות והסאונד בסרטונים הקודמים מגיע לראשונה סרטון שרובו אמנם תדמית הסטורית אבל גם לראשונה מוצגת בו צללית שמן הסתם אמורה להיות של הנינג'ה H2 החדש, דגם שמבטיח להיות החשוב והמעניין ביותר לשנת הדגם 2015, ואחד הדגמים המשמעותיים בכלל לפחות מהבחינה הטכנולוגית לה כידוע יש איזו חשיבות בעולם האופנועים.

הבעיה שלי עם הסרטון הזה היא סתירה מסוימת: מחד הוא סוקר אופנועי קאוואסאקי מסוג מאוד מסוים – אלופי הכוח והמהירות הארבע-צילינדרים שהיצרן הירוק התמחה בהם לאורך השנים, רואים כאן את הטיל הירוק הראשון, GPZ1100 שהיה ב-1981 שיאן מהירות והאופנוע המוזרק הסדרתי הראשון בעולם, בהמשך נכנסים גם ZZR1100 והצאצאים ZX12R ו-ZZR1400; מאידך בסרטון המצורף דווקא ניתן להתרשם מהצללית המופיעה כי הדגם החדש, נינג'ה H2 סופרצ'ארג'ר, הוא אופנוע ספורט טהור וקטן ולא ספורט-תיור ענק כפי שסרטון ההיסטוריה מציג כאמור. 

נקווה שבסרטונים הבאים האמורים להופיע בהמשך השבוע תתחיל קאוואסאקי לספק פרטים של ממש על הדגם המסקרן ולא לחפור שוב ושוב בגדולתה ככוהנת טכנולוגית, די, הבנו שאתם יודעים לבנות גם רכבות ומנועי סילון, נמאס.

5 תגובות ל מבט ראשון לקאוואסאקי נינג'ה סופרצ'ארג'ר

  1. גיא אומרים שלומדים היסטוריה כדי לבנות עתיד טוב יותר ולילמוד מטעויות, כאשר מכירים בחורה ליפני שחושבים על טבעת מכירים את המשפחה ובעיקר את האמא כי בדרך כלל זה התשקיף מה צפוי לך בעתיד אז קאוואסאקי נותנת לטעום מעט מהעבר הטכנולוגי המפואר שלה כדי שמי שהיה עוד זרע בין הרגלים של אבא שלו או סבא שלו ידע שזו חברה המייצרת אופנועים באדרלנין גבוה מאז ומתמיד ויש למה לצפות.

  2. ואז מטרו יגידו לי שאסור לעשות ווילי עם אופנע ספורט.חה חה חה .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל