fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

פודיום ראשון לטריומף ב־MXGP

פודיום ראשון לטריומף ב־MXGP

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ טריומף

אופנוע המוטוקרוס של טריומף, ה־TF 250-X, זוכה לפתיחת עונה מעולה בקטגוריית ה־MX2 של אליפות ה־MXGP העולמית, כשמיקל הורופ (Mikkel Haarup) עולה על המדרגה השלישית בפודיום בסבב הראשון בארגנטינה.

את המרוץ הראשון של אופנוע המוטוקרוס החדש של היצרנית הבריטית, בסבב הראשון של אליפות ה־MXGP בארגנטינה מסיים הרוכב הדני מקבוצת Monster Energy Triumph Racing, מיקל הורופ, במקום החמישי, לאחר התחלה מצוינת של המרוץ והתמקמות באחורי הדבוקה המובילה כבר בהקפות הראשונות, כשהוא נחוש לשנות את התוצאה במרוץ השני ומצליח להתמקם במקום הראשון למשך 5 הקפות, כשטעות של הרוכב בן ה־22 גורמת לו לאבד את ההובלה ולהילחם עליה בחזרה לשארית המרוץ, אותו הוא סיים במרחק של שתי שניות בלבד מהניצחון ובמקום השני, שהעניק לו את המקום השלישי הכללי בסבב.

● עוד בנושא: הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס של טריומף

מיקל הורופ אמר כי זו הייתה התחלה מדהימה לעונה, ודרך מצוינת לפתוח את השנה בשבילו ובשביל הקבוצה, לאחר שהתקשה במקצה הדירוג אך הרגיש כי ביכולתו להתמקם באחד משלושת המקומות הראשונים מכיוון שהרגיש בנוח על האופנוע לאורך כל סופ"ש המרוצים. וינסנט ברני, מנהל הקבוצה, הוסיף "זו התחלה נהדרת לקבוצה וגם לטריומף. זו הייתה דרך ארוכה להגיע לכאן וברור שעבודה קשה משתלמת. כולם בקבוצה, הרוכבים, המכונאים, כולם עבדו כל כך קשה כדי להגיע לכאן ומה שמיקל השיג מדהים. ידענו שנהיה תחרותיים, אבל עד שאתה מתחרה, אתה אף פעם לא באמת יודע. אבל עכשיו אנחנו יודעים".

● עוד בנושא: טריומף מפתחים דגמי אנדורו ומוטוקרוס חדשים

ה־TF 250-X של טריומף נחשף במהלך חודש נובמבר האחרון, הוא פותח כולו ע"י טריומף עם מנוע 4 פעימות בנפח 250 סמ"ק שלטענת היצרנית מעניק לו את היחס ההספק/משקל הטוב בקטגוריה, ולצד מכלולי קצה איכותיים מסוגל להעניק לה יתרון על המתחרות והישגים משמעותיים במרוצים, כשהסבב הבא עומד להתקיים בספרד ב־23 במרץ. שיווקו של ה־TF 250-X לקהל הרחב יחל באביב 2024, בפריסה עולמית של סוכנויות טריומף חדשות המתמחות באופנועי מוטוקרוס, ובינתיים לא צפוי להגיע לישראל.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל