fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס של טריומף

הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס של טריומף

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

יצרנית האופנועים הבריטית מספקת – בסדרת סרטונים בת שלושה פרקים – הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס שהיא מפתחת בשנתיים האחרונות; הסרטון הראשון מתמקד בשלדה שפיתחה ובתהליך העבודה ובפרק הבא יוצג המנוע.

יצרנית האופנועים הבריטית הודיעה לפני שנתיים על פיתוח ליין אופנועי מוטוקרוס ואנדורו, כשהיא רותמת לפרויקט הזה את אגדת המוטוקרוס ריקי קרמייקל ואלוף העולם באנדורו 5 פעמים איוון סרוונטס. רבים בעולם הופתעו מהמהלך של היצרנית, שמעוניינת להגדיל את דריסת הרגל שלה בשוק האופנועים העולמי בעזרת ליין אופנועי שטח מקצועיים.

לשם כך טריומף מבינה שיש צורך להציג הישגים על מסלול המרוצים ומציגה את Triumph Racing, מחלקת מרוצים חדשה הכוללת תחתיה גם את פעילות מרוצי האספלט של היצרנית, ומקימה קבוצת מפעל שתתחרה באליפות המוטוקרוס העולמית (ה־MXGP) כבר בעונת 2024, בקטגוריית ה־MX2 על גבי אופנועי 250 סמ"ק 4 פעימות, ובעונה שאחריה בקטגוריה הבכירה עם אופנוע 450 סמ"ק. את הקבוצה, שבבעלותה שותף תיירי צ'יזט-סוזוני, ינהל וינסנט ברני. בנוסף, טריומף מקימה קבוצת המרוצים כל-אמריקאית, בניהולם של בובי יואיט וסטיבן 'סקובה' ווסטפול, שתתחרה בכל המרוצים המרכיבים את אליפות ה־SuperMotocross של ה־AMA, גם כאן תחילה עם אופנוע 250 ובעונה הבאה עם 450 סמ"ק.

הנהלת קבוצת המפעל של טריומף באליפות העולם במוטוקרוס.

באפריל טריומף הודיעה על הצטרפותם של קלמנט דסאל ואיוון טדסקו שישמשו רוכבי מבחן לקבוצה האירופאית והאמריקאית, בהתאמה. דסאל התחרה במשך 15 שנים ב־MXGP, הרוכב הבלגי צבר הישגים רבים בקריירה הענפה, עד שפרש ממרוצים ב־2020 ומאז משמש רוכב מבחן לפיתוח אופנועי מרוץ. איוון טדסקו מתחרה על אופנועי מוטוקרוס מגיל 8, ומאז 1999 התחרה באליפויות המקצועיות של ה־AMA, כשגם לרוכב האמריקאי לא מעט הישגים ב־14 שנותיו באליפויות הבכירות, עד לפרישתו בשנת 2014, מאז הוא משמש מדריך ומאמן.

הסרטון הראשון מתוך שלושה, שמתפרסמים לקראת הצגה רשמית של אופנוע המוטוקרוס של טריומף השנה, מתמקד בפיתוח השלדה ובמהלכו ריקי קרמייל מדבר עם צוות הפיתוח הכולל את בובי יואיט, דייב ארנולד, איוון טדסקו וסטיבן 'סקובה' ווסטפול על הבחירה בשלדת אלומיניום, בשיטת הייצור והתכנון ועל העבודה של פיתוח אופנוע מ"דף חלק". בסרטון הבא, שיפורסם ב־15 באוגוסט, יחשף לראשונה מנוע ה־4 פעימות בנפח 250 סמ"ק שפיתחו.

צוות קבוצת המרוצים האמריקאית שתתחרה ב־SuperMotocroos של ה־AMA.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

גלריה

  • ריקי קרמייקל ואיוון סרוונטס

  • הנהלת קבוצת המפעל

  • צוות הקבוצה האמריקאית

  • איוון טדסקו

  • קלמנט דסאל

3 תגובות ל הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס של טריומף

  1. אחד האופנועים הגרועים ביותר שרכבתי עליו ועדיין ידרוש תיקונים והוצאות חלקי חילוף לא מומלץ ליקנות מנסיון האופנועים הבריטים על הפנים

    • אופנוע עוד לא יצא לשוק זה אופנוע חדש טכנולוגיה חדשה מנוע חדש שלדה חדשה.

  2. אריק איך רכבת על האופנוע הזה אם עדיין הוא שווק ויצא לאוויר העולם לכן ליפניי שאתה "מלכלך" תבדוק את עצמיך טוב טוב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל