מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס של טריומף
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ
יצרנית האופנועים הבריטית מספקת – בסדרת סרטונים בת שלושה פרקים – הצצה ראשונה לאופנוע המוטוקרוס שהיא מפתחת בשנתיים האחרונות; הסרטון הראשון מתמקד בשלדה שפיתחה ובתהליך העבודה ובפרק הבא יוצג המנוע.
יצרנית האופנועים הבריטית הודיעה לפני שנתיים על פיתוח ליין אופנועי מוטוקרוס ואנדורו, כשהיא רותמת לפרויקט הזה את אגדת המוטוקרוס ריקי קרמייקל ואלוף העולם באנדורו 5 פעמים איוון סרוונטס. רבים בעולם הופתעו מהמהלך של היצרנית, שמעוניינת להגדיל את דריסת הרגל שלה בשוק האופנועים העולמי בעזרת ליין אופנועי שטח מקצועיים.
לשם כך טריומף מבינה שיש צורך להציג הישגים על מסלול המרוצים ומציגה את Triumph Racing, מחלקת מרוצים חדשה הכוללת תחתיה גם את פעילות מרוצי האספלט של היצרנית, ומקימה קבוצת מפעל שתתחרה באליפות המוטוקרוס העולמית (ה־MXGP) כבר בעונת 2024, בקטגוריית ה־MX2 על גבי אופנועי 250 סמ"ק 4 פעימות, ובעונה שאחריה בקטגוריה הבכירה עם אופנוע 450 סמ"ק. את הקבוצה, שבבעלותה שותף תיירי צ'יזט-סוזוני, ינהל וינסנט ברני. בנוסף, טריומף מקימה קבוצת המרוצים כל-אמריקאית, בניהולם של בובי יואיט וסטיבן 'סקובה' ווסטפול, שתתחרה בכל המרוצים המרכיבים את אליפות ה־SuperMotocross של ה־AMA, גם כאן תחילה עם אופנוע 250 ובעונה הבאה עם 450 סמ"ק.
באפריל טריומף הודיעה על הצטרפותם של קלמנט דסאל ואיוון טדסקו שישמשו רוכבי מבחן לקבוצה האירופאית והאמריקאית, בהתאמה. דסאל התחרה במשך 15 שנים ב־MXGP, הרוכב הבלגי צבר הישגים רבים בקריירה הענפה, עד שפרש ממרוצים ב־2020 ומאז משמש רוכב מבחן לפיתוח אופנועי מרוץ. איוון טדסקו מתחרה על אופנועי מוטוקרוס מגיל 8, ומאז 1999 התחרה באליפויות המקצועיות של ה־AMA, כשגם לרוכב האמריקאי לא מעט הישגים ב־14 שנותיו באליפויות הבכירות, עד לפרישתו בשנת 2014, מאז הוא משמש מדריך ומאמן.
הסרטון הראשון מתוך שלושה, שמתפרסמים לקראת הצגה רשמית של אופנוע המוטוקרוס של טריומף השנה, מתמקד בפיתוח השלדה ובמהלכו ריקי קרמייל מדבר עם צוות הפיתוח הכולל את בובי יואיט, דייב ארנולד, איוון טדסקו וסטיבן 'סקובה' ווסטפול על הבחירה בשלדת אלומיניום, בשיטת הייצור והתכנון ועל העבודה של פיתוח אופנוע מ"דף חלק". בסרטון הבא, שיפורסם ב־15 באוגוסט, יחשף לראשונה מנוע ה־4 פעימות בנפח 250 סמ"ק שפיתחו.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
אחד האופנועים הגרועים ביותר שרכבתי עליו ועדיין ידרוש תיקונים והוצאות חלקי חילוף לא מומלץ ליקנות מנסיון האופנועים הבריטים על הפנים
אופנוע עוד לא יצא לשוק זה אופנוע חדש טכנולוגיה חדשה מנוע חדש שלדה חדשה.
אריק איך רכבת על האופנוע הזה אם עדיין הוא שווק ויצא לאוויר העולם לכן ליפניי שאתה "מלכלך" תבדוק את עצמיך טוב טוב