fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

טריומף: מפתחים דגמי אנדורו ומוטוקרוס חדשים

טריומף: מפתחים דגמי אנדורו ומוטוקרוס חדשים

אסף לביא

צילום: יח"צ

טריומף הפתיעה רבים והודיעה השבוע שהיא נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים של ליין דגמי מוטוקרוס ואנדורו תחרותיים, בנוסף להקמת קבוצת מרוצים רשמית שתתחרה באליפויות העולם.

יצרנית האופנועים הבריטית מרחיבה את ליין הכלים שלה בכיוון לא צפוי ותציג בעתיד ליין אופנועי שטח אנדורו ומוטוקרוס מקצועיים, בדומה לאלו של קבוצת מותגי KTM, שרקו ובטא, בעזרתם רוצה טריומף להגדיל את דריסת הרגל שלה בשוק האופנועים העולמי. הצעד מפתיע בעיקר בגלל השליטה הנרחבת של KTM ומותגי הוסקוורנה גאסגאס מאותו הבית בתחום ובגלל סירובה של חברה אירופאית בעלת מגוון ושוק די דומה לזה של טריומף – ב.מ.וו – לנסות להיכנס מחדש לתחום.

טריומף מבינה שבשביל למכור אופנועי שטח מקצועיים צריך גם הישגים ועובדת על הקמת קבוצת מרוצים שתתחרה באליפויות העולם, לצורך כך גייסה טריומף את אגדת המוטוקרוס ריקי קרמייקל האמריקאי בן ה-41, 7 פעמים אלוף ה-AMA מוטוקרוס ו-5 פעמים בסופרקרוס, ואיוון סרוונטס הספרדי בן ה-39, 5 פעמים אלוף העולם באנדורו, שמסייעים במבחני הפיתוח ובהקמת תשתית לקבוצת המרוצים. באוגוסט 2020 קרמייקל נפרד מסוזוקי אחרי שנים רבות וחבר לטריומף במה שהיה נראה אז כשיתוף פעולה של פרזנטור או שגריר עקב חיבתו לאופנועי אדוונצ'ר ולטיולים.

טריומף לא משחררת פרטים נוספים בינתיים אבל מבטיחה שעדכונים ופרטים נוספים ישוחררו בחודשים הקרובים. מנכ"ל אופנועי טריומף, ניק בלור, אמר "ההודעה היום מסמלת את תחילתו של פרק חדש למותג טריומף, שכולם בטריומף נרגשים מאוד להיות חלק ממנו. אנו מחויבים ב-100% ליצור השפעה עוצמתית וארוכת טווח בעולם תחרותי ותובעני זה, עם דבקות במטרה להציג ליין אופנועים מנצח לדור חדש לגמרי של רוכבי טריומף".

"אני נרגש לבשר שאני מצטרף למשפחת טריומף," אמר קרמייקל, "ונרגש עוד יותר להיות חלק מהעשייה החדשה שלהם בקטגוריית השטח. זו הזדמנות מדהימה עבורי להצטרף למותג ההיסטורי הזה, אני גאה ואסיר תודה להיות חלק מהפיתוח וההצגה של אופנועי השטח שלהם. לבנות משהו מהיסוד הוא משהו שבאמת מסקרן אותי בשלב זה של הקריירה שלי". קרמייקל הוסיף "לא רק שהזמנים האלו מרגשים מבחינתי, אלא שזו תקופה מרגשת עבור תעשיית השטח כולה! מותג נוסף שמצטרף לתערובת ולמבחר העומד בפני כל הצרכנים. אני כבר לא יכול לחכות לראות את התגובות כשהדגמים יגיעו לאולמות התצוגה של טריומף!".

סרוונטס אמר "אהבתי את אופנועי טריומף מילדותי, ראיתי אותם בסרטים ובטלוויזיה, אז לעבוד איתם מתחילת הפרויקט הזה היא הזדמנות מדהימה עבורי, לא רק בגלל שזו עבודה עם אחד ממותגי האופנועים הגדולים בעולם, אלא גם להיות חלק מבנייה של משהו חדש מאפס. זאת התגשמות חלום עבור כל רוכב! כמוני, כך גם כל מי שעובד על האופנועים האלו בטריומף ממוקד במטרה המשותפת להפוך אותם לטובים ביותר. אני לא יכול לחכות לראות אותם מתחרים ברמה העולמית, אבל גם מצפה לרגע שאוכל לעמוד באולם תצוגה של טריומף ולדעת שהייתי חלק מהפרויקט הזה".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • ריקי קרמייקל

  • איוון סרוונטס

2 תגובות ל טריומף: מפתחים דגמי אנדורו ומוטוקרוס חדשים

  1. ברור שצריך לייצר חדש תחת ישן, אבל …בוא.
    כל הפטנטים פגי תוקף, כולם מעתיקים מכולם, לכן לא מדובר בחידוש, אלה בהתחדשות.

    בסוף גם הליין של טריומף יוציא תחת ידיו דגמים שכבר ראינו: מוצרי מדבקה.

    מתי אפשר יהיה לקנות אופנוע לפי איכות ולא לפי "מותג", וכמו במסעדות
    היצרנים ידורגו בכוכבים. מתי? ת'אמת, אפילו זה עולם האתמול, המותגים כבר ממזמן איבדו מערכם.
    היום אנשים קונים איכות, סיני, ביני, זה בכלל לא משנה, משלמים רק לפי האיכות.

  2. ככה ביום בהיר מחליטים לייצר אופנוע ראלי,
    ועוד שיינצח בתחרות…
    מה עם עשרות שנות ניסיון של יצרנים בתחום…
    זה קצת לזלזל באינטליגנציה לדעתי
    תוך כדי קד"מ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל