fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

סוזוקי וי סטרום מעודכנים ל- 2017

סוזוקי וי סטרום מעודכנים ל- 2017

צילום: יצרן

כתבו: גב"ב, אסף לביא

הוי סטרום 1000 מקבל גרסה נוספת, XT שמה, וזאת כמובן לאור ההצלחה של גרסת אדוונצ'ר ב-650, המשמעות היא שינויים המיועדים לשיפור יכולות השטח והתיור ההרפתקני של הדגם הגדול, עיקר השינוי הם חישוקי חישורים והגבהת מרווח הגחון עם הארכת מהלך מיתלים. בנוסף בוצעו שינויים לוי סטרום הרגיל, מערכת להתנעה קרה המעלה את סל"ד סרק, לטובת שיפור הנוחות עוצב מחדש מושב האופנוע ושינוים במסכת החזית בשלל הדגמים אמורים לשפר את מיגון הרוח, המשקף כעת גבוה יותר ומכוונן לשלושה מצבי גובה ומסוגל לשנות זווית. חידוש נוסף לשנת 2017 הם הבלמים ב- 1000 – משולבים כפי שהכרנו מהונדה ולפניה מוטו גוצי, בבלימה חזקה עוצמת הלחיצה בידית הבלם הקדמי תחולק גם לבלם האחורי. וחידוש משמעותי לא פחות ואולי יותר, הוי סטרום מקבל את מערכת ABS החדישה של בוש להקטנת החלקות בהטיה, בעלת חיישן זווית הטיה. 

גרסת ה- 650 מקבלת את מערכת בקרת האחיזה של אחיה הגדול, האגזוז המגודל של דגם ה- 1000, מספר הממירים הקטליטיים במערכת הפליטה הוכפל בכדי לעמוד בתקנות האירו4, ב- 650 לעומת זאת בוצעו שינויים רבים ביחידת הכוח, בראשם מערכת הזרקה חדש ומעבר לשני מצתים בכל צילינדר.

הוי סטרום המעודכן בנפחי ה- 1000 וה- 650 סמ"ק יהיה זמין בצבעים שחור, לבן וצהוב גם בורסאות ה-XT, ושיווקו באירופה יחל בקרוב.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל