fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

הארלי דוידסון מציגה דגמי 25 שנה ל־CVO

הארלי דוידסון מציגה דגמי 25 שנה ל־CVO

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הארלי דוידסון מציינת 25 שנים לסדרת ה־CVO (ר"ת Custom Vehicle Operations) שנה עם צמד דגמים חדשים ל־2024, ה־CVO Road Glide ST וה־CVO Pan America עמוסי האביזרים ועטורי הגרפיקות המיוחדות, וגרסאות בסיס חדשות לדגמי ה־Street Glide וה־Road Glide.

ליין ה־CVO של הארלי דוידסון, שהושק בשנת 1999, הופך דגמים נבחרים לגרסאות יוקרה במהדורות מוגבלות מדי שנה. דגמי ה־CVO, שנודעו עד 2009 כדגמי Screamin' Eagles, לרוב מתהדרים במנועים גדולים יותר, צבעים וגרפיקות ייחודיים ואיבזור רב שאינו זמין בדגמים סטנדרטיים. הדגמים הראשונים שהוצגו במחלקת הכלים המיוחדים של הארלי היו ה־FXR2 וה־FXR3, שייצורם התאפשר לאחר תום החוזה בין צבא ארה"ב להארלי דוידסון, שהותיר את החברה עם זמן, מקום וחלקים כדי לצאת לדרך עם הפרויקט.

● עוד בנושא: אסקפיזם, שליחות (לא) קטלנית ומועדון הארלי דוידסון

למרות שאת חלק מהאביזרים המקוריים של ה־CVO ניתן לרכוש ולהתקין גם לדגמים הבסיסיים, הצבעים המיוחדים והסמלים הבלעדיים משמשים את דגמי ה־CVO בלבד, עד כדי כך שבמקרה של נזק לאחד מהם ניתן לרכוש את אחד מהחלקים האלו רק לאחר הוכחת בעלות על דגם ה־CVO ואישור הסוכנות. דגמי ה־CVO, הממוקמים בראש ליין הדגמים של הארלי, מגיעים עם תג מחיר גבוה יותר, בשל הייצור המוגבל, הביקוש והאבזור הבלעדי, והם מיועדים עבור הלקוחות הנאמנים ביותר של המותג, שמעריכים ומעוניינים ליהנות מאופנוע משודרג לחלוטין ללא הטרחה והעלות הנוספת ברכישת אבזור מקורי או חליפי ומאופנועים נדירים המיוצרים במספרים נמוכים.

ה־CVO Road Glide ST שואב השראה מאופנועי המרוץ של הארלי דוידסון בסדרת המרוצים האמריקאית King of the Baggers, הוא מגיע עם גרפיקת Screamin' Eagle מיוחדת לכבוד 25 שנות CVO בשתי אופציות צבע – לבן או שחור, עם מושב יחיד ותנוחת רכיבה ספורטיבית יותר, מנוע מילווקי-שמונה 121 בגרסת ביצועים גבוהים המותקן בדגם ה־CVO Road Glide ST בלבד, עם 127 כ"ס ו־19.6 קג"מ – ההספק והמומנט הגבוהים ביותר אי פעם לאופנוע סדרתי של הארלי דוידסון – ויחס העברה סופי נמוך יותר, משקל רטוב מופחת העומד על 363 ק"ג בזכות אגזוזי טיטניום, חלקי מעטפת מקרבון פייבר ועוד, מערכת מתלים של Showa ומערכת בלימה של ברמבו, 5 מצבי רכיבה מוגדרים מראש ומספר מצבי רכיבה להתאמה אישית המשנים את התנהגות מערכות העזר האלקטרוניות, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ומערכת שמע עם מגבר 500W ורמקולים 6.5 אינץ' במסכת החזית.

ה־CVO Pan America הוא דגם האדוונצ'ר הראשון בסדרת הדגמים היוקרתיים, הוא מצויד במערכת מתלים אלקטרונית עם כיוונון גובה הנסיעה, תאורה אדפטיבית, מסך מגע, מספר מצבי רכיבה, סט ארגזי אלומיניום, קוויקשיפטר, גלגלי שפיצים טיובלס, פנסי ערפל, מגן גחון מאלומיניום ועוד, וכמובן עם גרפיקה מיוחדת ובלעדית לדגם.

לאחר שחשפה ב־2023 את דגמי ה־CVO Street Glide וה־CVO Road Glide הכל-חדשים, המצוידים בעיצוב חדש, מנוע המילווקי-שמונה 121 (1,982 סמ"ק) בעל תזמון השסתומים המשתנה ומערכת מתלים מתקדמת, הארלי דוידסיון מציידת את שני דגמי ה־CVO בגרפיקות חדשות ל־2024 לציון 25 שנים ל־CVO ומציגה על בסיסם את ה־Street Glide וה־Road Glide.

ה־Street Glide וה־Road Glide החדשים ל־2024 מקבלים שלל עדכונים, הכוללים את העיצוב הכל-חדש שהוצג עם דגמי ה־CVO למסכות ה־"Batwing" של הסטריט גלייד וה־"Sharknose" של הרוד גלייד, הכנפיים והארגזים, מנוע מילווקי-שמונה בנפח 117 קיובק-אינץ' (1,917 סמ"ק) עם מערכת קירור חדשה, 4 מצבי רכיבה, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע TFT בגודל 12.3 אינץ' ומערכת שמע 200W, שיפורים אווירודינמיים ושינויים במערכת המתלים.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובה אחת ל הארלי דוידסון מציגה דגמי 25 שנה ל־CVO

  1. חלום אמיתי. רוכב על אנפילד וחושב שאני בהארלי. יום אחד אם ירצה השם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל