fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חמישה סבבים נוספים של מרוץ King Of The Baggers ב-2021

חמישה סבבים נוספים של מרוץ King Of The Baggers ב-2021

אסף לביא

צילום: יח"צ

MotoAmerica, מפיקת אליפות הסופרבייק של ה-AMA ומי שהפיקה את מרוץ הבאגרים המטורף בנובמבר 2020 הודיעה שב-2021 יופקו חמישה סבבים נוספים של מרוץ ה- King Of The Baggers. המרוץ הראשון יתקיים בסוף אפריל.

האירוע הססגוני מפגיש את אופנועי שתי הענקיות האמריקאיות, הארלי דוידסון ואינדיאן, על מסלול המרוצים ועושה זאת על האופנועים המגודלים של החברות – הבאגרים וסדרות הטורינג – במקרה של אינדיאן מי שמייצג אותם הוא הצ'לנג'ר בעוד אצל הארלי מדובר במספר דגמים שונים.

במהלך המרוץ הקודם היה ניתן לראות אופנועים רבים ששופרו וכוונו לעבודת מסלול, חלקם אפילו עם טורבו או סופר-צ'ארג'ר, שהפגינו יכולות מרשימות כשהם עדיין עם ארגזים. מי שניצח את המרוץ הזה היה טיילר או'הרה על האינדיאן צ'לנג'ר שנבנה בשיתוף S&S.

מרוצי 2021 יתקיימו במספר מסלולים שונים, עם המרוץ הראשון שיתקיים בסופ"ש של ה-30 באפריל במסלול Road Atlanta בג'ורג'יה, אחריו מרוצים ב-Road America בוויסקונסין (11 ביוני), Laguna Seca בקליפורניה (9 ביולי), Pittsburgh International Race Complex בפנסילבניה (13 באוגוסט) ומרוץ סיום העונה יתקיים בסופ"ש של ה-17 בספטמבר ב-Barber Motorsports Park, בברמינגהם, אלבמה. לעומת האירוע בנובמבר, שבו יכלו להשתתף רק מתחרים שהוזמנו ע"י ההפקה, עונת 2021 תהיה פתוחה להשתתפות כל בעלי אישור של ה-AMA.

מסיימי המרוץ במקום השני והשלישי

נשיא מוטו-אמריקה, מתחרה העבר ויין רייני, אמר: "מרוץ הבכורה של מלך אמריקני King of the Baggers במסלול לגונה סקה הלך טוב יותר ממה שחלמנו עליו, הפופולריות של האירוע הייתה מטורפת אז איך נוכל שלא לקיים עוד? אנחנו יודעים שיש לנו הרבה אוהדים שכן הסרטונים שלנו של אירוע הבכורה בלגונה סקה צברו מיליוני צפיות. קיום חמישה מרוצים נותן לנו את האפשרות להביא את מלך הבאגרים לאוהדים בכמה אזורים שונים בארה"ב. בחרנו גם להפוך את אליפות לפתוחה לכל רוכב מוסמך, מה שאמור להביא לקטגוריה צוותים חדשים".

המרוצים ישודרו בחינם ביוטיוב ובפייסבוק של MotoAmerica, אנחנו בכלל ממליצים לכם להירשם לעמוד וצפות בשאר הקטגוריות והאירועים המיוחדים שמוטו-אמריקה מפיקה, כמו מרוצי רטרו ואליפויות עממיות.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל