fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הארלי דוידסון מציגה דגמי CVO חדשים

הארלי דוידסון מציגה דגמי CVO חדשים

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הארלי דוידסון חושפת תמונות ופרטים ראשונים על צמד דגמי ה־CVO החדשים שלה שיגיעו לייצור בכמות מוגבלת באמצע 2023, אחרי מתיחת פנים, עם מתלים ואלקטרוניקה חדשים ומנוע מילווקי-שמונה בנפח 121 קיוביק-אינץ'. החשיפה הרשמית – ואיתה הפרטים המלאים – ב־7 ביוני בפתיחת חגיגות 120 שנה למותג.

בשנת 1999 הציגה הארלי לראשונה את סדרת דגמי ה־CVO (ר"ת Custom Vehicle Operations), אופנועים בכמות ייצור מוגבלת עם עיצוב, אבזור וביצועים ומשודרגים. לציון 120 שנות ייצור, שניים מדגמי התיור הגדולים של סדרת הדגל של היצרנית מקבלים שלל עדכונים, הכוללים מראה מעודכן, שדרוג טכנולוגי ועליה בביצועים. "עם הצגתם של ה־CVO Street Glide וה־CVO Road Glide החדשים, אנחנו ממציאים מחדש שניים מהאופנועים האייקוניים ביותר של הארלי דוידסון ומגדירים מחדש את גבולות ה־CVO. ה־CVO Street Glide וה־CVO Road Glide החדשים יוצאים מהקופסא ומציבים רף חדש לחווית הרכיבה של הארלי דוידסון", אומר מנכ"ל הארלי דוידסון יוכן זייץ.

שני הדגמים יקבלו עיצוב חדש, המהווה אבולוציה למראה הקלאסי המוכר, וכולל מערכת תאורת LED מלאה חדשה לחלוטין, מתלים וגלגלים חדשים, שניכר בעיצוב מסכות החזית – מסכת ה־"Batwing" של ה־CVO Street Glide ומסכת ה־"Sharknose" של ה־CVO Road Glide – השומרות על אותם קווים כללים ומקבלות מראה מודרני הרבה יותר, כמו גם במיכל הדלק, הארגזים וכיסויי הצד. בתוך המסכה יותקן לוח מחוונים חדש. שני הדגמים יקבלו גם שדרוג ליחידת ההינע עם מנוע מילווקי-שמונה חדש בנפח 121 קיוביק-אינץ' – שהם 1,982 סמ"ק – המצויד במערכת תזמון שסתומים משתנה. הפרטים המלאים יפורסמו עם חשיפתם הרשמית בפתיחת חגיגות ה־120 של הארלי דוידסון ב־7 ביוני.

 

 

 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל