fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

ב.מ.וו K1600GTL בישראל

ב.מ.וו K1600GTL בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

חברת 'קמור מוטורס' יבואנית אופנועי ב.מ.וו והוסקוורנה לישראל מודיעים על תחילת שיווקו של ה-K1600GTL, גרסת העילית בהיצע אופנועי התיור של ב.מ.וו. ה-GTL מצטרף ל-K1600GT שכבר משווק בארץ מזה מספר חודשים. למעשה ה-GTL היא גרסה מאובזרת עוד יותר של ספינת התיור מבית ב.מ.וו. ההבדל בין גרסת ה-GT ל-GTL מתבטא מעבר לאיבזור גם במושב שונה וכורסאתי יותר ומיכל דלק גדול יותר ב-GTL.

שתי הגרסאות עושות שימוש במנוע ששת הצילינדרים של ב.מ.וו בנפח 1,649 סמ"ק המספק 160 כ"ס ו-17.8 קג"מ כשלמעלה מ-12.5 קג"מ זמינים כבר ב-1,500 סל"ד. המנוע המתקדם נשלט על ידי מצערת אלחוטית ומאפשר בחירה בין שלושה מצבי תפוקה.
הטכנולוגיה לא נגמרת רק במנוע. המתלים הלא שגרתיים מצוידים במערת ה-ESA II לשליטה אלקטרונית במאפייני השיכוך, ישנה מערכת בקרת משיכה (DTC), מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים וכמובן גם מערכת ABS.
רשימת האבזור הארוכה כוללת מעבר לזיווד המקורי גם תאורה אדפטיבית מלפנים בשילוב נורות LED, משקף מתכוונן חשמלית, מחשב דרך מתקדם, הכנה למערכות שמע וניווט לוויני ועוד.מחיר ה-K1600GTL עומד על 235 אלף ₪ לפני תוספות.

ב.מ.וו K1600GTL – מפרט טכני

מנוע 6 צילינדרים, 1,649 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 160 כ"ס ב-7,750 סל"ד
מומנט  17.8 קג"מ ב-5,250 סל"ד
קדחXמהלך  67.5X72 מ"מ
 יחס דחיסה  12.2:1
 הזנת דלק  הזרקה, גופי מצערת 52 מ"מ
 מתלים קדמי: דואלבר, שליטה אלקטרונית
אחורי: פרלאבר, זרוע חד צידית, שליטה אלקטורנית
 בלמים קדמי: דיסק כפול 320 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות, ABS
אחורי: דיסק 320 מ"מ, קליפר 2 בוכנות, ABS
 צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי 190/55-17
 בסיס גלגלים 1,618 מ"מ
 גובה מושב 750 מ"מ
 מיכל דלק 26.5 ליטר
 משקל  348 ק"ג (רטוב)

גלריה

4 תגובות ל ב.מ.וו K1600GTL בישראל

  1. חלום להחזיק יצירה שכזאת בבית – מכונית על שני גלגלים.

  2. לא נראה לי שיש התלבטות…
    מה תעשה עם כזה כלי הארץ? אופנוע תיור כבד בקטגוריית הגולדווינג — מה תעשה איתו בארץ? אם אין לך ימי ריכיבה שגרתיים של 1000+ ק"מ עם מורכב ומטען מלא, אני רואה כאן רק חסרונות. לא נוח לחניה, מסורבל בתימרון בתוך העיר, תחזוקה יקרה ובעייתית: לאו דווקא מערכת ההינע — תחשוב על כל האביזרים המיוחדים. לא נראה לי שקמור תחזיק חלקים במלאי עבורו (ייקנו 3 כאלה בשנה במקרה הטוב).

    לא רואה שום יתתרון מול אף אופנוע ליטר בגוון ספורט-תיור אחר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל