fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

ביג בן מוטור ירושלים: הבית המוטורי המוביל בישראל

ביג בן מוטור ירושלים: הבית המוטורי המוביל בישראל

מגיעים מכל הארץ כדי לטפל ולרכוש קטנועים, אופנועי כביש ושטח וטרקטורונים הכי מתקדמים בשוק. ועכשיו זו לא עוד מתיחת פנים – מעבר לנראות המותג הכולל את השועל החסר מעצורים, השתדרגנו עם אולם תצוגה מהמם הכולל אופנועי KTM, Royal Enfield, טרקטורונים של Polaris, אבזור של Klim ועוד מהמותגים המובילים בעולם – והכל במחיר משתלם!

למה כולם מדברים על השועל? כשנכנסים לאולם התצוגה המרשים של ביג בן מוטור, המבחר יכול לבלבל: אופנועים נוצצים, חליפות מטורפות, ים של אביזרים. החנות ומוסך האופנועים-קטנועים בתלפיות היא לונה פארק לאופנוענים, עם כל הציוד הכי חדיש ואיכותי שיש. אז איך יודעים מהי הבחירה הנכונה עבורך? בשביל זה יש את השועל של ביג בן. השועל שגדל בירושלים, שתה שמן מנועים מגיל אפס וחרך כל כביש אפשרי תמיד שם בשביל לדאוג לך – ולמצוא לך בדיוק את מה שאתה צריך.

החופש להיות מי שאתה ולעשות מה שאתה רוצה ומה שנכון לך הוא בדיוק מה שמגולם בשועל של ביג בן: חסר מעצורים, נהנה מהחיים, ומתעלם מכל הקשקושים המיותרים של הסביבה. החלום של האופנוע הוא להיות חופשי כמו השועל – עצמאי, חזק וחסר פחד. כדי להגשים את האידיאל הזה צריך אופנוע חזק ואמין, ואין מקום טוב יותר למצוא בו אחד כזה מאשר ביג בן מוטור. עם מבצעים חדשים, התחדשות קבועה עם הכלים והאביזרים הכי חדשים והכי שווים, ביג בן מוטור עומד בקצה הטכנולוגיה. כל מה שחדש מגיע אליו מהר בזכות הלקוחות הקבועים, שנהנים גם מהמוסך של המקום – ככה שהם מכוסים מכל הכיוונים. ביג בן הוא משווק מורשה של KTM Polaris ו-Royal Enfield, והמקום האולטימטיבי עבור אופנועי שטח, אופנועי כביש, טרקטורונים – וכל מה שצריך כדי לרכוב עליהם אל החיים שמגיעים לכם.

חדש בביג בן – אבזור איכותי מבית המותג העולמי KLIM מותג אביזרי הרכיבה המוביל בעולם. המותג האמריקאי היוקרתי משלב טכנולוגיה מתקדמת, חומרים איכותיים ואיכות בנייה מהסוג המשובח ביותר – ואת המוצרים שלו תוכלו להשיג במבצעים שאסור לפספס בביג בן מוטור.

ל-KLIM יש פתרונות לכל צורך של אופנוענים: מעילים, קסדות, כפפות, תיקים, חגורות, חליפות שטח ואדוונצ׳ר, וגם ביגוד יומיומי בשיא הסטייל. כשמדברים על אביזרים לאופנוע, ברור שאופציית הפרימיום היא KLIM – ובזכות שיתוף הפעולה עם ביג בן מוטור, תוכלו ליהנות ממוצרי המותג במחירים אטרקטיביים מאוד.

סדרת ה Duke של KTM ביג בן מוטור מתמחים במותג KTM, שהפך לסטנדרט של אופנועים. הסלוגן ״Ready to Race״ הוא לא רק מילים, אלא חלק חוויית הרכיבה על האופנועים של KTM. החברה האוסטרית ממקסמת את ההנאה האפשרית מרכיבה על אופנוע, ומציעה חוויית רכיבה על אופנוע כביש שאין שנייה לה. KTM ביססו את שליטתם בתחום אופנועי הכביש עם סדרת Duke המפורסמת, שמציעה אופנועי נייקד בגדלים שונים – כולם באיכות הגבוהה ביותר ועם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. בביג בן מוטור תוכלו למצוא במחירי מבצע את דגמי 990 Duke 790, Duke ו-1390 Duke, וכמובן גם את הכוכב של הקטגוריה – 390 Duke.

דיוק 390 הוא האופנוע הנמכר ביותר בסדרה, ולא סתם. עם גוף קטן ומנוע גדול, הוא מציע ביצועים מטורפים: תאוצה חזקה, התנהגות דינמית מדהימה, בלמים איכותיים ומערכת ABS משוכללת המאפשרת מצב סופרמוטו (וניתנת לניתוק). זה אופנוע שקל וכיף לרכוב עליו, עם מנוע ידידותי, ארגונומיה נוחה ושליטה טובה של הרוכב. וזה עוד לפני שדיברנו על הלוק הסקסי שלו, של אופנוע קשוח ומתוחכם ובשילוב הכתום האייקוני של KTM. בין אם בנסיעה עירונית לעבודה ולסידורים או ברכיבה בינעירונית, הדיוק 390 הפך לסטנדרט – ויש סיבה לכך שהוא נמכר כל כך. את האופנועים סדרת Duke של KTM תוכלו למצוא בביג בן מוטור במחיר מבצע החל מ-30,000, ובידיעה שיש לכם בית לפנות אליו במקרה הצורך – בזכות המוסך המשוכלל שהוא חלק מהמקום: ביג בן מוטור הוא מוסך אופנועים-קטנועים מהמתקדמים ביותר! עם רישיון ממשרד התחבורה, חותמת מוסך מרכזי מטעם ד.ל.ב מוטו ספורט והתמחות במותג העולמי KTM. כל מה שנשאר הוא להגיע לביג בן – הבית המוטורי המוביל בישראל!

כדי להתרשם מהדגמים או כדי לתאם נסיעת מבחן יש ליצור קשר בטלפון 02-679-4488 או לשלוח הודעת וואטסאפ לאותו מספר.
עדיין מתלבט? ברר לגבי עסקאות הטרייד אין שלנו.

 

 

 

 

4 תגובות ל ביג בן מוטור ירושלים: הבית המוטורי המוביל בישראל

  1. מוסך עם שירות מצוין. אווירה טובה. כיף לראות את ההשקעה פה.

  2. אין מקום שניתן שירות טוב ואמין ברמה הזו בכל הארץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל