fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נחשף: הונדה גולדווינג חדש ל- 2018

נחשף: הונדה גולדווינג חדש ל- 2018

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הונדה תציג ב- 24.10 את הדגם החדש של הגולדווינג ל- 2018 באופן רשמי, וזה השינוי המשמעותי ביותר באופנוע מאז 2001 אז קיבל את מנוע 1,800 ואת שלדת האלומיניום המדהימה שלו.

מערכות מחשוב רבות, מפתח קירבה ומתלים סמי-אקטיביים

מתמונות המתפרסמות בכוונה או לא, נראה כי הדגם החדש פחות גדול, במיוחד החלק הקדמי הענקי שמאפיין את הגולדווינג מאז 1988 אז קיבל את העיצוב שנשאר עד היום ואת מנוע השישה צילינדרים. שינוי מהותי נוסף הוא דור חדש של מתלים, המתלה הקדמי אינו מזלג קונבנציונאלי אלא אלטרנטיבי המפריד את השיכוך מההיגוי, המתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים כלומר מחשב מתפעל חרירי השמן בהתאם לצורך. בתמונות ניתן לראות שני דגמים, האחד הוא הדגם הרגיל בעל 3 המזוודות והמשקף הגבוה, השני הוא הבאגר F6B בגרסה חדשה. עיצובם מזכיר את עיצובו של הפאן-יורופיאן וה- CTX1300.

תאורת לד ומשקף מתכוונן

ממדים ענקיים לצרכי נוחות ופינוק של שני נוסעים למרחקים בלתי מוגבלים היו הנכס העיקרי של הגולדווינג, יחד עם אבזור אלקטרוניקה הולך ומתווסף עד למצב של עשרות מתגים המונחים על מיכל הדלק והכידון, מערכות בידור שלא יאמנו במשענות האחוריות ומה לא. כעת הממדים יורדים, המשקל יורד, את המתגים מנסים להפחית כבר הרבה שנים. השמועה מדברת על מערכת DCT כאופציה ואף גרסה היברידית.

הונדה גולדווינג הוא הדגם הוותיק בעולם שעדיין מיוצר ללא הפסקה (1975), בזמנו היה המנוע היפני הסדרתי הראשון מקורר מים, בהמשך היה מהראשונים המוזרקים, בהמשך היה לאופנוע היחיד עם כריות אוויר, כיום מיוצר ביפן לאחר שנים ארוכות בהן יוצר בארה"ב ונחשב בעיניהם לאופנוע אמריקני ממש כמו הארלי.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל