fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

ק.ט.מ והוסקוורנה מרחיבות אחריות

ק.ט.מ והוסקוורנה מרחיבות אחריות

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרנים

האופנועים הדו-צילינדריים של מותגי KTM והוסקוורנה משנתון 2024 מקבלים ללא עלות נוספת הארכת אחריות עד 4 שנות אחריות, בנוסף לעד 24 חודשים על אביזרים – למטפלים במרכזי שירות מורשים.

מותגי קבוצת פיירר מוביליטי מציעים ללקוחותיהם בעלי אופנועים החל ממודל 2024 בעלי מנועי LC8 ו־LC8c הארכת אחריות של עד שנתיים נוספות למטפלים במרכזי שירות מורשים של KTM והוסקוורנה – בהתאם לאופנוע – כמו גם אחריות מורחבת של עד 24 חודשים על אביזרים וחלפים מקוריים שנרכשו החל מה־1 בינואר 2024.

הדגמים המדוברים כבר מכוסים היום באחריות מלאה לתקופה של 24 חודשים, ובמסגרת השינויי אם יטופלו החל מהטיפול הראשון במוסך מורשה של ק.ט.מ והוסקוורנה (במוסכים המורשים בהתאם למותג), במרווח שאינו עולה על 12 חודשים או הק"מ הרשומים בתעודת האחריות, תוארך אחריותם בתקופה של עד שנתיים נוספות. רשימת המוסכים המורשים של ק.ט.מ והוסקוורנה בישראל נמצאת באתרי יבואנית KTM, חברת ד.ל.ב מוטוספורט, ויבואנית הוסקוורנה, חברת עופר אבניר.

לדגמי ק.ט.מ 790, 890 ו־990 ודגמי הוסקוורנה 901 ו־801 ממודל 2024 תוארך האחריות לשנתיים נוספות בתום תקופת האחריות המקורית, סה"כ 4 שנים. לדגמי ק.ט.מ 1290 ו־1390 תוארך האחריות בתום השנתיים המקוריות בשנה נוספת, סה"כ 3 שנים. לקוחות שיבחרו לטפל במוסכים מורשים ע"י משרד התחבורה שאינם מוסכי רשת ימשיכו לקבל את האחריות לתקופה המקורית, ללא הארכה.

בנוסף, ד.ל.ב מוטוספורט מודיעה כי ערכת האלקטרוניקה ה-TECK PACK, שהוצעה לפני כן בתוספת תשלום וכוללת מערכות אלקטרוניות ואביזרים שונים בהתאם לדגם, תסופק החל מעתה כסטנדרט ללא תוספת תשלום לרוכשים של דגמי ה־890 וה־1290.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל